Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Lueskelin myös että kilpparivaivatkin voi joissain tapauksissa selittyä raudanpuutteella. Melkosta. Täytyy käydä verikokeissa kyllä asap. Mulla hemoglobiini superhyvä mut varastorautaa ei oo koskaan katsottu. Tukka tippuu päästä, levottomat jalat löytyy. Plus nää imetys- ja keskenmenovuotohommat...
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Mä oon lueskellut täällä löhöillessäni kaikenlaista. Oon oikeastaan maannut sängyssä vessa- ja ruokareissuja lukuunottamatta. :D Mites mimmit teillä noi rauta-asiat, ootteko mittauttaneet veriarvoja? Mä luin että raudanpuute ilman anemiaakin voi heikentää hedelmällisyyttä. Varmaan ihan...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Näkyy! Hurjasti onnea! <3
  4. S

Toiveissa vauva 2021

No kuin myös. Kieltämättä alkaa vähän usko horjua, että mitäs nyt? Olen niin pahoillani teidän keskenmenosta rv 10. Toivotaan kummallekin paljon paljon parempaa onnea ensi kerralle. <3 Kiitos kaikille tsempeistä. Täällä vähän joutuu keräilemään itseään.
  5. S

Maaliskuiset 2021

Mä hiljenen täältä, veikkailen kemiallista. Onnellista odotusta teille kaikille <3
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Aavistelut osui oikeaan - menkat nyt reippaan viikon myöhässä, ja nyt ne sitten alkaa. Ehti se hcg hetken aikaa nousta. Kemialliseksi tämä kai silti laskettiin? Ei muuta kuin kuudetta raskautta kohti.
  7. S

Toiveissa vauva 2021

@Brunet82 mulla kans elohiiri alavatsalla raskausoire. Sitä ei oo IKINÄ muuta kuin raskaana ollessa! :D
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä <3 myös lämpö voi auttaa jos tulee sellainen olo.
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla cytotecien vaikutus on kestänyt muutaman tunnin ajan. Otatko ne kahdessa eri erässä? Paljon voimia.
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Todella surullista, olen niin pahoillani. :( Virtuaalihalauksia! <3

Yhteistyössä