Hakutulokset

1. E

Toukokuiset 2020

Laskin hetki sitten, että olen syönyt neljä hampurilaista tällä viikolla :whistle:. Yhden ravintolassa, yhden Mäkkärissä, yhden Burger Kingissä ja tänään tein juustosämpylöitä ja pihvit ja täytteet itse :whistle:. Usein tulee olo, että pakko saada proteiinia tai pakko saada maitoa :p...
  2. E

40 + so what, wol 14 (2019)

@Tikkerituu Syvimmät pahoitteluni :cry:.. Olin 7 kuukautta sitten samassa tilanteessa eri syiden takia. Jaksat sen, kun uskot, että seuraavalla kerralla raskaus onnistuu. Uusi raskaus oli omalla kohdallani ainoa asia, joka sai jaksamaan kivut ja epätoivon. Suosittelen myös valitsemaan...
  3. E

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Hei kaikille, en ole tällä palstalla enää pitkään aikaan kirjoittanut, mutta käyn aina välillä katsomassa kohtalotovereita. Mun keskeytynyt keskenmeno tapahtui huhtikuussa ja kierron palautuminen vei n. neljä kuukautta. Pahinta oli odottaminen ja se ettei tiennyt onko iän puolesta enää...
  4. E

Toukokuiset 2020

Maidon juonti ja yleensä kalsium on tosi tärkeää raskausaikana. Itse otan purkista varmuuden vuoksi. Odotusajan ruokavalio on yllättävän tärkeä! Esimerkiksi miehen äiti oli juoppo ja ongelmat hampaiden kanssa alkoi jo lapsena. :mad:
  5. E

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Rusakkonen Ei ole sanoja kuvailemaan tuskaa, kun saattaa oman lapsen hautaan. Pienen pieneen rasiaan Sinut peittelin hiljaa pienen pieni poikani taikaviitta sua turvaa. Äiti sinua rakastaa hiljaa Sinulle laulaa viimeisen tuutulaulun nuku rakkaani rauhaan. Niin paljon rakkautta niin...
  6. E

Toukokuiset 2020

Tuollaista kuplintaa ehkä tuntuukin, mutta en tiedä onko ilmakuplia tai lihasnykäisyjä :p. Vaikea sanoa.
  7. E

Toukokuiset 2020

Täällä alkoi tänään 16 raskausviikko.. :p 1.5 viikon päästä seuraava ultra. Odottelen sitä ja liikkeitä kovasti. Pitäisikö ne liikkeet tuntea käsi vatsalla vai ilman? Eilen olin tuntevinani jotain vastauksena, kun koputtelin vatsaa, mutta en ole täysin varma :).
  8. E

@Roxanne Kiitti :whistle:.. Voi tämä olla aika koettelemus 40-v:lle, mutta tähän asti on mennyt hyvin. Antaahan se toivoa muillekin, että vastoin kaikkia todenmäköisyyksiä, voikin käydä hiipuneilla munasarjoilla näin. Oli yllätys itsellekin, että kaikki kolme munasolua olivat terveitä, kun aina...
  9. E

Mulla ei tule koskaan tasavahvoja viivoja ovulaatiotestiin, vaikka munarakkulat ovat puhjenneet ilman hcg-piikkejäkin. Jotta tietäisit, missä vaiheessa kiertosi on, kannattaisi ehkä käydä gynellä (y).
  10. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että montako munasolua klinikat lupaa siihen n. 6000e summaan eli jos tuleekin vain vaikka yksi tai kaksi, niin tehdäänkö uusi luovutus klinikan vai asiakkaan piikkiin?
  11. E

Toukokuiset 2020

Joo siis eka odotus meni kesken viime keväänä rv 16. Nyt siis on kolme tulokasta jos hyvin käy: esikoinen, keskimmäinen ja kuopus :whistle::whistle::whistle:. Ei täällä taida olla muita monikkoja?
  12. E

Toukokuiset 2020

Mulla on jo 14+1 eli 15 viikko. En ole vielä tuntenut potkuja. En tiedä, milloin niitä voisi tuntua, kun osa sanoo tuntevansa jo 14-16 viikoilla. Mullahan on monta potkijaa, joten pitäisi tuntua melko pian :whistle:. Pahoinvointia ei enää ole ja väsymyskin on jo vähän taittunut. Vatsa on...
  13. E

Mulla tuo viime kevään tuhkarokkojärkytys herätti ajattelemaan. Istuin koko päivän Helsinkin epidemiakeskuksessa odottamassa lääkäriä ja immunoglobuliinia pelonsekaisin tuntein. Epidemioihin erikoistunut lääkäri kertoi, että rokottamattomat ihmiset aiheuttavat vaaraa lähiympäristölle...
  14. E

Mietin tuota influenssarikotetta.. Perusrokotteet aion kuitenkin vauvalle antaa, koska viime keväänä oli läheltä piti tilanne. Töissä yksi puoliksi mpr-rokotettu sai tuhkarokon ja altisti kaikki ruokalassa käyneet ja työkaverit tuhkarokolle. Istuin samaan aikaan ruokalassa kuin ko. henkilö...
  15. E

Toukokuiset 2020

Onnea! Mullakin on keskenmenotausta, mutta joskus se raskauskin onnistuu! Toivotaan, että tämä kerta on sulle se kerta, joks tuo nyytin syliin! (y)
  16. E

Vanhemmat odottajat

Täälläkin yksi 13+4 odottaja, joka ehtii täyttää 41 vuotta ennenkuin lapset :barefoot::barefoot::barefoot: toivottavasti syntyy. Nipt oli negatiivinen ja niskapoimu-ultran tulokset 0.8-1.2 välillä, joten en enää hirveästi viitsi murehtia. Väsyttää, mutta muuten on mennyt hyvin. LA on...
  17. E

@Reetaleena Pitää käydä itsekin ottamassa influenssarokotus. Olen pitkittänyt sitä nyt kaksi viikkoa. Pakotan itseni menemään ensi viikolla. En vielä tiedä, millaista on hoitaa kolmea, joten :p ei haittaa. Hyvä vinkki noi vaipat. Osan tarvikkeista ostan käytettynä ja osan uutena. Jonkin verran...
  18. E

Tiedä sitten, mikä oli ratkaiseva tekijä, mutta söin raskausvitamiineja, Inocapseja, greippejä, D-vitamiinia ja rautaa. Ei lainkaan kipulääkkeitä, alkoholia, tupakkaa - ei edes passiivisessa muodossa. Vältin myös yksityiselämän pultteja ja tressiä töissä ihan tietoisesti. Koitin nukkua enemmän...
  19. E

Kiitos :p. Neuvolan täti meni niin sekaisin, että unohti puolet veriarvoista, joten olen joutunut käymään kolmesti verikokeissa. Täti pöpisi jotain hoitoavusta, mutta ei jatkanut siitä vielä pidempään. Mitään taloudellista apua ei saa, vaikka kaikkea, myös vaippoja, tarvitaan kolminkertainen...
  20. E

Toukokuiset 2020

Onneksi kaikilla on omat pussit ja istukat eli eri munaisia :p. Istukatkin ovat eri paikoissa kiinni. Yksi ylhäällä, yksi vasemmalla ja yksi oikealla. Kumma kyllä mulla ei ole ollut minkäänlaisia tunteenpurkauksia suuntaan tai toiseen. Olen samanlainen kuin yleensäkin :ROFLMAO:.

Yhteistyössä