Hakutulokset

1. Minic

Haaveena vauva 2020

Mulla on joo. Oon ymmärtänyt että ihan normaalia. Just sillon pari pv ennen ovista tulee, mut mulla se on se yks päivä ja semmosta ovislimojen mukana pyyhittäessä tulevaa.
  2. Minic

Haaveena vauva 2020

On ihan perus verikoe.:love:
  3. Minic

Haaveena vauva 2020

Ja @Owlet pääset varmasti heti ultraan raskauden keston määrittämiseksi. Sanot vaan ettet tiedä koska menkat oli sillon 2kk sitten.
  4. Minic

Haaveena vauva 2020

Onnea! Kuten sanottu, oireettomuus ei vielä yksin merkkaa mitään. Mulla oli lähes oireeton koko esikoisen odotus. Jos puhutaan tissi/kohtukivuista ja pahoinvoinnista niin oli todellakin oireeton. Vasta liitoskivut ja närästys oli ekat joskus ekan kolmenneksen jälkeen. Toivottavasti teillä...
  5. Minic

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa uudet! Tää paikka on kyllä siitä paras että varmasti löytyy vähintään vertaistukea:love: lasten kanssa joka vaiheessa se on äärettömän tärkeetä. Sen avulla jaksaa. Mulla ollu kans romahduksia (pahojakin) koska luulin et tää olis paljon helpompaa, vaikka olinkin varautunut siihen...
  6. Minic

Haaveena vauva 2020

Voi ei @Tammityttö :( On kyl varmasti hirvee tunnelma nyt siellä! Tiedän ton tunteen. Olin exän kanssa ihan samassa tilanteessa. Neljän vuoden yhteiselon aikana ei puhunut mitään sanallakaan vaikka tiesi että mä haaveilen perheenlisäyksestä. Ja sit kun otin asian puheeksi et olisko nyt aika...
  7. Minic

Haaveena vauva 2020

@W.we oon tosi pahoillani, mut jospa se vielä..? Mä tein aikoinaan dpo10negan ja dpo13räikyvä plussa.
  8. Minic

Haaveena vauva 2020

@W.we onko väliaikatietoja? Kovasti kiinnostaa mitä sulle kuuluu? Edit: löysikin, toi oli jäänyt mulla näkemättä toi sun aiempi. Toivottavasti saat nyt kuitenkin sen plussan. Oireettomuus ei sano mitään(y)
  9. Minic

Haaveena vauva 2020

Mun miehellä taas on ihan kauhee ruokavalio, jota oon onnistunut omalla aktiivisuudella kohentaa. Teen joka aamu sille smoothiet ja teen ruoat ite. Mut heti kun se on töissä, vetää kaikkee kökköä napaan ja öisin herkuttelee salaa. Mua ärsyttää ihan sikana se. Hän on nuori kylläkin, mut jos...
  10. Minic

Haaveena vauva 2020

@Apustaja mulla ihan sama tilanne! Jotenki ihan uus toivo heräsi ku sai pari stressitekijää pois päiväjärjestyksestä. Ja toivottavasti loput seuraa perässä :LOL:
  11. Minic

Haaveena vauva 2020

Mulla oli oireeton lähes koko raskaus. Ei tarkoita mitään! Toivon sulle kaikkea hyvää :love: ja kato vaan et on pastöroidusta maidosta tehty tuote. Kotimaiset vissiin pitäis olla (y)
  12. Minic

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa uudet! Vertaistuki on korvaamaton näissä asioissa. Ja täällä ainakin kaikki ymmärtää:love: Vielä tohon aiempaan. Olin itse huolissani esikoisen kohdalla kun olin tosiaan ottanut ihan kunnon kännit tietämättä raskaudesta ja syönyt pillereitä. Lääkäri sillon lohdutti että kun vauvalla...
  13. Minic

Haaveena vauva 2020

@Tammityttö @em85 Ja mun esikoinen tuli läpi e-pillerien, röökaamisen ja todella kosteiden ja viinanhuuruisten joulu/uusvuospartyjen sillon 2007. Uskon että what's ment to be, will be. Mulla on täydellisen terve ihana angstiteini nyt kotona:love: Toki kunnostauduin kun plussasin, mut olihan...
  14. Minic

Haaveena vauva 2020

@em85 en välttelee mitään ennenku on plussa tikussa. Monipuolinen terveellinen ruokavalio ja muutenki terveet elämäntavat niin en kyl kieltäydy sushista tai juustoista ja viinistä ennenku on pakko :LOL: Vadelmanlehtitee joka on käytössä, on semmonen mitä en käytä enää sit oviksen jälkeen...
  15. Minic

Haaveena vauva 2020

Onnea @Owlet !!! Pidetään peukkuja! :love: Sä pääset varmasti tarkistaa tilanteen jos teillä kert on jo ajat sovittu(y)
  16. Minic

Haaveena vauva 2020

@Owlet siinä on ihan selkee toinen viiva! :love: Toivottavasti ihan todellinen ja oikeesta syystä! @W.we ja @haaveilija-31 Vielä voi tilanne muuttua(y)
  17. Minic

Haaveena vauva 2020

Mulla on jäänyt bongaamatta tikkuun vaikka aina tunnen oviksen. No worries, se vaan saattaa mennä niin nopee se piikki ettei ehdi osuu. Varsinkin jos testaa vaan kerran päivään niinku mä yleensä. Tässä kierrossa testasin hupiin toisen kerran oletettuna plussapäivänä(onneks on kellon tarkka...
  18. Minic

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus @addison me jätettiin ehkäisy vajaa vuosi sitten ja mulla oli ekan kkn aikana kahdet ihan normaalilta vaikuttavat menkat (toki kivut ja vuodon määrä oli yllättävää kun oli 10v ollut käytännössä --ei mitään). Sit se eka luomukierto venyikin 40+ pitkäksi ja sen jälkeen palasi normaaliin...
  19. Minic

Haaveena vauva 2020

@W.we koita jaksaa:love: Mä oon täällä kans hengessä mukana :ROFLMAO: Ite oon huomannut että odotan heti oviksen jälkeen hirveesti niitä dpo10+päiviä, jos vaikka testailis. Mut sit kun ne tulee, joko unohdan tai jännitän/pelkään sit niin paljon etten edes haluu tietää.:whistle: Tässä kierrossa...
  20. Minic

Haaveena vauva 2020

@Ilonetsijä on plussa! Mäkin sain just tikkuun ovisplussan, ihan mahtava fiilis! Nimittäin edelliset etsinnät epäonnistuneet ja tallettelut epäonnistuneet eriaikaisten rytmien takia. Nyt kerrankin kaikki menee nappiin, talletukset onnistui eilen ja itseasiassa myös tänään. Ollaan rentouduttu ja...

Yhteistyössä