Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2020

Siis ei oo vasta kun 1,5 vkoa. Lopetin kesken laatan desogestrelit ja eilen ois ollut sen laatan viimeinen pilleri. Toki raskauskaan ei ole mahdoton, mutta aika kovat kivut ois siihen alkuun nähden :confused: mullekin kävis kovat menkkakivut, kunhan nyt vaan tulis! Olin eilen aivan varma et...
  2. L

Haaveena vauva 2020

Pelkkää omaa napaa: eilen voimistui päivän myötä järkyttävät kivut, ehkä menkkakivut, mutta eipä ne tänään kuitenkaan ollut alkanut, vaikka olin ihan varma (kuten joka päivä ennenkin). Mulla on huomenna työterveydessä lääkäri muun asian takia, joten täytyy kysäistä siltäkin tästä.
  3. L

Haaveena vauva 2020

Tein tänään aamulla uudestaan ja samanlaista viivaa näytti, mut digi negaa. Eilisestä illasta alkanut menkkatyyliset kivut, mut en oikeen oo varma onko sitä vai ovista, kun oviskipuja aikaisemminkin ollut selkeesti havaittavissa. Ja jostain syystä oli liukastetta omasta takaa ja kauheet halut...
  4. L

Haaveena vauva 2020

No täytyypä huomenna kokeilla sit uudestaan, kiitti vertaistuesta (y):giggle:
  5. L

Haaveena vauva 2020

@addison Joo en kyl kans usko tarkoittavan mitään, kun ei oo mitää ovislimojakaan mut tää jatkuva kipu alakerrassa vaan ihmetyttää o_O
  6. L

Haaveena vauva 2020

Onko sitä pakko kiusata itseään tekemällä ovistesti näin aikasin kun kierrosta ei mitään käryä. En halunnut uhrata digiä tähän tarkoitukseen vielä, mutta halpis näyttää jotain viivanpaikkaa :cautious: https://aijaa.com/yNp9He
  7. L

Haaveena vauva 2020

@addison ehkä sitä vois huomisesta aamusta testata, "ihan vaan huvin vuoksi" :cool:
  8. L

Haaveena vauva 2020

@addison no näinpä! Ois kivempi odottaa vaikka 2kk niitä menkkoja, jos vaan tietäisi, että ne tulis joskus :ROFLMAO: ja sit oon kans miettinyt, et sit kun ovis aikanaan tulee, tuntuuko se samanlailla luomuna kun pillereiden aikana o_O ja varmaan sekin voi vaihdella kierrosta riippuen.
  9. L

Haaveena vauva 2020

Jee, oon miettinytkin miten oot selvinnyt ekoista päivistä! Ilmeisesti ensimmäiset menkat pillereiden jälkeen voi olla erittäin kivuliaat... Kunpa mullakin joskus alkais ne menkat, huimat viikon päivät jo tietenki ollut ilman pillereitä, enkä malttais odottaa enää yhtään tai tuun hulluks...
  10. L

Haaveena vauva 2020

Kuulostaa hyvältä! Sitten vaan tallettelua ja odottelua (y);)
  11. L

Haaveena vauva 2020

En nyt muista, ootko sanonut jo, mutta miten kauan sulla on pillereiden lopettamisesta ja onko sulla menkat jo alkanut tai ootko bongannut oviksia? :)
  12. L

Haaveena vauva 2020

Joo toivotaan näin, kärsivällisyys ei vaan oo just nyt vahvin osa-alue   :ROFLMAO: En oikeen tiedä, kumpaa toivoisin enemmän, sitä että ei tulisi menkkoja vai että ne tulisi :LOL: jännä kanssa kun nuorempana en mitenkään seurannut mitään kiertoja tms silloinkaan kun ei ollut ehkäisyä. Ennen...
  13. L

Haaveena vauva 2020

No tietenkään en 100% varma voi olla, kun en ole testannut, mutta tismalleen samanlaiset oireet oli kuin ovulaatiossa. Joku täällä sanoi, että on mahdollista, että tulisi ovulaatio minipillereiden (cerazette) aikana, kun itsekin sitä ihmettelin.
  14. L

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 ei täälläkään voi muuta kun ihmetellä, hurjasti voimia! Täällä malttamattomana edelleen odotellaan niitä menkkoja, vaikka alle viikko vasta viimeisestä pilleristä. En tiedä, tulisiko ovulaatio kuitenkin suht säännönmukaisesti tossa parin viikon päästä, kun pillereiden aikana...
  15. L

Haaveena vauva 2020

Oon käsittänyt, että olisi sama tuote eri nimellä. Mulla oli kanssa muistaakseni ensin cerazette, mutta saatavuusongelmien takia vaihdettiin desogestreliin. Tosin desogestrelissä on tosi huono saatavuus ollut jo pitkään, joten vauvapuuhat tulee hyvään saumaan :ROFLMAO:
  16. L

Haaveena vauva 2020

@addison Okei! Mulla ei oo ollu näiden aikana ollenkaan vuotoa. Oon pillereitä syöny noin 10v, mutta näihin mineihin siirryin joku 4-5v sitten. Nyt tosiaan viime kuukausina pistin merkille ovulaation tyyliset oireet, joita sit oon laittanu flohun ylös. Aattelin kans, et tekisin tossa loppukuusta...
  17. L

Haaveena vauva 2020

@addison ooh, kohtalontovereita! Oliko sulla pillereiden aikana menkkoja? Mitä oireita sulla on? Muistan lukeneeni tosta tutkimuksesta, se lupaa meille hyvää (y) Ootko tehnyt R-testiä tai missä vaiheessa aattelit tehdä? Tallettelua onkin nyt tehty ahkerasti parin päivän välein, enemmän kuin...
  18. L

Haaveena vauva 2020

Onnittelut kaikille plussanneille! Otin pari päivää sitten viimeisen minipillerin ja nyt odotellaan vaan sitten niitä kuukautisia. Jännä tunne ollut kyllä varsinkin tän päivän alavatsassa, mutta oletan niiden olevan jotain enteileviä kuukautiskipuja. Ei ole mitään selkeetä polttelua...
  19. L

Haaveena vauva 2020

Allekirjoitan ton kyllä täysin! Aloitin uudessa työssä toukokuussa, mutta olin heinäkuun lomalla ja ens viikon päästä onneksi pääsen töihin! :LOL: on kyllä ollut aika kamalaa, kun on aikaa miettiä näitä juttuja. Mullahan siis tilanne se, että keskiviikkona otan viimeisen pillerin ja sitten...
  20. L

Haaveena vauva 2020

Monta sivua on tullut keskustelua! Olen kyllä ne lukenut läpi ja elänyt mukana, mutta vielä en oikeen osaa asennoitua tähän, kun pari päivää pillereitä jäljellä. Ens keskiviikkona viimeinen pilleri ja voi veljet (tai siskot), kuinka odotan sitä päivää kuin kuuta nousevaa :LOL: Ihan asiaakin...

Yhteistyössä