Hakutulokset

1. 3

Haaveena vauva 2023

Mä testaan ite vasta, kun menkkojen pitäis alkaa eli sit siinä dpo 14, jos ei oo alkanut ☺
  2. 3

Haaveena vauva 2023

Toivotaan! Vähän kyl pelottaa, kun kaikki aina sanoo et seuraavassa aina pahemmat liitoskivut ja aiemmin😬 No on sielläkin ollut sit vaivaa hyvissä ajoin😕 Mulla taas ei ollut supistuksia paljon ollenkaan ennen synnytystä. Yhtenä yönä jonkun parin tunnin ajan joskus rv 36-37 ja pari kertaa kohtu...
  3. 3

Haaveena vauva 2023

Joo olin tosta äitiysloman alkuun asti saikulla. Ei mun kivut sit siinä ollut pahoja, kun teki tosiaan vaan pieniä rauhallisia lenkkejä ja muutenkin lepäili paljon. Mut sillon sitä ennen töissä kun seiso ja käveli koko päivän ja vielä bussipysäkille ja pysäkiltä kotiin, niin kotona en pystynyt...
  4. 3

Haaveena vauva 2023

@minipätkis lohdutuksena vielä sekin, että sillon kun aloitettiin ekan yrittäminen, niin itelle ekat menkat oli kaikista kovin paikka. Jotenkin naiivina aattelin, et kun osu ihan kohdalleen, niin tärppää ekasta ja sit tippu korkeelta, kun menkat alkoikin. Ja siihen päälle pms, niin muistan kun...
  5. 3

Haaveena vauva 2023

Ihana, että lohdutti 🙏 Kyllähän se mietitytti ja mietityttää välillä edelleen, mutta nyt jo huomaa, kun on vauvavuosi ohi, et kyl me saadaan sitä yhteistä aikaa ja omaa aikaa taas☺ Ja kyl toi pieni niin paljon enemmän antaa kuin ottaa❤ Ite rakastin raskausmahaa ja ei yhtään ahdistanut arvet...
  6. 3

Haaveena vauva 2023

Siis kysymys vielä ovikseen liittyen. Kun tulee tota "ovislimaa", niin jatkuuko se valkuaismainen vielä oviksen jälkeen vai onko ovis sinä päivänä, kun sitä tulee vikaa kertaa? :unsure:🧐
  7. 3

Haaveena vauva 2023

No ihanaa kuulla, että en oo ainoa näiden ristiriitaisten tunteiden kanssa, vaikka kaikilla vähän eri tilanteita onkin 🙏 Mutta kai se on ihan normaalia, kun on kuitenkin niin isosta ja elämää mullistavasta asiasta kyse❤
  8. 3

Haaveena vauva 2023

Täällä yks allerginen! Ite käytin viime keväänä raskaanaollessa ja imettäessä (edelleen) Desloxia. Eli desloratadiinia voi ainakin käyttää ☺ Kerettiinkin vielä eilen talletella🤭 Mulla on kyl niin hämmentävän ristiriitaiset fiilikset, tai vaihtelee fiilikset koko ajan. Välillä on olo, et olis...
  9. 3

Haaveena vauva 2023

Täällä taitaakin olla ovis vasta nyt tänään eli huomiselle ei tarvi mulle vaihtaa piinailupäivää. Edelleen tulee nimittäin valkuaismaista valkovuotoa ja nyt tuntuu itseasiassa vähän sitä ovisjomotteluakin. Jäi tallettelu vähän kauas, kun oli sit dpo -3. Noh, ens kierrossa sit taas 🙏 Tunnetteko...
  10. 3

Kuinka luotettavia Clearbluen testit ovat viikkojen osalta?

Mulla ei ainakaan näyttänyt 3+, vaikka olis pitänyt (joskus rv 5+3). Kauhee paniikki ja ahdistus iski ja googlailin paljon ja monilta luin, et ei tosiaan näytä tota 3+ vielä silloin kun pitäis ja et lääkärit ei yhtään tykkää noista, kun raskaanaolevat stressaa usein ihan turhaan. Meilläkin oli...

Yhteistyössä