Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus joo! En tiiä mikä kp mulla oli ovisplussa, kun vasta oviksen jälkeen oli ekat menkat niin en tiiä kierron pituutta. Luteaali oli onneks jotai 13 päivää. Eilen just nauroin miehelle sitä, et mikäli tää kierto olis sen noin 28 päivää eli ovis ois tulossa reilun viikon päästä, niin tää...
  2. L

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus okei, just sellasta mullakin tuntuu! Kai se sit voi olla jotai kasvukipua tms. Niin hämmentävää kun just vasta menkat loppunu ja heti alkaa tuntuu nippailua, vaikka tiedän, ettei se ovis voi vielä olla :ROFLMAO:
  3. L

Haaveena vauva 2020

@addison ihanaa, onnea paljon! :love: Täällä kp5 ja menkat loppui eilen (y) oli siis ensimmäiset menkat minipillereiden lopettamisen jälkeen ja yllättävän kivuttomasti meni. Eikä kummemmin mitään runsaampia vuotojakaan ollut. Ei kipuja menkkojen aikana, alkamista edellisenä iltana tosin oli...
  4. L

Haaveena vauva 2020

Haha, olin oikeastaan vaan onnellinen, että alkoi, koska tiesin negasta testistä, että pian on alkamassa. Ja toisaalta hyvä myös tietää, että luteaalivaihe on normaali. Toki kierron pituudesta en vielä tiedä, mutta vaikuttaa lupaavalta tähän mennessä (y)
  5. L

Haaveena vauva 2020

Eihän tarvinnutkaan kauan odotella, kun hanat aukesi tänään, joten mulle voi päivitellä kp 1. Kierron pituudesta ei hajua vielä, kun on vasta ensimmäiset pillereiden lopettamisen jälkeen :rolleyes:
  6. L

Haaveena vauva 2020

Aivan kun mulla! Toki voi olla myös sitäkin, et pillereiden lopettamisen jälkeen eka ovis tosi voimakas, katsotaan jatkuuko seuraavassa kierrossa samanlailla. Saa kuitenkin hyvät kiksit siitä kahdesta viivasta :ROFLMAO: Täällä moni on kertonutkin omaa historiaa, tässä meidän: Tavattiin 5/15...
  7. L

Haaveena vauva 2020

Nyt tosiaan dpo 12 ja herkällä testillä negaa, niinkun arvelinkin jo aiemmin. Pari päivää sitten oli kyllä itku ihan herkässä, joten sieltä ne menkat varmaan tulee :LOL: toivottavasti alkais nyt sit pian, et pääsis seuraavaan kiertoon :whistle: Te jotka seurailette kn-tuntemuksia: voisiko joku...
  8. L

Haaveena vauva 2020

Royal geleen käyttäjät: Syöttekö niitä läpi kierron vai esim. vaan ovikseen asti?
  9. L

Haaveena vauva 2020

Mulla ainakin vastaavassa tilanteessa oli merkki lähestyvästä oviksesta. Sain jo jonkinlaisen viivan monta päivää ennen varsinaista ovista, kun testasin sit lopussa digilläkin. Joten kärsivällisyyttä (heh) ja testailua vaan (y)
  10. L

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus no se on hyvä! :LOL: jos mulla ei tärpänny tästä ekasta yrityksestä niin toivon todella hartaasti, että vaan se ensimmäinen kierto oli kivulias, koska se kipu oli _erittäin_ lamaannuttavaa :sick: toivotaan, että viiva vahvistuu pian!
  11. L

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus aivan kun mun suusta! Mulla kans ennen pillereitä ennen menkkoja oli ihan normaalia pientä menkkajomotusta, mutta ei koskaan näitä tissioireita :ROFLMAO: toki siitä on monta vuotta, että täysin ei varmasti kaikkea muista, mut uskoisin et muistaisin kyllä tosi hyvin, jos ois tälläset...
  12. L

Haaveena vauva 2020

Plussia taas tullut, onnea osallisille :love: ON: Pari viikkoa minipillereiden lopettamisesta, joten menkkoja ei oo ollu vuosiin. Sillon aiemmin kyllä ei koskaan ollut tällasia menkkoja edeltäviä oireita kuin tissit. Normaalistikin on isot tissit, mut hyvänen aika, ihan kun olisin käynyt...
  13. L

Haaveena vauva 2020

Pakko kommentoida tähän, että mulla on kanssa sellainen sairaus, joka vaatii lääkityksen nostoa plussauksen jälkeen. Tällä hetkellä muutenkin on lääkitys pienellä säädöllä, joten kuumeilen jo senkin takia tota testaamista :LOL:
  14. L

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 no varmaan! Mut koitan tässä odotella dpo 12 asti ainakin, kun paljon sitä ennen siitä ei oo hyötyä :ROFLMAO:
  15. L

Haaveena vauva 2020

On tää kyllä hullua, vaikka vasta eka kierto meneillään (eikä niitä ensimmäisiä menkkojakaan tullut vielä vaan suoraan ovis 1,5vk lopettamisen jälkeen), silti piti sitä ovista tikuttaa. Nyt kun se on saatu metsästettyä, tuntuu vähän tyhjältä kun ei tarvii tehdä päivittäistä testausrumbaa vaan...
  16. L

Haaveena vauva 2020

Okei! Mulle voi siis laittaa huomiselle dpo 2.
  17. L

Haaveena vauva 2020

Mikähän dpo mulla on? Lauantaina aamulla ovisliuskatestit näytti selkeää plussaa ja kahden hormoonin digi vilkkuvaa hymynaamaa, iltapäivällä digissä oli jo pysyvä hymynaama. Ovisplussa siis lauantaina, joten onko ovis ollut sitten eilen? Hieman vaikeaa sanoa oireiden perusteella, koska...
  18. L

Haaveena vauva 2020

Omanapailua vielä lisää: nyt ilmestyi pysyvä hymynaama digiovistestiin, joten aamutallettelu osui hyvään saumaan :ROFLMAO: nyt sitten pari viikko piinailua :p Mulle voi siis laittaa dpo 0, kp? Kp ei siis tietoa kun pillereiden jälkeen ei tullut tätiä.
  19. L

Haaveena vauva 2020

Hiphei valoa tunnelin päässä! Tein tänään ihan sattumalta ovistesti ja digi (kahden hormonin) näytti vilkkuvaa ja perinteisetkin näytti jo vahvoja viivoja. Just sopivasti myös talleteltiin ennen kuin testasin :giggle: oli kyl sellasia tuntemuksia, kun eilen pamahti päänsärkykohtaus illalla ja...
  20. L

Haaveena vauva 2020

Oho, aika jännä kun apteekista ja lääkäristä sanottu, että ei olis väliä milloin lopettaa :eek: oliko sullakin minipillerit?

Yhteistyössä