Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2020

Täällä hiljalleen toivun kohtutulehduksesta. Vatsa alkanut uudestaan kipuilla, joten menen varmaan käymään lääkärillä uudestaan. Tänään pitäisi alkaa testailla taas ovista mut en oo varma onko tallettelut ok tän tulehduksen takia vai jääkö tää kierto taas välistä. Viime kierto meni kans vähän...
  2. K

Haaveena vauva 2020

Mulla tuo lääke kohtutulehdukseen selvästi auttaa koska kivut lieventyneet. Vuotokin jo ns. normaalimman väristä, normi kuukautiset varmaan aluillaan. Oon iloinen jos tää kehon sekava tila ei sotkisi kiertoa. Toki vieläkään ei voi tietää mitä vuotoa tää on. Lääkäri sanoi et jos vuoto loppuu...
  3. K

Haaveena vauva 2020

Ei ottanut. Virtsasta tekivät raskaustestin, joka negatiivinen. Oikeiden Kuukautisten pitäisi alkaa ke mut voi jäädä väliinkin.
  4. K

Haaveena vauva 2020

Lääkäri epäili varhaista keskenmenoa ja/tai kohtutulehdusta. Voi olla molemmat tai vain toinen. Tulehdusarvo normaali. Lääkkeet määräsi kohtutulehdukseen. Pari päivää salkkua. Olo voipunut ja tosi väsynyt vaan. Huono olo, kipua yhä alavatsassa. Lääkärin mukaan ns. normaalien kuukautisten...
  5. K

Haaveena vauva 2020

Mulla esikoisen raskausaika oli vaikea. Lapsivesi alkoi tihkua jo rv27 ja juuri ja juuri lapsi pysyi rv33+5 asti mahassa. Nyt pelottaa että onko mulla edes mahdollista ikinä saada enää lasta. Mutta eihän tässä oo nyt ees varmistunut mikä vaivaa, kunhan kirjoitan pelkojani tänne, jos täältä saisi...
  6. K

Haaveena vauva 2020

Mulla ruskea pahanhajuinen vuoto jatkuu, lisäksi mukana hyytymiä. Istun nyt päivystyksessä, sain akuuttiajan. Vatsaan sattuu, kramppimaista kipua, huimausta, pahoinvointia. Oisko tää nyt sitten keskenmeno. Mitään hajua ei ole mitä tämä on, ja myös pelottaa. Lisäksi vielä uusi työpaikka jossa...
  7. K

Haaveena vauva 2020

Digi negatiivinen. Vuoto edelleen ruskeaa ja siinä on jotain hyytymän näköisiä. Ikinä ei oo tällästä kuukautisverta ollut. Mut kipuja ei oo kuukautiskipujen lisäksi. Pitänee vain seurata nyt tilannetta. Ajattelin soittaa nyt aamulla lääkärille. Sairastelun ja hiivan takia keho on kyllä muutenkin...
  8. K

Haaveena vauva 2020

Nyt on kyllä pakko laittaa viestiä kun olen aika ymmälläni. Mulla siis ollut koko kierron olo etten oo raskaana, ja siksi tää kp1 ei ollut yllätys. Mutta mulla siis vikat 4 kiertoa ollut n. 30 pv ja sitä ennenkin 28, vain alussa kierukan poistamisen jälkeen oli 24-26 pv ekat kierrot. Sairastin...
  9. K

Haaveena vauva 2020

Kp1 tänään. Mikä tarkoittaa myös että tämä kierto vain 26 pv. Onneksi luteaali silti 12 pv. Huoh.
  10. K

Haaveena vauva 2020

@Mohan Ai niin, ja isot tsempit!

Yhteistyössä