Hakutulokset

1. Minic

Haaveena vauva 2020

Reissaaminen alkoi ja samoin uusi kierto! :X3: Tänään shampanjaa :LOL: Tänne voi huomiselle päivittää kp2/28. Ei oikeesti nyt harmita edes, tottakai toivon et alkais jo tapahtuu ku on kohta vuosi täynnä. Mut nyt on niin mahtava syksy edessä kaikkine matkoineen ja uusine haasteineen et siinä on...
  2. Minic

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 voi ei :( just mietin et mitähän sulle kuuluu. Tosi ikävää tommonen. Toivon et lähtis jo normalisoituu!
  3. Minic

Haaveena vauva 2020

Mulla kans selkäongelmia ja nyt oon ollu vuoden ilman lääkkeitä siihen. Välillä on ollu vaikeeta, mut ennaltaehkäisevät jumpat yms kyl on auttanut. Tsemii sulle noihin!
  4. Minic

Haaveena vauva 2020

Mä oon kans ymmärtänyt että 23/24 pituinen kierto on ihan ok jos vaan luteaali on sen 11+vkr. Oon ite kans miettinyt noita kun ovuloin kiertoon nähden myöhään ~kpl16 mut lukemani perusteella se riittää. Jos huomenna ei ala menkat niin pääsee testaa. Mulla on ihan eri fiilis siihen kun...
  5. Minic

Haaveena vauva 2020

Mä oon päättänyt et teen sit kaikki mitä talosta löytyy :ROFLMAO: Onnea!
  6. Minic

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 miten usein käyt nyt verikokeessa? Kiva kuulla et on parempaan päin!
  7. Minic

Haaveena vauva 2020

Onnea @rainbowdream :love:
  8. Minic

Haaveena vauva 2020

Kuulostaa lupaavalta :love:
  9. Minic

Haaveena vauva 2020

@Owlet saako kysyä mikä sulla oli hcg? Ei tietty tarvii kertoa, mut ainakin tommonen löytyi nopeella googlettamisella: https://www.kaypahoito.fi/nix01113
  10. Minic

Haaveena vauva 2020

Täällä alkaa tuntua et täti lähestyy punaisella autollaan. Ei tarvetta testailla, eiköhän menkat ala ajallaan ke/to Eka kerta et osaa ottaa senkin iisisti ilman pettymyksen tunnetta. Mulla on niin jännät paikat työn puolesta et vähän jopa toivon et vielä raskautuminen lykkääntyis:LOL:

Yhteistyössä