Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2022

Mikähän taika siinä onkin että kun täällä käy ihmettelemässä niitä puuttuvia menkkoja niin ne alkaa lähes samantien 🤭 eli kp 32-> kp 1 tai huomiselle kp 2
  2. S

Haaveena vauva 2022

Missä on mun menkat 😔 tänään jo kp32 ja testattu negaa, menkat myöhässä nyt 3 päivää flon mukaan, menkkakivut ihan megasuuret 😢oviksen ajankohdasta ei tietenkään tarkkaa tietoa kun ei tikutettu. Alan epäillä että en ole edes ovuloinut tässä kierrossa, ei oo kierrot olleet näin pitkiä,vasta nyt...
  3. S

Haaveena vauva 2022

Tähän kiertoon hyvin vähäiset odotukset onnistumisesta. Tänään tuntemusten perusteella ovis aamulla, en oo nyt tikuttanut kun aattelin sen vähentävän stressiä. Talletuksia oli vain sunnuntaina ja sekin hyvin pikainen "tehdään nyt se vauva" meiningillä puuhailu :/ sitä edellinen kerta viime...
  4. S

Haaveena vauva 2022

Onpa kylmän tylysti kirjoitettu :( eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia kuinka kauan jaksaa jatkaa yrittämistä. @Fazeriina82 tsemppiä ja voimia sinulle, yritetään pitää yllä hyvää ja turvallista keskustelu ilmapiiriä kaikin puolin jookos :)
  5. S

Haaveena vauva 2022

Mulle saa myös päivittää kp 1 (värit ei toimi) taas lähtee uusi kierto käyntiin ja ketutus on suuri
  6. S

Haaveena vauva 2022

@Lili_86 eilen jo uusi kierto alkoi, tänään kp 2,värit ei toimi mulla
  7. S

Haaveena vauva 2022

Mulle voi tälle päivälle laittaa kp 1 :( jälleen yksi negakierto, ei tästä tuu mitään :( romahdin eilen illalla totaalisesti, lähipiiristä kuultu raskausuutisia useammalta ja se sattui sisimpään enemmän kuin koskaan aikaisemmin :'(
  8. S

Haaveena vauva 2022

Sain ovistestiin tänään selkeän plussan ja digitestiinkin pysyvä hymynaama :) mulle vois päivittää dpo-1 tänään tai dpo 0 huomiselle. Mies on tulossa kotiin kohta niin päästään heti hyödyntämään ja kivaa päästä taas piinailemaan, hieman positiivisimmin miettein kuin mitä tässä aikaisemmin :)...
  9. S

Haaveena vauva 2022

Mulle saa päivittää kp 1 :(
  10. S

Haaveena vauva 2022

@hanba mulla myös dpo 10 tänään jos voit päivittää Harmi kun ei noita Aijaa:n kuvia saa kännystä näkymään, ois kiva tutkailla toisten viivoja kun omaa testausta vasta harkitsen Mun perinteiset menkkakivut puuttuu tällä hetkellä kokonaan, yleensä alkanut jo hyvissä ajoin ennen vuotoja joku...
  11. S

Haaveena vauva 2022

Minulle myös dpo 0 tälle päivälle, ei saa värejä toimiin
  12. S

Haaveena vauva 2022

Mä sain vihdoin ovistestiin pysyvän hymynaaman eli mut vois laittaa piinailijoihin dpo-1 tänään (värit ei toimi) mies ehti onnekkaasti töiltään eilen illalla kotiin ja talleteltu on jo silloin, tänään vielä uusiksi ja ehkäpä koko viikonlopun :)
  13. S

Haaveena vauva 2022

Kysymys niille jotka käyttää digi ovistestiä. Montako päivää se vilkkuva hymynaama voi tulla ennen sitä pysyvää hymiöö? Tänään jo kolmas päivä kun vilkkuu ja kun tein rfsu liuskatestin samalla ni se oli jo positiivinen. En oo noita digejä tehnyt ennen
  14. S

Haaveena vauva 2022

@Keksi82 voi ei olen niin pahoillani :( @AMR toivotaan että oli vain harmitonta vuotoa ja kipua, tsempit
  15. S

Haaveena vauva 2022

Mulle voi myös päivittää kp 1 tänään, vuoto alkoi kesken työpäivän :( eli ei muuta kun leuka rintaan ja katse kohti uutta kiertoa ja yritystä, vaikka tuntuu että tässä hakkaa vaa päätään seinään :(
  16. S

Haaveena vauva 2022

Mä oon rokotteet saanut jo ajat sitten eli ainakaan mulla se ei oo syynä kierron pitkittymiseen. Mä kävin tässä kierrossa ekaa kertaa vyöhyketerapiassa tossa kierron puolessa välissä niin ehkä se aiheuttaa nyt tämän tai mistä näistä tietää, toki kova toive että testiin plussa vielä tulisi...
  17. S

Haaveena vauva 2022

Menkat neljättä päivää myöhässä, aamulla testattu täysi negatesti, nyt kp 31 ja varmaan joskus teini-iässä ollut kierto näin pitkä. Menkkakipuja jo yli viikon kestänyt mutta vuoto vaan ei ala :(
  18. S

Haaveena vauva 2022

Viikonloppuna alkoi taas ne tuttuakin tutummat menkkajomottelut:( Perjantaina pitäisi vuodon alkaa flown mukaan. En siis onnistunut saamaan ovista kiinni kun testit saapui postissa vähän turhan myöhään tähän kiertoon. Ja tallettelut ei ihan onnistuneesti mennyt myöskään. :cry:Eipä tarvii...
  19. S

Haaveena vauva 2022

Mä päätin taas ottaa ovistestit käyttöön tähän kiertoon ja tilasin raskauskeijulta digitaalisia ovistestejä:) sen lisäksi otin kokeiluun myös sen baby start liukkarin, katsotaan oisko siitä apua:giggle: varasin myös ajan vyöhyketerapiaan joka tosin ajoittuisi vasta flown ennustaman oviksen...
  20. S

Haaveena vauva 2022

No niin, tälle päivälle saa päivittää mulle kp 1

Yhteistyössä