Hakutulokset

1. H

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

En tiedä tarkalleen mutta sanoi jotain, että kun taustalla yksi normi raskaus ja ikääkään ei kovin paljon, vaikka olenkin 34:eek:
  2. H

Apua, mitähän tuolle viestille tapahtui, kun väritkin muuttui o_O
  3. H

Heippa kaikille taas pitkästä aikaa! Kuullostaa uskomattomalta asialta @Domi sinun kertomus! En tiedä taustoja, kun olin tälläinen myöhäisherännyt palstalainen, mutta vaikuttaa, ettei ihmeiden aika ole ohi ja AINA on toivoa, vaikka miten syvissä vesissä joutuukin kulkea...
  4. H

Minäkin olen taustalla lueskellut teidän kirjoituksia, mutta oma olotila on myös ollut sen verran kaamea, ettei tunnu olevan yhtään ylimääräistä energiaa yhtään mihinkään. Meninkin toivomaan niitä raskausoireita... Toisaalta te muut olette jo sen verta pitkällä, että voitte pitää katsetta...
  5. H

Sydämenmuotoiset Onnittelut pienokaisesta:love: Ihana kuulla näitä positiivisiakin synnytyskokemuksia! Itsellä takana ainoastaan suunniteltu sektio, joten mahdolminen normisynnytys tuntuu pelottavalta möykyltä tuolla hamassa tulevaisuudessa .
  6. H

Meillä oli tänään varhaisultra ja tähän mennessä kaikki on niin kuin pitääkin:love: onnesta sykkyrällä!!
  7. H

Todella pahoillaan sunun puolesta @kiia-s :cry: tässä pelissä ei katsota, mikä on reilua ja mikä ei:unsure: Keräile voimia ja kolmas kerta toden sanoo eikö vain.
  8. H

Mie muistan kans ekasta raskaudesta, että supisteli juuri tuolallailla pienesti jo tosi aikaisesta vaiheesta, etenkin kun ajan paljon autolla työmatkoja. Isoja supistuksia en sitten ikinä saanutkaan tässä raskaudessa. Meillä on ollut itkuhälytin todella kovassa käytössä, Philips-merkkinen...
  9. H

Olipahan ikävä kommentti. Minustakin jokainen raskaus on saatava elää siten, miltä itsestä tuntuu. Parempi, että ajattelee hyviä kuin huonoja asioita. @kiia-s eikö tuo kooltaan ole aikas hyvä, sykehän ei vielä välttämättä näy. Minulle sanottiin, että tuo 7+1 voi olla liian aikainen ultra-aika...
  10. H

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Haluan sinua kannustaa meidän tilanteella @Taigariina .Kolmesta ekasta hoidosta ei tullut yhen mitään ja toivo hiipui ihan täysin. Neljäs olikin jotain ihan muuta, kolme blastoa siirretty ja näistä kahdesta PASsista plussat. Mullakin ikää alkaa olla ja munasoluissa laatu kärsinyt. Joten kaikki...
  11. H

Kiitos onnitteluista:love: Olo edelleen vähän epätodellinen, voisko tämä tällä kertaa olla meidän kerta. Tuntuu käsittämättömältä, että hoitoja tahkottu vuosi tolkulla ilman mitään ja yhtäkkiä kaksi peräkkäistä plussaa. Mulla ei ole juuri mitään oireita tällä hetkellä, joten siksikin vaikea...
  12. H

Minutkin voisi lisätä listoille eli 4.IVF 2.pas, toinen lapsi ja la 29.9. Ei kai se auta, kun ajatella positiivisesti, vaikka ihan miten tahansa tässä touhussa voi käydä..
  13. H

Veti ihan sanattomaksi @Lapanen87. Itku tuli silmään :cry: lähetän sylikaupalla voimia teille tämän läpikäymiseksi!
  14. H

Heippa, minä palailen takaisin tänne puolelle ja toivottavasti nyt pidemmäksi aikaa. Täällä on viikot toisilla rymisseet eteenpäin tässä välissä:love: Marraskuiseen olotilaan verrattuna mieli on paljon levollisempi ja varmempi. Viimeksi olin jossain paniikin rajamailla:D mulle siis siirrettiin...
  15. H

Asian vähhän vierestä ihmettelen, miksi tuota lugea käytetään? Se jos joku oli vastenmielinen lääke. Minullakin käytetty kolmessa ekassa IVF:ssä, kunnes neljännessä lääkäri sanoi, että ihan sama käyttää Terolutia. Ei ole todettu mitään eroja tuloksissa. :eek:Itsekin raskauduin peräti kaksi...
  16. H

@Haaveilija91 niin selvästi muka tuossa ekassa näkyi.. Onneksi vielä on mahiksia, kun eikö ollut vielä hyvin aikaiset pp:t menossa? @kirsillevauva sinulle varovaiset onnittelut:love: @lapsettomuuta10v minä olen saattanut yhden lapsen maailmaan, josta "ne oireet" tulivat vasta reilusti oli 10...
  17. H

@kirsillevauva @lapsettomuuta10v ja @Taigariina teillä jännät päivät edessä! Nyt vaan lisää plussatuulia:love::love: ja huippua, ettei pakkanenkaan ole jäänyt tyhjäksi! mie testasin @kirsillevauva pp7 jo sen ovistikun plussan, olis tullut kyllä raskaustestiinkin jo siinä vaiheessa. Mutta...
  18. H

@Rusakkonen niin harmissani teidän puolesta:unsure: oli semmoiset plussafiilikset teidän suhteen. En voi kun ihmetellä tuota sinun asennetta(y) Toivottavasti kasvattelijat saavat hyvän sadon;) Minä sain tänään postissa testejä ja väriä tulee viivoihin. Edellinen pudotus pitää jalat tiukasti...
  19. H

Heippa ja tervetuloa joukkoon!! Täällä taisi jollain olla vasta sama tilanne. En muista, miten siinä kävi. Meillä oli myös tosi lähellä, ettei ehditty annettuun aikaikkunaan, mutta sairaalasta kyllä lohdutettiin, että silti voi onnistua. Voi myös siirtyä seuraavaan kiertoon, mutta ei tarkoita...
  20. H

Mulla on nyt 8 pvä siirrosta eli siirrettiin viikko sitten perjantaina.

Yhteistyössä