Hakutulokset

1. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tai jospa oli kiinnittymistä! voi kun olisi!! <3 Toi ERA-testi on kyllä sellainen, tai kuulostaa sellaiselta, että miksei sitä suositella kaikille vaan heti alkuun..! Minä en edes aiemmin tiennyt siitä ja nyt vasta ehdotettiin sitä, kun tämä viimeinen pakkas-alkio on käytetty.
  2. M

Minulle siirrettiin Pas blasto ja luget aloitin kp 14 ja siirto oli kp 19. Mulla tosiaan aiemmissa siirroissa ollut terolut, mutta vuoto alkanut läpi niillä. Nyt kokeiltiin lugeilla, jos ne sopisi paremmin ja vielä toistaiseksi on ainakin pysynyt vuoto poissa. Nyt kp 28 ja pari päivää...
  3. M

Otin lauantaina 12 naksausta ovitrelleä, joten luulisin, että se vielä sekoittaa systeemiä. Ainakin lääkäri sanoi, että ei kannata ennen virallista testipäivää, joka on pe, testata nyt kun on tuo pistetty. Tiedän liian hyvin tuon sun tunteen, ettei vaan kestäis uutta pettymystä ja meinaa...
  4. M

Mitenkäs täällä voidaan? :) Minulla meneillään PP8 (jo!!) ja vielä pari päivää pitäisi tätä kurjuutta sietää. Olen voinut todella huonosti lääkkeistä ja en malta odottaa, että saisin jo vaan lopettaa ne. En usko plussaavani tälläkään kertaa, joten haluaisin vaan alkaa voida normaalisti taas...
  5. M

Onneks teillä on jo noinkin kattavasti testailtu eri juttuja! Me ollaan myös yksityisellä, mut jotenkin musta on tuntunut, et lääkäri vaan päivittelee sitä, et onpa kumma kun ois jo raskauden pitänyt alkaa! Noh, onneksi nyt edes seuraavalle ivf-kierrokselle tutkitaan enemmän. Kyllä mua hinta...
  6. M

Jännittäviä aikoja elät! Laitan peukut pystyyn täällä, että sulla pikkuinen kiinnittyisi ja pääsisit nyt ihan loppuun asti tämän kanssa. <3 Miksi sulla kokeiltiin nyt muuten tero+luge yhdistelmää? Määrättiinkö muita lääkkeitä? Tavallaan kuitenkin hyvä merkki sulla se, että raskaus on aiemmin...
  7. M

5-päiväinen siirrettiin. Pakkanen on tyhjä nyt, eli kohti uutta kierrosta tässä nyt yritän henkisesti varautua menemään. Puhuttiin jo siirron jälkeen lääkärin kanssa siitä, et mitäs jos tää ei nytkään tärppää. Lääkäri sanoi siis suoraan, et raskauden olisi jo pitänyt edellisillä siirroilla...
  8. M

PP 5 ja pakkohan se oli malttamattoman tehdä aamulla testi. Ei ois pitänyt, sillä negahan se oli. :( Aamun sit itkeskelin sitä ja aloin henkisesti valmistautua uuteen kierrokseen ivf:ää. Tiedän, ettei nega tässä vaiheessa vielä tarkoita välttämättä yhtään mitään, mutta tuntuu jotenkin...
  9. M

@odotuksenodotus : Onnea! Ja tsemppiä piinailuun!! <3 Mulla on nyt menossa PP4. Huomenna illalla pistän ovitrellen ja voi vitalis kun tekis mieli tehdä testi ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi ennen sitä... :D Koska sitten kun se on pistetty, niin oikeesti pakko odottaa viralliseen testipäivään...
  10. M

Iiik! Jee! Tuu sit kertomaan kuulumisia heti!

Yhteistyössä