Hakutulokset

1. 3

Haaveena vauva 2023

Ja voimia täälläkin @SandraB ja @Fazeriina82 ❤ Ite ei osaa samaistua, enkä usko että kukaan osaa, jos ei ole lapsettomuutta kokenut:cry: Mun vanhemmat yritti mua yli 5 vuotta ja mun jälkeenkin yli 5 vuotta, mutta ainoaksi lapseksi jäin. Ja kokemusta vaan äidin puheista ja siitä miten pahalta...
  2. 3

Haaveena vauva 2023

Ja onnea vielä @Lumihiutale_ 😍 Toivon niin paljon, että tämä pieni pysyy teidän matkassa syliin asti❤
  3. 3

Haaveena vauva 2023

Toivottavasti onnistuis tallettelut aikatauluhaasteista huolimatta🤞 Toi on kyl hankalaa, kun osuu ihan väärään hetkeen ovis. Mulla ilmeisesti tänään ovis, ainakin Flon ja valkovuodon mukaan, eilen ja tänään ollut aika valkuaismaista😅 Tosiaan oviskipua en oo synnytyksen jälkeen tuntenut, mistä...
  4. 3

Haaveena vauva 2023

Okei! On vaan sit nimimerkki jäänyt mieleen ☺
  5. 3

Haaveena vauva 2023

Mukaan vaan! 😍 Minkäs ikäinen sun esikoinen muuten on, tai milloin syntynyt? Muistanko ihan väärin, et oltiin Haaveena vauva 2021 -ryhmässä kirjoittelemassa?☺ Vai onko vaan nimimerkki tuttu muuten, kun lueskellut kaikkia ryhmiä täällä🤭 Edit. Niin ärsyttävä tää hymiöhomma, ei toiminut sillonkaan...
  6. 3

Haaveena vauva 2023

Mä en tiiä miten mulla oli, koska just siinä kierrossa, kun tärppäs, en tuntenut ovista mitenkään varmaks. Oli tosi epämääräiset olot eikä yhtään niin selvät, kun sillon aiemmin yritysaikana ja mietin, et tuliko ovulaation ees! Mutta olihan se sit ollu😅🤭 Sillon puuhailtiin pe ja la ja varmaan...
  7. 3

Haaveena vauva 2023

Jee! Ihanaa 😍 Toivottavasti nyt on teidän aika❤
  8. 3

Haaveena vauva 2023

Mä sain esikoisen yritysaikana viivanpaikan pregchekkiin, oli vähän punertavakin mun mielestä ja sai ihan kuvaan. Mut sullahan on vielä tosi aikaiset dpo:t, niin toivotaan parasta, että siitä vahvistuu ja plussaks muuttuu 😍 ❤
  9. 3

Haaveena vauva 2023

Mä syön Foliren Folaattia ☺ Tää aurinko on kyl best😍☀
  10. 3

Haaveena vauva 2023

Mä syön ite vaan foolihappoa ja D:tä nyt 😅 Viimeks taisin syödä lisäks B-vitamiinia ja rautaa. Noita mietin, et pitäiskö aloittaa, rauta ainakin. En tosiaan tiiä yhtään mitkä arvot nyt viime raskauden ja synnytyksen jäljiltä:unsure:
  11. 3

Haaveena vauva 2023

@Hopeanopea On hyvä muutos! Selkeyttää listaa☺ Ja jee, jännät paikat siellä, kun yritys alkaa!😍 Mä en tiiä olisko mulla ovis jo lähellä. Ainakin tuntuu, et vv alkaa olla sellaista kananmunamaista jo! Vaikka vasta kp10. Mut toisaalta mulla on nyt ollut ehkä vähän sillein, et kierrot vaihtelee et...
  12. 3

Haaveena vauva 2023

Voin kuvitella! En muista taaksepäin, mut oliks teillä joku syy, et vasta toukokuussa? ☺
  13. 3

Haaveena vauva 2023

Mä aloitin sen jälkeen, kun ekan kerran oltiin ilman ehkäisyä maaliskuussa eli vajaan kuukauden vasta syönyt. Kun ei tosiaan ollut näin aikaisin tarkoitus vielä alkaa yrittää 🙈
  14. 3

Haaveena vauva 2023

Onko muilla ollut milloin aikaisimmillaan ovulaatio? Ihan mielenkiinnosta :giggle:
  15. 3

Haaveena vauva 2023

Mulla oli alaselkäkipu yks ekoista oireista esikoisen raskaudessa🤭 Toivotaan parasta😍
  16. 3

Haaveena vauva 2023

Aa okei! Mulla sit vanhaa tietoa😅 Sillon kun kävin, niin kävin Synlabilla. Mut onhan siitä jo tosiaan 2 v.🙈
  17. 3

Haaveena vauva 2023

Suosittelen puhti.fi ! Sieltä saa ilman lähetettä varata labrakokeet ja sit siellä on paikat missä voi käydä, Synlabeja taitaa pääosin olla? Et jos joku paikka sattuisi lähellä olla :giggle:
  18. 3

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Samaa mieltä 🙏
  19. 3

Kauanko yrititte vauvaa?

Esikoinen tärppäs neljännestä kierrosta, ikää molemmilla 30 v. ❤ Edit. Toinen nappaskin sit teoriassa tokasta, mutta käytännössä ekasta kierrosta matkaan 🥰 Vajaa pari viikkoo NT-ultraan ja katotaan onko siellä kaikki hyvin ❤️
  20. 3

Haaveena vauva 2023

Pregcheckhän on 25 herkkyydeltään, et älä vielä menetä toivoa ❤ Peukut pystyssä(y) Mulla oli esikoista yrittäessä 27 ja aloitin siitä raudan ja seuraavassa kierrossa tärppäs. Nyt pitäisikin muuten alkaa varmaan syödä rautaa taas, kun en oo synnytyksen jälkeen syönyt ollenkaan! :giggle:

Yhteistyössä