Hakutulokset

1. K

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mitä kokemuksia Puregonista? Lähipäivinä alkaa hoito ja lääkkeenä siis Puregon ja 300 IU päivässä pistetään. Kuulostaa aika paljolta. Verikokeessa minulta otettiin vaan 2 putkiloo verta.
  2. K

Toiveena vauva 2017-2018

Piinapäiviä täällä. Nyt ei niin menkat ahdista kun saa alkaa piikittään jos ne alkaa. Testaisko silti huomenna? Maanantaina ne kai alkaa.
  3. K

Oli sulla @atvk87 huima saalis. Saas nähdä miten mulla käy. Varmasti ikä vaikuttaa meikäläisellä. Pistin pomollekin sähköpostia. Että olen menossa sairaalaan erääseen toimenpiteeseen ja about millä viikolla. Ei kysellyt mitään ja laittoi, että ok. Että ei tarvitse sitä enää stressata. Huomenna...
  4. K

40+ so what wol.13

Päivitelläänpä tännekin. Tänään oli hoidon suunnitelu ja viikon päästä alkaa ivf hoito (y) Sata kertaa mukavampi lääkäri. Oli varmaan palaute luettu :sneaky:
  5. K

.

Ja listaan vois korjata, että yk 7 tämä vasta on. Viikko piina-aikaa vielä... Eli dpo 7
  6. K

.

Tänään muuten taas ultrattiin ja oli kaunis keltarauhanen. Oviksesta on viikko.
  7. K

.

@Wintersun ei tehty muita hoitoa, koska ikä. Yksi lapsi molemmilla on ennestään. Ei edes mitään aukiolotutkimuksia, vaan viikon päästä aletaan kypsytteleen muniksia, jos menkat alkaa. Tänään oli suunnittelukäynti polilla. Saa nähdä mitä näistä vanhoista soluista saa aikaiseksi...
  8. K

Terve taas. (Vaikka ette mua ehkä muistakaan). Tänään oli meillä ensimmäisen ivf:n hoidonsuunnittelu. Viikon päästä alkaa piikittely. Toivottavasti kierto on ajallaan, ettei ainakaan ennen ala, niin päästään pääsiäisestä yli. Eli voisi lisätä listalle kiitos. Syynä selittämätön sekundäärinen ja...
  9. K

.

Olikohan meidän yk jo 8.
  10. K

.

Voisin myös hypätä ketjuun. Viimeinen luomukierto ennen ivf-hoitoa menossa. Kp 24/28-31 menossa. Toista kuumeillaan ja ikää on jo yli 40, että tsäänssit voi olla vähän huonot.
  11. K

40+ so what wol.13

Täällä odotellaan piinapäivissä. Ovis tuli myöhässä testillä maanantaina. Sitä ennen pelkkää tyhjää. Vuorossa oli hitaampi oikea puoli ja siksi näin myöhässä. Parin viikon päästä tulee siis menkat tai toivottavasti ei. Ens viikolla klinikalle hoidon suunnitteluun. Te jotka ootte hoidoissa, niin...
  12. K

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla tuli ovis normaalia myöhemmässä, mutta vuorossa olikin laiskempi oikea puoli. Päästään vielä jännäämään viimeinen kierto ennen hoitoja. Tulee siis pidempi kierto tästä.
  13. K

Joo asenne oli tosi perseestä, mutta on vaan sellainen periaate, että annan kyllä palautetta. Eihän se ikinä muutu, jos siitä ei niille kerro, että miltä se tuntuu. Pyrin tekemään sen hyvin viileän tunteettomasti lähinnä analysoimalla sitä tilannetta. En hyväksy sitä, että terveydenhoidossa (tai...
  14. K

Olemme Taysissa Tampereella. Mun mielestä ne asiat voisi lääkäri selittää lyhyesti selkokielellä, eikä heitellä vaan prosentteja ja kirjainyhdistelmiä, jotka ei kertoneet meille mitään. Saatiin hoitajalta opas jälkikäteen, mutta tungin sen jonnekin kun niin harmitti. Mulla oli AMH ja muut arvot...
  15. K

Hei kaikille. Uutena liittn ketjuunne. Juuri saatiin päätös, että saamme kunnallisella yhden ivf -hoidon. Ikää on minulla jo 41, että siinä varmaan yksi syy tärppäämättömyyteen. Minulla ja miehellä on kummallakin lapsi edellisistä suhteista. En tiedä tuosta hoidosta juuri mitään. Ikävältä...
  16. K

40+ so what wol.13

Onkohan se muuten niin, että yksi munasolujen kypsyttely saadaan, mutta jos tulis hyvä saalis, niin niitä vois pakkasesta sitten tulevina kuukausina sulatella?
  17. K

40+ so what wol.13

Mennään vielä polille reilun viikon päästä. Ehtii ennen uutta kiertoa. Ollaan kaikki influenssan kourissa ja se voi lääkärin mukaan tilapäisesti laskea miehen siittiöiden laatua, koska kuume. Ovis on tulollaan. Varmaan myöhässä, koska tämä tauti. Että ei kovin toiveikas olo. On silti talleteltu...
  18. K

40+ so what wol.13

38 kuumetta ja nousee.
  19. K

Toiveena vauva 2017-2018

Saadaan yksi IVF-hoito. Jes. @Appelsiiniomena onko sulla tutkittu kilpirauhasarvot? Hoitamaton vajaatoiminta voi aiheuttaa keskenmenoa. Sekä raudanpuute (joka selviää ferriitininäytteellä, pelkkä hemoglobiini ei riitä). Kokele myös akupunktiohoitoja raskauden tueksi.
  20. K

40+ so what wol.13

Hyviä ja huonoja uutisia. Hyvät: Saadaan yksi IVF -hoito julkisella ja mahdollisimman pian kuulemma. Munisten kypsyttelyyn siis varmaan seuraavaan kiertoon. (y)Huonot: Influenssa tai muu vastaava iskee päälle. Perheestä kaikki saikulla. Olis parhaat tärppipäivät. Mies lupas buranan voimalla...

Yhteistyössä