Hakutulokset

1. Minic

Haaveena vauva 2020

@Wintersun et olis eka jolla tärppää just ennen hoitoja:love:
  2. Minic

Haaveena vauva 2020

@Wintersun joo ollaan kyl puhuttu kaikesta mun iän tuomasta rasitteesta ja ne papalöydökset oli mulle myös kova paikka, mut en mä usko et hän ymmärtää asiaa täysin. Ei varmaan kukaan voi ymmärtää mitä vauvakuume on naiselle jos ei ite oo kokenut sitä :ROFLMAO: Hän on nyt lupautunut sitoutumaan...
  3. Minic

Haaveena vauva 2020

PS. Me ollaan kans käyty näitä keskusteluja ku mies ei todellakaan näe tässä mitään ihmeellistä, eikä hänellä oo kiire mihinkään asian suhteen. Ilmoitin jo, et mä oon nyt 34, enkä todellakaan aijo odotella tän kanssa enää yhtään. Olin jo kerran tehnyt sen päätöksen et lapsiluku on täynnä ja sit...
  4. Minic

Haaveena vauva 2020

Täältä kyl putoo niin nopee ku ei muutamaan päivään käy :ROFLMAO: Onnea plussanneille! Hirveesti kaikkee mihin piti kommentoida. Ensinnäkin poppakonsteista: aika nopee alkoi kokeilla niitä. Greippimehua käytössä ollu jo monta kuukautta, maca "kuureina" nyt kolmatta kiertoa ja vadelmanlehtitee...
  5. Minic

Haaveena vauva 2020

Mä unohdin ketutuksissani @Wintersun etten oo listalla :LOL: Ei tartte laittaa;) Sorry! Mä vielä taustailen yhen kierron ja kattelen maisemia...
  6. Minic

Haaveena vauva 2020

Kp1 huomiselle:poop:
  7. Minic

Haaveena vauva 2020

@W.we :poop: homma, mut toivotaan et hoidot toimia niinku heti.:love: Täällä tuntuu et menkat voi alkaa jo ajoissa. Taitaa tulla 27kierto tästä ku tänäänkin on *ituttanu ku pientä oravaa ja se jokakuinen finniki tuli viikon liian aikasin. Onkohan se sit seuraavaks kierto nro10...:cautious: En...
  8. Minic

Haaveena vauva 2020

@Tiukuna Oon todella pahoillani sun kurjasta tilanteesta :( Tiedän miltä tuntuu joutua pettymään. Toivottavasti työllistyisit pian ja pääsette taas jatkamaan suunnitelmia! Ja jokainen täällä varmasti tietää miltä tuntuu kuulla vauvauutisia ympäriltä. On ihan karseeta yrittää hymyillä niissä...
  9. Minic

Haaveena vauva 2020

Mulla oli kans eka kierto pillereiden jälkeen se normi 28 ja seuraava 41/42. Kyl se vaikutti vielä silloin. Sit normalisoitui kyl nopeesti ja on ollu se 27-29 aikalailla.
  10. Minic

Haaveena vauva 2020

Moikka pitkästä aikaa kaikille!:) Olin vähän tauolla ku alkoi käydä ylivoimaiseksi tää kaikki. Onneks oli lomaakin vähän ja sai nollata pään ihan kunnolla. Tää yrittäminen on käynyt tosissaan rankaksi ja meidän kiireiset aikataulut vaikutti yritykseen ja sai pinnan kiristymään ja samalla alkoi...
  11. Minic

Haaveena vauva 2020

Musta tuntuu et mut voi poistaa listalta nyt toistaiseksi. Tarvii oikeesti nyt kasata ittensä. Meillä on töiden ja kaiken muun takia aikataulut ihan perseellään ja se alkaa vaikuttaa nyt ihan tosissaan meidän parisuhteeseen ja varsinkin mun pääkoppaan. Turhauttaa niin paljon ettei päästä...
  12. Minic

Haaveena vauva 2020

Tohon alkoholin käyttöön: yhtään romatisoimatta tai puolustelematta, mulle lääkäri sanoi kun esikoista odotin, että ihan alkuvaiheessa kun vauvalla on ruskuaispussi, se alkoholi ei pääse vaikuttamaan alkioon. Sillon olin nimittäin juhlinut aika kovaa pari pv ennen plussaa. Oon luottanut hänen...
  13. Minic

Haaveena vauva 2020

ON: ärsyttää. En oo kertaakaan vielä tehnyt ovistestiä tähän kiertoon :cautious: Ei nää aikataulut vaan anna myöden. Ehkä mä en yritäkään enää. Flo ennustaa ovista kp16 mikä on varmasti aika realistinen. Mennään tällä. Taas alkoi se vaaleanpunertava vuoto eilen, tänään ei tullut. Mitäköhän sekin...
  14. Minic

Haaveena vauva 2020

@Wintersun no kai ne nyt ottaa sut vakavasti? Eihän toi oo normaalia! Ei voi montaa kuukautta vuotaa putkeen hitto vie! Ja ootko syönyt lisärautaa nyt? Sulla alkaa varmasti olee jo noin paljosta vuotamisesta hemoglobiini ainakin alhaalla. Kai ne edes tutkii nyt kunnolla? Joo saikku päälle ja...
  15. Minic

Haaveena vauva 2020

Peukkuja piinailuun kaikille! Täällä hoidetaan parisuhdetta ja yritetään rennosti odotella et ovis lähenis, toki peittoja heilutellen. Alan varmaan tänään tikuttaa ovista. Toivottavasti löytyy:rolleyes:
  16. Minic

Haaveena vauva 2020

@Keltasirkku- Mä veikkaan et meitäkin on moneen junaan. Toiset testailee enemmän kuin toiset. Ite en niin hirveesti testaa ku pelkään sitä vastausta :ROFLMAO: oli se kumpi tahansa...o_O Ekasta yrityskierrosta testasin ku kesti sen 40+päivää ja silloinkin vaan siks kun meni selkä ja sain vahvat...
  17. Minic

Haaveena vauva 2020

Ei hitto! :ROFLMAO: puusilmä mikä puusilmä, ilmankos oli hyvää! :whistle::LOL:
  18. Minic

Haaveena vauva 2020

@Wintersun kuis siellä? Pitääkö lähteä lääkäriin?
  19. Minic

Haaveena vauva 2020

Kylmässä oli ja tää on ihanan makuista. Ei oo yhtään niin hapan kun muut mitä oon juonut.
  20. Minic

Haaveena vauva 2020

Huomenta ladyt! Täällä toivuttu pohjamudista ja näkyy taas valoa tunnelin päässä. Pakko sanoo et nyt oli kyl rankka. Jotenki sitä on kuvitellut et olis suhteellisen helppoa ollut raskautuminen ku esikoinen tuli ihan kysymättä. Miehelle paasasin terveellisemmästä ruokavaliosta. Tästä on puhuttu...

Yhteistyössä