Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Mulla myös meni tuo Ramiinan viesti epäloogiseen paikkaan. Oli missä oli, niin olipa liikuttava viesti. Minä olen jo äiti, mutta minäkin aikoinaan pelkäsin, että jäisin lapsettomaksi. Kaikille sitä haluaville kyllä soisin äitiyden ja vielä niin moneen kertaan kuin halua on. Silti ajattelen, että...
  2. K

Onnea ja tsemppiä @Manteli86 matkaan. Jospa joulun touhuilut veisi ajatusta armollisesti johonkin muualle. Vaikeaahan se on. Miten Annamaija, onko teillä ajatuksia jatkosta? Vai onko edes tm-asia saatu päätökseen?
  3. K

Kiitos naiset tsempeistä! Meillä varmistui tänään, että mies sai sen hakemansa työpaikan Ausseista. Hän muuttaa maalis-huhtikuussa ja me tytön kanssa sitten, kun tuntuu sopivalta. Mies menee joka tapauksessa edeltä järjestämään asunnot ja autot yms. ja aloittamaan työn. Minusta tuntuisi...
  4. K

Ja jos joku teistä on vielä pitkässä jonossa eikä loppua näy, niin ehkä kannattaa soittaa tuonne Aura klinikalle ja kuulostella, miltä se tuntuisi. Heidän Anna-Marilla on kuulemma (hoitaja kertoi) ehkä Suomessa pisin kokemus lapsettomuushoidoista ja heillä on ainakin tällä hetkellä ilmeisesti...
  5. K

Soittivat taas klinikalta. Meille on löytynyt uusi lahjoittaja. Aivan mahtavaa siis! Ainoa, mikä minua mietitytti on, että hän on 170 cm ja minä vain 154. En kuitenkaan pyytänyt vaihtoa lyhyempään (olisi ollut 10 cm lyhyempikin), koska nyt kaikkein tärkeintä olisi saada se vauva. Punktio ja...
  6. K

Mä ajattelen itsekin, että ehkä tämä hengähdystauko on tarpeenkin. Meillä on isän hautajaiset 5.12 ja isän kuolemaan liittyen muutenkin tietysti paljon puuhaa ja surtavaa. Lisäksi, mieheni sai tänään soiton Australiasta. Hän nyt sittenkin on kahden valitun hakijan joukossa. Jos hän saa tämä...
  7. K

Ihanaa Angervo! Onnea! Manteli, teidän uusi puhetapa kuulostaa hyvältä. Olen sitä hiukan jo kokeillut, mutta täytyypä ottaa enemmän meilläkin käyttöön. Meillä tosin on tuo 5-vuotias, joten ehkä hieman pitää varoa. Muutoin käy niin, että kaikki muut paitsi me tietävät, että meille on tulossa...
  8. K

@Ramiina, Ihana lukea onnistumisista. Mikä tuo mainitsemasi lääke on? Mitä se tekee? Miksi sitä ei enää saa Suomesta?
  9. K

Ymmärrän @Florie hyvin. Meillä tosin tilanne toisin päin. Minä olen vain 154cm pitkä (tai pätkä) ja mieheni hieman alle 180. Tyttöni on myös ikäisekseen pieni ja siro. Tuntuisi hassulta, jos meidän perheeseen tupsahtaisi tosi pitkä lapsi. Rakashan se olisi siitä huolimatta, mutta jotenkin...
  10. K

Voi eiii! Olen kovin pahoillani. Voimia!
  11. K

Näyttääpä hyvältä tuo meidän lista tällä hetkellä. Plussanneissa on enemmän kuin meitä vielä sinne matkalla olevia. Sieltä tosin osa puuttuu, ainakin Kuumoduuli ja Florie, mutta vapaaehtoistahan se on sinne omia tietoja laittaa. Heinäkuisia vauvoja näyttäisi olevan tulossa ainakin 3 - WAU! Mä...
  12. K

Ihania uutisia Pähkinä! Onnea! Pidän kovasti peukkuja, että kaikki menee loppuun asti hyvin. Ymmärrän Lapsettomuutta tosi hyvin sun pelkojasi. Aika lailla samoissa peloissa pyörin välillä. Toivon niin, että me kaikki onnistutaan. Mä olen varmaan tosi kamala, mutta mulle on tullut sellanenkin...
  13. K

Wau, ihania uutisia Lapsettomuutta10v! Me mennään sitten vähän samoissa.
  14. K

Heippa taas, Olin vähän aikaan poissa ja keskityin isän asioiden hoitamiseen. Tänään on ensimmäinen ehkä hieman helpompi päivä - en ole itkenytkään vielä yhtään, vaikka ehtiihän sitä vielä. Me päätettiin, että jatketaan tätä hoitoa kuitenkin. Klinikallakin olivat samaa mieltä, että stressi ei...
  15. K

Me mentiinkin veljen kanssa illallakatsomaanmun isää, käynhän on ollut sairaana. Sovittiin jo aiemmin, että ei vietetä tänä vuonna siellä isänpäivää, kun hän ei jaksa laittaa mitään. Hän oli 2 viikkoa juuri sairaalassa, kun hänellä oli keuhkokuume. Tilanteen piti olla menossa parempaan, mutta...
  16. K

Voi onnea matkaan Pähkinä! <3 Minä kävin tänään 0-ultrassa, jossa todettiin, että mun munasarjat on nyt lepotilassa. 11.11 aloitan Zumenonin ja 20.11 on seurantaultra. Siinä välissä meidän luovuttaja aloittaa pistokset. Onpa jännää. Hoitaja tuumaili, että ehditään hyvin ennen joulutaukoa...
  17. K

Sain juuri viestin Wilmaan, että tytön pk ryhmässä on jollakin huoltajalla todettu korona. Ko lapsen testitulosta ei olla vielä saatu. Nyt mä mietin, että pitäisikö mun ottaa lapsi pois pk:sta ainakin kunnes tuo tartunnan saaneen lapsen tulos selviää. Kesken hoidon emme halua sairastua, mutta...
  18. K

Angervo, minusta yksityiselle voi mennä ilman lähetettä. Minäkin vain soitin ja sanoin, että haluan mittauttaa ferritiinini ja asia oli sillä selvä. @angervo ja @Annamaija, Minulla ei ollut ensimmäisessä raskaudessani sitten minkään näköistä oiretta ensimmäisinä viikkoina, joten kaikki on...
  19. K

Huh, miten jännittävää Pähkinä! Onneksi löytyi tuolta pankista teille sopivia muniksia. Hyvän määrän alkioita onneksi saitte. Nyt hirmusti onnea matkaan teille. Koska teille olikaan suunniteltu alkionsiirto? Angervolle puhaltelen täältä rauhaa, vaikka ei se taida perille tulla. Voin vain...
  20. K

@lapsettomuuta10v, mä täällä jännään teidän soittoa klinikalta. Pidän peukkuja, että saat hyviä uutisia tänään.

Yhteistyössä