Hakutulokset

1. N

Joulukuiset

Voi ei kumpa ei pahenis!!🤣😅🥲 Siis mä kans yöllä heräsin pahaan oloon mut sit jotenki sain aina nukahettua takas. Aika samalla kaavalla sitte ollaan eletty🤣😅 Mut en tiiä miten tästä selviää jos pahenee! Voisin vaan nukkua😴
  2. N

Joulukuiset

Täällä kans tosiaa tuo pahoinvointi. Ja väsymys on kans hirvee! Mies ollut tänään vapaalla ja oon oikeestaan vaan maannut koko päivän. Ihan puskista tuli tämmönen pahoinvointi + väsymys -combo😅😅 Jännä päivä sulla huomenna taas, onnea matkaan.👌🥰
  3. N

Joulukuiset

Täällä tänään 7+0 ja sen kunniaksi heräsin jo yöllä huonoon oloon, ja aamulla ryntäsin heti pöntölle oksentamaan mutta maha oli siihen hommaan liian tyhjä😅 söin sitten banaania oloa helpottamaan samalla kun yökin🤣 Vatsakin IHAN sekasin. Jospa tää olis hyvä merkki nyt si, tai sit mulla on...
  4. N

Joulukuiset

@Lunni_ jep! Ainakin hetkellisesti saa vu:sta pienen hengähdyksen kaiken epätietoisuuden keskelle!😅 Täällä tänään ollut valkkari vähän sellaista tummempaa/rusehtavampaa. Ja sekös helpottaa tätä oloa kun valmiiksi jo vainoharhailen noita yhtäkkisiä muutaman päivän takaisia kipuja (joita siis ei...
  5. N

Joulukuiset

Voi ei @Selis ! Tsemppiä sinne, ja toivotaan että helpottais mahollisimman pian!😅 Täällä edelleen aika oireetonta. Väsymys painaa, mutta muuten ei juurikaan tuntemuksia. ja parin päivän takaisen kipuilun vuoksi olen alkanut olemaan hieman varpaillani ja alkanut tosissaan jännittämään tulevaa...
  6. N

Joulukuiset

Mä oon aamuisin niiiiin väsynyt, tuntuu aivan toivottomalta olla taaperon kanssa kotona ja yrittää pysyä hereillä ja jaksaa viihdyttää toista kun meinaa nukahtaa heti kun räpsäyttää vähän silmiä😅
  7. N

Joulukuiset

No sanoppa! Mulla yksi km takana ja siihen liittyi voimakas kipu, mutta oli kyllä vielä kipeämpi tuolloin. Mutta silti palasin heti siihen ja säikähdin, ja jäi tilanne vähän vaivaamaan. Mutta mitään vuotoa tosiaan ei oo ollut joten se ainakin hyvä.😅 On tää niin jännää ja epävarmaa aikaa🤪
  8. N

Joulukuiset

Noniin nyt yksi huoli täälläkin mikä täytyy jakaa nyt tänne😅 Eilen myöhään illalla/yöllä alkoi todella voimakas kuukautiskipumainen polttelu alavatsalla ja alaselässä. Sitä kesti ehkä n. 5-10min ja kävin vessassakin jo katsomassa onko tullut jotain vuotoja. No, kipu meni lopulta itsekseen ohi...
  9. N

Joulukuiset

*Tähtipölyä* ymmärrän että stressaa, mutta oireiden "sahaaminen" on aivan normaalia! Muistan esikoista odottaessani saman huolen kun yhtenä päivänä oli oireita, ja toisena ei. Ja kaikki oli lopulta kuitenkin hyvin.🥰❤
  10. N

Joulukuiset

Joo ei hirveämmin ole "soitelaisia" näkynyt😄 Esikoista odottaessa kaksplus-ryhmässä oli tosin myös yksi. Mutta ei oltu samaan aikaan synnärillä kuitenkaan.😁
  11. N

Joulukuiset

Tääl kans soite synnärinä😁😄
  12. N

Joulukuiset

Voi, jännä päivä!! Onnea matkaan, ja tsemppiä viimehetkien odotteluun😍❤️👏
  13. N

Joulukuiset

No hyvin mielin voi ainakin siirtää pikkusen eteenpäin kun on varhainen aikakin!😊 Ootin ite kans, että se aika tulis jossain tyyliin rv 10, mut ajattelin kuitenkin soitella ajoissa kun oon kuullut että paljon ruuhkaa ja huonosti aikoja meilläpäin..
  14. N

Joulukuiset

Hei ihanaa lisää porukkaa! Onnea kaikille plussista ja tervetuloa mukaan❤️ Tänään soittelin neuvolaan ja sain ajan 11.5. ja tuolloin olisi 8+3. Yllätyin, että noin varhain sain ajan. 10.5. on varhaisultra niin ihan kiva päästä siellä käymään ensin. On sitten kaks jännää päivää peräkkäin, toivon...
  15. N

Joulukuiset

Kiva kun tänne tullut lisää uusia, tervetuloa!❤🥳 @tiinaemilia mullakin tosi oireetonta ollut, ja tänään 6+0. Jotain pientä on kuten väsymystä ja rintojen aristusta, mutta väsymys on toisaalta läsnä ihan normaalistikin kiireisessä arjessa.😄 Täällä on paljon raskaus mielessä, ja vaikka päivät...
  16. N

Joulukuiset

Tilasin paketin kaikenlaisia "raskaussalmiakkeja" esikoista odottaessa, mutta ne oli kaikki kovia.😭 Halusin sellaisia mässättäviä(🤣), mutta sainkin pastilleja. Mutta maku oli kyllä hyvä niissä! En tiedä sitten onko kaikki aina kovia.🤔
  17. N

Joulukuiset

Mä aina välillä kyllä viime raskaudessa sorruin ostamaan salmiakkia (tai sellasia pusseja joissa myös salmiakkia/lakritsia). Se vaan on yks ihan ykkösherkku!😭 Tietysti pienet määrät sillon tällöin on varmasti ok, mutta heti tekee kyllä mieli ekstra paljon kun tietää ettei saisi.🤪 Mitäs teillä...
  18. N

Joulukuiset

Ymmärrän huolesi❤️ pidän peukut pystyssä ja varpaatkin, että kaikki menis kuitenki hyvin👍👍🦶🦶😁
  19. N

Joulukuiset

Voi ei☹️ mutta jos on hematooma niin sehän voi kuitenkin olla ihan vaaratonkin?
  20. N

Joulukuiset

@baulie toivotaan että on ihan tavallista/normaalia vuotoa😊🤞 mutta tosiaan vuoto on varmasti kyllä sellainen oire joka saa väkisinkin varpailleen vaikka sitten olisi ihan vaaratontakin. Kunpa menisi ohi nopeeta! @Happywife ihan kiva kuulla että oireettomuutta muillakin. Toisaalta oireettomuus...

Yhteistyössä