Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Saanko omanapailla? En tiedä minne purkaisin! Oon vähän välitilassa, tuntuu etten kuuluisi kunnolla tuonne huhtikuisiin ja koska olen plussannut, kuulunko tänne? :( Tai siis kuulunhan vielä tänne? Täällä ei ole enää mitään oloja, joten epäilen vahvasti myös tän alkaneen raskauden loppumista...
  2. S

Huhtikuiset 2021

Täällä oireet heittelee tosi paljon, tänään kait 4+5? Tein viikko sitten digin 1-2, tänään oli 2-3. Ainakin paremmin kuin viime kierrossa aikaisin keskenmenneellä. En tiedä tekeekö toi testaaminen mulle oikeasti hyvää, jännittää ja stressaa kauheasti koko testin tekemisen ja tuloksen odottelun...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Toivotaan parasta - aivan ihanaa hääviikkoa, nauti <3
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Tämä oli mullekin uusi tieto! Vaikuttaakohan myös hyvän kolesterolin korkea määrä heikentävästi raskautumiseen?
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Täytyy munkin valitettavasti kompata tätä. Miten joillekin raskaus ja terveet lapset ovatkin niin helppo yhtälö? Täällä ystäväpiirissä tosi moni raskaana, ja vilpittömän onnellinen olen heidän puolestaan. Omat vastoinkäymiset harmittavat kuitenkin vähän enemmän, kun ympärillä on niin onnellisia...
  6. S

Huhtikuiset 2021

Kuulostaa siis hyvin samanlaisilta nämä meidän tarinat. Nyt peukut pystyyn että tällä kertaa menee paremmin <3
  7. S

Huhtikuiset 2021

Huhuu :) Kurkin täällä varovaisesti. Tein positiivisen testin perjantaina, ja nyt olisi vasta sen 4+0. La olisi siis tästä 18.4.2021. Pienellä riskillä taas tänne kirjoittelen, olen ollut on-off-raskaana tässä huhtikuun alusta lähtien, nyt siis kolmatta kertaa. Ensin todettu kkm 8...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

@pandanen ja @Kikkakolmas ihanaa! <3 Paljon onnea, terveyttä ja kaikkea mahdollista hyvää :)
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Huh mitä käänteitä sulla on ollut. Onneksi nyt pääsit asiantuntevalle ja hyvälle lääkärille hoidettavaksi - ja onneksi kohdun limakalvoa oli jäljellä. Syötkö mitään vitamiineja tai muita suojaravinteita, auttaako mikään rautalisä esimerkiksi limakalvon paksuuntumiseen?
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Täällä on peukut pystyssä että vahvistuu!
  11. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos paljon @Alinna86 tsempeistä <3 koetan olla innostumatta vielä.
  12. S

Toiveissa vauva 2021

Joo oli. Tein maanantaina negatiivisen digitestin.
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Noh arvatkaa vaan teinkö testin aamupissasta. Raskaana 1-2. Hcg siis on jotenkin noussut, taas. Oon niin väsynyt tähän jo, oon ollut on-off-raskaana koko ajan huhtikuun alusta lähtien. Jos ensimmäinen olis onnistunut niin olisin jo puolivälissä raskautta. Toki jokainen plussa on tietynlainen...
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Endometrioosistakin täällä on puhuttu! Mä joskus halusin luopua hormonaalidesta ehkäisystä syötyäni e-pillereitä 10 vuotta. Vuosi pillereiden poisjättämisestä (ja keskenmenonkin kokeneena) mulla epäiltiin, ja todettiinkin endo kun vatsaontelo tähystettiin. En tiedä liittyykö endoon, mutta mun...
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Oon joka ilta lukenut iltasaduksi teidän kuulumisia! Täällä päivät matelee, nyt kp 26/28(?). Dpo12 (kai). Edelleen raskaanaoleva olo, alavatsan nippailut ja vähän kuumeinen olo, mut en tiedä koska sitä testaisi... Ärsyttää koko tilanne, miksi on pitänyt plussata aiemmin (viittaan kahteen...
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Voi mitä orastavia plussia!!! Nyt toivotaan hurjasti vahvistumisia viivoille! Täällä dpo8-9 ehkä ja on taas niin raskausolot että. Ihan samat kuin edellisissä plussakierroissa. Miten tässä nyt malttaa ottaa iisisti, olla pettymättä, olla pelkäämättä, olla varovaisesti innostumatta ja...
  17. S

Toiveissa vauva 2021

Hei taas vähästä aikaa. :) Taukoilin tän kierron ajan palstalta, toki onhan tässä varmaan vielä puolisen viikkoa/viikko seuraaviin kuukautisiin aikaa. Tervetuloa uusille, suurensuuret onnittelut plussanneille ja etähalaus ja isot pahoittelut keskenmenon kokeneille (i feel you). Täällä siis...
  18. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos paljon jo näistä tiedoista! Ja täälläkin tuo vasen munasarja huomattavasti oikeaa aktiivisempi...
  19. S

Toiveissa vauva 2021

Eikä mitä plussia! Nyt on niin selkeitä ettei tarvi edes arvailla, onnea ihan hirmupaljon plussanneille <3 Työjutuista: teen näyttöpäätetyötä, ja ainakin vielä etänä. Yrityksen kertomisesta: en kertonut... ennen kuin tuli eka plussa. Plussauksesta kerrottiin kyllä lähipiirille. Ja...
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Oho vau! No sinua mä konsultoin siis vastedes! :D Onks sulla kokemusta hyvin menneistä raskauksista kun rauta-arvot kohentuneet? Ohhoh pelolla ootan mun verikoetuloksia..

Yhteistyössä