Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Usko tähän kiertoon on täysi nolla. KP 12 vasta mutta oon joutunut syömään buranaa. Sain kunnon flunssan ja poskiontelotulehduksen. Niin ei auta kuin syödä buranaa.
  2. K

Haaveena vauva 2023

Voi miksei unet voi olla totta. Näin unta että synnytin tyttövauvan kotona. Oli niin elävän tuntuinen uni aamulla oli oikein haikea olo kun heräsin. Miksei se ollut totta. Kerroin unessa jopa tyttövauvan nimen.
  3. K

Haaveena vauva 2023

KP 22 ja holahti yhtäkkiä jo kunnon vuoto 😱. Otin aamulla yhden Burana 800 mg ja sehän näköjään avasi hanat ?
  4. K

Haaveena vauva 2023

KP 21 ja tiputtelu alkanut jo 😞. Tein kaapissa olleen ovistestin joka näyttää melkein plussaa. Mutta sehän saattaa reagoida alkaviin menkkoihin?🤔. Viimeksi kierto oli 29 pvä mutta mulla oli terolutit niin ne näköjään pidentää mun kiertoa. Ilman sitä niin on lyhyt kierto.
  5. K

Haaveena vauva 2023

KP 19 ei viitteitä raskaudesta eikä menkoista vielä. Eiköhän se tiputtelu ala muutaman päivän päästä.
  6. K

Haaveena vauva 2023

Mulla kuopus tärppäsi juuri kuivasta oviksesta. Ei ollut mitään ovislimoja. Olin ihan varma että oli ovuloimaton kierto ja vielä km jälkeinen kierto.
  7. K

Haaveena vauva 2023

Hormonit ilmeisesti aiheuttaa oireita. Nyt on vasta dpo 3-4. Etovaa oloa välillä. Keltarauhas hormooni syynä ? Nyt ei ole terolutia käytössä joten se ei voi olla syynä.
  8. K

Haaveena vauva 2023

Jos jotain positiivista tässä kierrossa. Niin yöhikoilua ei ole ollut 😊. Olen jopa nukkunut suht hyvin.
  9. K

Haaveena vauva 2023

Mulla on ovis plussasta lähtien ollut viiltävää kipua kohdun alueella. Normaalia vasemmalla tuntuvaa kipua ei ole ollut. Joka kertoo että munasolu irtoaa vasemmalta puolelta. Olisiko nyt oikean vuoro 😊. Se on luotto munis mulla. Sieltä on kaikki raskaudet alkanut.
  10. K

Haaveena vauva 2023

KP 11 ja testasin ovisplussan tänään. Vaikkei tässä kierrossa pitänyt 😂. Tallettelut pitäisi tänään onnistua kun miehen oireet helpottanut.
  11. K

Haaveena vauva 2023

Tämä kierto menee harakoille. Nyt on kyllä vasta KP 8. Mutta miehellä oli ab kuuri joka ei sopinut ja se aiheutti kunnon hiivatulehduksen. Ei siis tallettelut onnistu.
  12. K

Haaveena vauva 2023

Kannatti valittaa täällä ettei menkat ala. No nyt sitten hanat aukesi 😂
  13. K

Haaveena vauva 2023

124 euroa on aika paljon yhdestä verikokeesta.
  14. K

Haaveena vauva 2023

En ole. En usko raskauteen. En halua ottaa amh testiä. Sen kallis testi.
  15. K

Haaveena vauva 2023

Kyllä tämä on ns lopun alkua. Viidettä päivää rusehtavaa tuhru vuotoa. Nyt kp 29 ja ei menkat ala. 😢. Uskon että johtuu esivaihdevuosista.
  16. K

Haaveena vauva 2023

Eilen illalla alkoi tiputtelu 😞. Päätin käyttää kaikki ovistestit pois niin en ensi kierrossa tikuta. Edelleen vilkuttaa hymynaamaa.
  17. K

Haaveena vauva 2023

No niin nyt sitten iski huono olo. Mutta se on vielä terolutista johtuvaa. En usko raskauteen.
  18. K

Haaveena vauva 2023

Sieltä se totuus tuli digi näytti ei raskaana. No tää oireettomuus siihen vähän viittasi. Lopetan terolutit ja odotan että menkat alkaa. Ainakin terolut auttoi tiputteluun ja pms oireisiin. Mutta tämä osoitti sen että saan luopua toivosta raskauden suhteen. Turha mennä mihinkään gynelle ja...
  19. K

Haaveena vauva 2023

Testasin ovulaation aloitin oviksen jälkeen terolutit.
  20. K

Haaveena vauva 2023

No niin taas pudottiin. Ei pitäisi googletella. Digi ovistesti tosiaan reagoi estrogeeniin. Kohonnut estrogeeni loppukierrossa voi johtua esivaihde vuosista 😮‍💨

Yhteistyössä