Hakutulokset

1. I

Marraskuiset 2024

Joo minä sen perustin varmuuden vuoks jo tähän alkuun, kun joskus porukka haluaa sinne jo ajoissa 👍🏻 Voihan se olla, että itellä ei pääty hyvin tämä raskaus ja joudun itse jättämään sen ryhmän, mutta kyllä mulla pääosin on toiveikas olo tämän raskauden suhteen ❤️
  2. I

Marraskuiset 2024

Pyytäkää multa sitten linkkiä, kun haluatte Facebookin salaiseen ryhmään ☺️👍🏻
  3. I

Marraskuiset 2024

mä oon tehnyt monta kymmentä testiä 😅🤭
  4. I

Marraskuiset 2024

Tein Facebookiin salaisen ryhmään eli sinne pääsee vaan linkillä jonka jaan yksityisviestillä täällä ☺️👍🏻 Ei ole kiire sinne liittyä, mut tein valmiiks ku sellasia usein toivotaan 👍🏻
  5. I

Marraskuiset 2024

Mulla on kolme lasta, yksi keskeytynyt keskenmeno ja monta kemiallista takana. Mä voin tehdä sen Facebookin salaisen ryhmän, jos kaikille käy? ☺️
  6. I

Marraskuiset 2024

Tervetuloa ja onnea! 🥰💖
  7. I

Haaveena vauva 2024

Me yritettiin vähän reilu vuosi ja oli keskenmeno ja kemiallisia ja sit luovutettiin täysin ja sit tulikin plussa. Meillä oli varmaan vuoteen eka kahdenkeskinen viikonloppu silloin 👍🏻
  8. I

Haaveena vauva 2024

Onnea ja tervetuloa marraskuisiin! 💖
  9. I

Marraskuiset 2024

Harmi kun täällä ei ole vielä muita 😯
  10. I

Haaveena vauva 2024

Mä jätin sinne äsken soittopyynnön, ku mulla sairauksien takia alkaa niin alussa erityisseuranta polilla 👍🏻
  11. I

Haaveena vauva 2024

Kyllä musta on normaalia, että me plussanneet emme uskalla heti poistua haaveilijoista, etenkin jos taustalla on keskenmenoja ja kemiallisia 😯
  12. I

Haaveena vauva 2024

Testit tummuu, joten ehkä se pieni vuoto oli väärä hälytys 👍🏻
  13. I

Haaveena vauva 2024

Ei musta tossa ollu mitään erikoista kuvata seksitouhuja tarkasti. Normaalia puhetta 👍🏻
  14. I

Haaveena vauva 2024

kiitos ihanasta viestistä ❤️ Mä en täällä oo ollu kauheen aktiivinen, mut tää on ihana paikka, kun saa tukea ❤️❤️❤️ Kaikkea ihanaa toivon sulle myös!
  15. I

Haaveena vauva 2024

Digi oli kahdessa päivässä hypännyt 1-2 —> 2-3 eli kai tässä on mahis siihen, että kaikki onkin Ok 🤔
  16. I

Haaveena vauva 2024

Kuinka nopeasti testi alkaa haalistumaan, jos on kemiallinen?
  17. I

Haaveena vauva 2024

Ei oo tullu mitään vuotoja tai ollu kovia kipuja. Testi näyttää vielä selkeää viivaa, mut jotenkin sitä vaan kaiken jälkeen varautuu siihen, että vuoto alkaa millon tahansa. Varsinkin ku on niin vähän oireita 😪
  18. I

Haaveena vauva 2024

kiitos ja halaus sinullekin ❤️
  19. I

Haaveena vauva 2024

Tein rfsu herkän ja ei ollu haalistunu, mut ei tummunutkaan eilisestä
  20. I

Haaveena vauva 2024

Kyllä vähän jomottaa, joten varaudun pahimpaan 😪

Yhteistyössä