Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2020

@Mohan mua kiinnostaa tosi paljon. Myös se miten pitkän yrityksen jälkeen pääsitte inssiin ja millä perusteilla. Kokeiltiinko ennen sitä jotain muuta? Meillä ensikäynti marraskuussa. Miehen spermassa kaikki hyvin. Minulla ylipainoa. Minulla yksi lapsi ennestään ja näyttää että ovuloisin kyllä...
  2. K

Haaveena vauva 2020

Onnea plussanneille! Tosi mahtavia uutisia. ON: Mies sai tänään siemennesteanalyysin tulokset. Kaikki hänellä ok ja normaalisti. Mulla kuukautiset suht säännölliset, toki jonkun verran heittoa oli kierukan poiston jälkeen mut vikat 4 kiertoa 30 pv. Ovulaation saan bongattua tikuilla. Menkkojen...
  3. K

Haaveena vauva 2020

@Apustaja ok, kiitos vastauksesta. Toivottavasti vauveli pysyy matkassa ja kaikki sujuu hyvin. :) Laskin noita Kelan juttuja, mut mulle oikeastaan on ihan sama onko 12kk tulot vai viimeksi vahvistetun verotuksen mukaan. Todennäköisesti viimeksi vahvistetun verotuksen eli 2018 tulot hieman...
  4. K

Haaveena vauva 2020

@Apustaja Huippua, toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Katsoin tuolta, että olette aloittaneet vauvan yrittämisen viime vuonna kesäkuussa? Vai katsoinko oikein? Onko teillä ollut mitään lääkkeitä tai hoitoja apuna vai yksinkertaisesti tärppäs nyt vaan (todennäköisesti) luomuna? Kyselen kun...
  5. K

Haaveena vauva 2020

@VernaMaria Tsemppiä! Mullakin tilanne että esikoisesta tulin tosi helposti raskaaksi. Mulla oli oletus jotenkin alitajuisesti, että nytkin tulen raskaaksi helposti. Ollut aika pettymys että tässä on jo yk10 menossa ja tuntuu että joku kyllä mättää. Toki eri kumppani, ikää melkein 7 v enemmän ja...
  6. K

Haaveena vauva 2020

@pallomaha123 Mulla näyttää plussaa aina noin 36-48 h jos pari kertaa päivässä testaan ja saan kiinni suht alusta alkaen. Yleensä jos aamusta näyttää plussaa niin vielä seuraavana aamuna ja iltana näyttää plussaa mut sit sitä seuraavana aamuna on jo haalentunut testiviiva.
  7. K

Haaveena vauva 2020

@Wintersun Joo, kyllähän nuo testit kieltämättä jännittää molempia. Itse silti jotenkin toivon et joku syy löytyisi jommaltakummalta, jota voisi sit alkaa hoitaa lääkkeillä tai tietäisi onko ylipäänsä edes millaiset mahdollisuudet raskautua luomusti on. Toisaalta eihän sitä tietenkään toivo et...
  8. K

Haaveena vauva 2020

@haaveilija-31 Onhan tuo ihan selvä punertava viiva kyllä. Mikä kp sulla on? Siis onko menkat kuinka lähellä? Itse en uskalla luottaa raskaustesteihin ennen kun menkat vähintään 2 pv myöhässä. Mutta toivottavasti sulla tärppäisi! Aiotko tehdä jonkun toisen merkin testin vielä? Tajusin että...
  9. K

Haaveena vauva 2020

Mäkin oon päättänyt elää ihan normaalisti kunnes plussan saan. Juon alkoholia muutenkin aika harvoin mut jos tulee joku tilaisuus missä on tarjolla niin otan normaalisti. Toki heti jos plussa tulisi, se loppuisi täysin.
  10. K

Haaveena vauva 2020

@Wintersun jos tossa sun kuvassa alempi on onestep ja ylempi pc ja molemmat plussia niin kyl mulla sitten luultavasti on ovulaatio ollut. Koska kyllä se onestepin tikku tuohon asti tummeni kuin mitä sulla kuvassa näyttää, pari päivää sitten. Tallettelut hoidettiin koti-inssin kautta ainakin...
  11. K

Haaveena vauva 2020

Kiitos neuvoista! En tajua juuri mitään naisen anatomiasta. Kun alettiin yrittää tätä raskautta, laskin eka kertaa kuukautiskiertoanikin. Mä oon siis saanut tikutettua ovulaation aiemmin Pregcheckin tikuilla joka kerta kun oon tikuttanut (kp14-kp17 välillä noin, en ole tarkasti ottanut ylös)...
  12. K

Haaveena vauva 2020

@poreilevalimu Tsemppiä, toivottavasti kaikki menee hyvin. :) Sellainen kysymys ovulaatiosta teille tietävämmille: Jos en tässä kierrossa ole saanut tikutettua ovulaatiota (alkuun viiva vahveni mutta nyt on ollut vaaleampi taas) mutta kuukautiset silti tulisi normaalisti niin tarkoittaisko se...
  13. K

Haaveena vauva 2020

@Ehka2020 Tuossa näkyy ihan selvä viiva. Tee uusi testi? Pitäishän sen tuloksen toki sen tietyn ajan sisällä näkyä et on luotettava. Mut toivotaan et ois oikea positiivinen :) Itselläni ovulaation kanssa vähän häikkää. Toki nyt kun oon ollut niin kauan sairaana ja pahemminkin niin voi olla...
  14. K

Haaveena vauva 2020

@Ehka2020 Joo, jotenkin tää epävarmuus on stressaavinta. Jotenkin sitä itse myös syytän itseäni tästä vaikeudesta. Ylipainoa lähinnä, ja että piti odottaa näin kauan. Tunteet on tosi risteilevät kyllä. Jotenkin nyt kun saatiin se aika marraskuun lopulle, niin mun odotus kohdistuu sinne. Mulla on...
  15. K

Haaveena vauva 2020

Sori tää jauhaminen omista jutuista. Tuli jotenkin taas hyvin hankala hetki. Oon ollut nyt jo niin kauan päivät vain sängyn pohjalla ja sairasloma edelleen jatkuu loppuviikon, kun todettiin vielä virtsatietulehduskin ja yskä edelleen niin kova ettei mun työn teosta tulisi mitään. Oisin jo...
  16. K

Haaveena vauva 2020

@addison onnea! :) Mulla meneillään nyt kp15 ja ovulaatiota ei vielä näy. Vähän on viiva tummenemaan päin kyllä. Tosiaan oon ollut nyt pe asti keuhkokuumeessa, ja antibiootit meneillään, onneksi kuume jo laskenut ja olo paranee koko ajan. Tämäkin voi silti tietty vaikuttaa ovulaatioon. Mä en oo...
  17. K

Haaveena vauva 2020

@mom_89 Mulla tuli yhdet menkat esikoisen raskaudessa normaalisti kun olin jo raskaana. Sen takia äkkäsin myös niin "myöhään vasta" (rv 6 tienoilla) olevani raskaana. Toki monia muitakin syitä voi olla. Toivottavasti huomenna selviää kaikki. :)
  18. K

Haaveena vauva 2020

@Apustaja Kerran oon ollut raskaana vaan ja mulla oireet alkoi tosi varhain. Olin tosi väsynyt ja huonovointinen pitkään ennen kuin äkkäsin et Hei mähän voin olla raskaana. Esikoiseni syntyi siis ilman mitään suunnitelmia ja "vahingossa". Toki siinä mielessä ei voi vahingosta puhua että pari...
  19. K

Haaveena vauva 2020

Heipä hei. Ensinnäkin Onnea kaikille plussanneille! Antaa toivoa, että jospa se joskus kävisi myös mulle. Itselläni nyt tilanne, että on ollut pakko hidastaa tahtia. Siis monen asian kanssa. Sairastuin nyt viikonloppuna keuhkokuumeeseen ja oon ollut tosi korkeassa kuumeessa pari päivää...
  20. K

Haaveena vauva 2020

Mulla tänään kp1. Mutta mut voi poistaa listalta, yritän ottaa nyt rennosti kun alkoi uusi työ ja monet muutkin jutut vie resursseja. Ei kestä pää stressata tätäkin ja eihän se hyvääkään tee. Mies varasi ajan siemennesteanalyysiin parin viikon päähän. Toivon tavallaan että siitä löytyisi jotain...

Yhteistyössä