Hakutulokset

1. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Lumitalvi : Mä toivon, että teille tää yrityskerta on SE josta saatte lapsen syliin asti. <3 @odotuksenodotus : ”Ihana” kuulla, että en oo vaan seonnut noitten levottomien jalkojeni kanssa!! Se vaiva menee meinaan vaan pahemmaksi ja pahemmaksi. Mulla se tunne ei oo pelkästään jaloissa, vaan...
  2. M

Onpa harmillista kun joka rundista ”vaan” se yksi mahdollisuus, mut tottahan se on, että ei siihen kun se yksi tarvitakkaan! Mitä mietteitä sulla on lahjamunasolujen käytöstä? Mietin tätä siis itse synkimpinä hetkinäni ja en oikeen osaa muodostaa vielä mielipidettä.
  3. M

Täytyy nostaa hattua sulle @Lumitalvi että jaksat käydä putkeen tota munisten kasvattelua läpi! Mulla kokemusta vain yhdestä rundista vielä, mutta pidin sitä jatkuvaa aikataulutusta, piikittelyä ja ultrailua jokseenkin rankkana ja vaikeana järjestää töiden puolesta. Montako munista ootte...
  4. M

I feel you! :D Mulla oli juuri siirto. Valmistauduin siihen syömällä itseni niin turvoksiin viimeisen viikon aikana, että näytän jo siltä kuin olisin raskaana. Mulla vaihdettiin tälle kierrokselle vähän hormonien annostuksia ja täytyy sanoa, että kyllä on huomattu! Ihan järjetön nälkä, turvotus...
  5. M

Mulle sanottiin, että pienestä naisellisesta pehmeydestä ois vaan hyötyä. Kehotettiin myös syömään reilusti, terveellistä ruokaa valmistautuessa siirtoon. Jos oot laihiksella, niin se voi olla aika stressaava tila keholle. Tietenkin riippuu lähtötilanteesta, mutta en itse sinuna lähtis...
  6. M

Yritä olla stressaamatta liikaa! Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän. :D Mulla tuli kevyt hyperi punktion jälkeen, mutta selvisin ilman lääkärin apua. Oli kyllä ihan oma vika, kun join liian vähän ja lähdin käytännössä heti liikenteeseen. Lepäät kunnolla ja muistat juoda paljon vettä, niin...
  7. M

Mulla on ainakin ollut terolut tai nyt tällä kertaa luget siirron jälkeen. Sit lisäksi muistaakseni tuotesiirrossakin oli joku pistos. Nyt passissa ainakin on pari pistosta siirron jälkeen tukemassa. Ja tietty zumenon. Onnea matkaan!!
  8. M

Tsemppiä vuotojen kanssa. Minulle sanoi hoitaja kerran, että vuotoa voi tulla kuin härän kurkusta ja se ei siltikään välttämättä tarkoita mitään. On tää rumba kyllä yhtä rääkkiä, kun ensin stressataan raskautumista ja sitten kun saadaan se niin kauan odotettu plussa, niin ei silloinkaan voi...
  9. M

Ei olla kokeiltu! Pitääpä ottaa lääkärin kanssa puheeksi tuokin. Kiitos vinkistä!
  10. M

Hei! Haluaisin osallistua keskusteluun piiiiitkään sivusta seuranneena. Tuntuu, että vertaistuesta voisi olla tässä vaiheessa jo apua. Olen 30-vuotias, 6 vuotta yritystä takana ja nyt hitusen reilu vuosi hoidoissa. Aloitettiin suoraan ivf:llä pitkästä yrityksestä johtuen ja nyt menossa...

Yhteistyössä