Hakutulokset

1. 3

Haaveena vauva 2023

@Hopeanopea meillä tän esikoisen nimi valittiin jo vuonna 2016, et tää se on, jos on poika. Ja sit, kun rakenneultrassa sukupuoli selvisi, niin ei ollut vaikea valita 🤭 Ja kyl se tuntu sit heti oikeelta, kun syntyi❤ @jemppu123 paljon onnea ❤❤
  2. 3

Haaveena vauva 2023

Täällä on nimi (myös toinen ja kolmas nimi) valmiina niin tytölle kuin pojalle 🙈 Ja molemmat samalla alkukirjaimella kuin esikoinen☺ Mites siellä @Owlet ? 🤭 Ei oo menkat alkanut🤭 Mut en mä nyt osaa oireista ja oloista sanoa, tuntuu et vois ennustaa joko plussaa tai menkkoja😅 Huomenna pitää...
  3. 3

Haaveena vauva 2022

Mä tuun tolta Haaveena vauva 2023 -ryhmästä kommentoimaan, kun muitakin keskusteluja tietty tulee seurattua 🤭 ☺ Edellisessä raskaudessa tuli mulla dpo 7-9 (en oo varma oviksesta) vessakäynnillä ihan muutama tippa kirkasta verta paperiin. Sen jälkeen ei sit mitään. Oon ymmärtänyt, et voi tulla...
  4. 3

Haaveena vauva 2023

Täällä on aika monia toista yrittäviä, onko teillä esikoinen minkä ikäinen ja millaista ikäeroa toivoisitte? ☺
  5. 3

Haaveena vauva 2023

Mä ootan varmaan sinne keskiviikkoon millon viimeistään pitäis menkat alkaa 🙈 Vähän kyl jännittää🤭 Jotain samoja oireita on, kun ennen esikoisesta saatua plussaa, mut toisaalta samoja voi hyvin olla ennen menkkoja. Alavatsan juilimista, kylmä-kuuma vaihtelua/kylmiä väreitä, alaselän pientä...
  6. 3

Haaveena vauva 2023

Mä oon kans aina ollut sellanen, et haluan testata vasta, jos myöhässä. Nyt vaan hämmentää, kun en tiiä millon on myöhässä, kun kierrot heitellyt ja en oikeen yhtään tiiä mikä päivä oli ovis 😅 Kiva tosiaan, kun tulee porukkaa, niin keskustelusta tulee aktiivisempaa☺
  7. 3

Haaveena vauva 2023

Kiitos @Hopeanopea ☺ Mut voi lisätä, kun nyt sit sen yhden ehkäisyttömän kerran jälkeen päätettiin, että näin mennään ja tulee jos tulee❤🤭 Meillä siis 2. lasta yritetään, yritys aloitettu 3/22 ja kaipa mä kp-listalle ja piinailijoihinkin tuun, kun mahdollisuus on, tosin oviksesta en oo yhtään...
  8. 3

Haaveena vauva 2023

Toi on kyl ikävää, kun ehtii jo iloita ja suunnitella ja sit viedään pois, vaikka vaan hetken oli:( Toivotaan, että pian tärppää uusiks ❤ Itellä ennen edellistä raskautta aloitin kans just tärppikiertoa edeltävänä rautatabletit ja b-vitamiinin, ei tietty tiiä oliko nyt niiden ansiota, mutta ei...
  9. 3

Haaveena vauva 2023

Oliks täällä muuten joku lista jo tehtynä? ☺
  10. 3

Haaveena vauva 2023

Auts 😬 Just jännittää toi pahoinvointi, et tuleeko enemmän ku viimeks. Monessa paikassahan on, että tyttöraskauksissa olis pahempi pahoinvointi, mut mitä lähipiiriä seurannut, niin tuntuu, et ei se kyl niin mee😅 Itellä siis edellinen poika, pahoinvointia oli RV 7-14 suunnilleen, sellanen...

Yhteistyössä