Hakutulokset

1. E

Toukokuiset 2020

Tyroksiinia ei kannata jättää kokonaan pois. Jos on vajaatoimintaa, on tärkeää että saa sitä koko ajan jonkin verran, mutta liian suuri määrä ei ole hyvä. Olen joskus joutunut pienentämään annosta snadisti itse, koska tykytys on käynyt liian voimakkaaksi. Sitten lääkäri on kehoittanut...
  2. E

Toukokuiset 2020

Tosiaan, jos tyroksiiniannos on liian suuri, voi tulla sydämen tykytystä ja myös univaikeuksia. Silloin annos pitää määritellä uudelleen.
  3. E

40 + so what, wol 14 (2019)

Ei ole omakohtaista kokemusta Eerosta. Tuttuni, jolla on moniongelmainen tapaus (alkiot ei kiinnity) ei saanut viime kesänä häneltä aikaa ja sanoi ettei ilmeisesti ota uusia potilaita. Voihan se olla, ettei ottanut kesällä, kun oli loma-aika. Aina kannattaa kysyä! :).
  4. E

Kävin kerran Dextrassa ja olisin mennyt sinne hoitoon, jos olisi tarvinnut. Muualla sanoivat mun rakkuloita kystiksi, ja siellä sanottiin heti, että ne viisi on munarakkuloita ja annettiin Pregnyl ja kierto lähti käyntiin keskenmenon jälkeen. Tuo Eero ei kai ota enää uusia potilaita kovin...
  5. E

Toukokuiset 2020

@Mimmistina Kiitti infosta (y). Tuon perusteella mulla ei ole ollut supistuksia. Sellaisia ihme vihlailuja ihan alhaalla kohdun alareunassa tai jossakin lähikudoksissa ja muutaman kerran sivuilla. Mullahan voi olla, että kun vasta huhtikuussa olin raskaana ja silloin oli kasvukipuja, paikat on...
  6. E

Toukokuiset 2020

Mä en oikein tiedä, mitkä on supistuksia ja mitkä ei. Mulla on välillä lyhyitä pistoksia, mutta ne ei ulotu vatsaan, vaan jää alemmas ja kohdistuu pienelle alueelle. Olisikohan ne niitä venytyskipuja? Kaikenkaikkiaan toistaiseksi on ollut vähän kipuilua. Liruttelu ja edelleen jatkuva wc-hätä...
  7. E

Toukokuiset 2020

@Mimmistina Apteekista saa jotain Lakmus-papereita (?) ja synnärillä on jotain tikkutestejä. Ei se testaaminen niin paljoa tässä vaiheessa auta, kun jos on lapsivettä, ennuste ei ole hyvä. Olen wc-paperilla testannut. Paperiin jää keltainen/valkoinen töhnä välillä päälle, mutta kastuu myös läpi...
  8. E

Toukokuiset 2020

Mulla on lantionpohjan lihakset ollut aina tiukassa kunnossa. Jopa niin tiukassa, että mies on kiljaissut joskus, että älä purista! :whistle::D:p Tämä lienee sitä hormonaalista pissittelyä ja sitten valkovuotoa. Harmittaa silti, kun tietysti mietityttää ettei vaan ole lapsivettä. Muuten on...
  9. E

Haaveena vauva 2020

Paljon onnea @Hedvig Toivon onnea raskauteen! (y)
  10. E

@Tikkerituu Anna itsellesi aikaa toipua ja pyydä riittävän pitkä sairasloma. Mua yritettiin lähettää töihin jo viikon päästä. Se olisi ollut aivan liian aikaisin.. Itkin käytännössä tauotta kolme viikkoa ja vielä töihin paluun jälkeenkin purskahtelin itkuun kesken työpäivän. Lauloin hänelle...

Yhteistyössä