Hakutulokset

1. N

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onnea Pähkinä38 ❤️
  2. N

Voi ei, toivoin niin että uutiset olisi olleet hyviä teiltä @Silmu75 Halaus täältä!
  3. N

Paljon onnea Sukkis ❤️ Uskon, että on pieni shokkiyllätys alkuun mutta kyllä asiat aina jotenkin järjestyy. Ihania uutisia ettei raskaus ollut mennyt kesken.
  4. N

Toimiiko muilla hymiöiden lisääminen hyvin? Olen huomannut nyt monesti että en saa niitä lisättyä/putoavat julkaisuvaiheessa pois. Ärsyttävää.
  5. N

Tulin vain toivottamaan Silmulle onnea siirtoon
  6. N

Kysyin siitä keltarauhasarvojen vaikutuksesta ja lääkäri sanoi ettei ole siihen liittyvää tämä ainakaan. Kertoilen kyllä kun saadaan tietää jotain. Hyviä vointeja sinne ja kunnon suojakerrointa päälle vaan niin saat tankattua D-vitamiinia siellä
  7. N

Moikka, tulos siitä tutkimuksesta ei ole tullut vielä. Saattaa kestää kuulemma näin kesällä. Ensisijainen epäily nyt siihen asti ainakin on että siinä alkiossa/sikiössä oli vikaa. Menen elokuussa sitten uudelle suunnittelukäynnille, katsotaan sitten samalla jos jotain muuta pitää tutkia jotenkin...
  8. N

Vielä @Pompelis tilanteeseen.. Jotenkin luulisi, että yksityisellä voisivat auttaa. Eikö sinne voisi mennä kaikkien papereiden kanssa ja näyttää mitä julkisella tehdään ja milloin tehdään ja siellä lääkäri voisi katsoa sitten sen keltarauhashormonin tilanteen/säätämisen? Eihän siitä tarvitse...
  9. N

Voi ei, olen niin pahoillani ❤️ Eikö siellä pääse ultraan ton vuodon perustella, saisi selvyyden tilanteeseen nopeammin? Voimia ja halaus täältä ❤️
  10. N

Kiitos @Ramiina ❤️ Jos saat jotain tietoa Intralupidistä/korvaavista hoidoista niin tulethan kertomaan meillekin. Kommentoin tähän lyhyesti pähkäilyjäsi sisaruksesta, minulla on 7v nuorempi sisko ja hän on minulle todella rakas, uskoisin että sisarus luo lapselle myös lisää rakkautta elämään...
  11. N

Kiitos @Pompelis ❤️ Täytyy kysyä siitä kudostyyppi asiasta vielä, lääkäri ei maininnut siitä mielestäni mitään. Tosin mulla meni siinä shokkitilassa silloin ehkä puolet ohi. Ruskeat vuodot kai ovat tavallisia tosiaan, mulla on ollut kiinnittymisen aikaan pientä vuotoa. Mutta aika monella niitä...
  12. N

Kiitos @Florie ❤️ Olen ymmärtänyt, että myös pakastettuja alkioita voidaan tutkia ja se on nyt itsellä mielessä, alan olla valmis maksamaan siitä mielummin kuin että tehdään turhia siirtoja. Aikaa kuluu ja rahaa kuluu, kun maksaahan ne turhat siirrotkin lääkkeineen kuitenkin jonkun verran.
  13. N

Olin ajatellut että pysyn nyt hieman pidempään poissa palstalta ja pidän taukoa koko kesän. No enhän nyt malttanut olla kurkkimatta mitä kaikkea täällä tapahtuu. Enkä nyt muutenkaan osaa teistä olla liian kauan erossa. Oikein paljon onnea @Pompelis ja @Sukkis ❤️ Ja @Florie paljon tsemppiä, kyllä...
  14. N

Mulla ne liuskat on näyttäneet aina pidempään negaa kuin muut. Suosittelen lämpimästi apteekkarin testiä, luin siitä suosituksia ja mulla se alkanut näyttää vaaleaa positiivista pp5-7 välillä. Mutta en huolestuisi jos halpisliuska näyttää negaa, ne viivat liuskoissa on mun mielestä muutenkin...
  15. N

Kiitos kaikille ihanista viesteistään ja tsempeistä ❤️ Lämmittävät mieltä tässä surun keskellä. Luin eilen jo kaikki, mutta en shokkitilassa edes pystynyt kommentoida. Emme aio siis luovuttaa vielä, alkio tullaan tutkimaan ja toivottavasti löydämme jonkun syyn tälle, olisi henkisesti helpompaa...
  16. N

Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

Täällä surullisia uutisia. Sikiö oli kuollut kohtuun, ei enää sykettä. Nyt rv 9+0. Tämä on jo toinen keskenmeno, eri luovuttajan soluilla. En tiedä miten henkisesti kohta jaksan enää. Aloin jo uskoa tähän raskauteen kun lääkärikin oli sitä mieltä että kaikki hyvin ja syke vahva vielä viime...
  17. N

Täällä surullisia uutisia. Sikiö oli kuollut kohtuun, ei enää sykettä. Nyt rv 9+0. Tämä on jo toinen keskenmeno, eri luovuttajan soluilla. En tiedä miten henkisesti kohta jaksan enää. Aloin jo uskoa tähän raskauteen kun lääkärikin oli sitä mieltä että kaikki hyvin ja syke vahva vielä viime...
  18. N

@Katinka<3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1. luovuttajan kanssa hoito keskeytettiin, nyt 2. luovuttaja, punktio tammikuun alkupuolella @MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi) @lapsettomuuta10v 36v, Dextra jonossa 01/20, 1. .lapsi kummallekkin...
  19. N

Kiva kun löysit tänne mukaan! Mutta voi apua ihanaa, olet jo noin pitkällä ❤️ Tulethan kertomaan kuulumisia kun pikkuinen on täällä. Ja kiitos vinkistä, mulla on ensi viikolla neuvola ja taidanpa pyytää käyntiä sille neuvolapsykologille. Välillä tuntuu, että tarvitsisin jo varmaan jotain...
  20. N

Mahtavia uutisia! Onnea pienen tytön odotukseen ❤️

Yhteistyössä