Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Olen niin pahoillani puolestasi ja koko perheesi puolesta. Minulla oli omalla solulla keskeytynyt keskenmeno rv 9+1, jota seurasi lääkkeellinen tyhjennys, eli tiedän tunteesi. Itse selviydyin katsomalla sekä lukemalla paljon keskenmenon kokeneiden naisten kertomuksia sekä selviytymistarinoita...
  2. K

Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

Olen niin pahoillani puolestasi ja koko perheesi puolesta. Minulla oli omalla solulla keskeytynyt keskenmeno rv 9+1, jota seurasi lääkkeellinen tyhjennys, eli tiedän tunteesi. Itse selviydyin katsomalla sekä lukemalla paljon keskenmenon kokeneiden naisten kertomuksia sekä selviytymistarinoita...
  3. K

Tsemppiä paljon!
  4. K

@Katinka<3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1. luovuttajan kanssa hoito keskeytettiin, nyt 2. luovuttaja, punktio tammikuun alkupuolella @MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi) @lapsettomuuta10v 36v, Dextra jonossa 01/20, 1. .lapsi kummallekkin...
  5. K

@Florie lla tuli mahtava alkiosaalis, varmaan eniten mitä olen koskaan kuullut kenenkään saavan!
  6. K

Kyllä :) Katosin täältä aina epäonnistuneen hoidon jälkeen nuolemaan haavoja, sitten palasin jossain vaiheessa "uuteen nousuun". Kauheeta vuoristorataa. Olen kuullut Annikasta vain hyvää! Meillä oli Eero! Ihania luentoja aina pitää :) Tsemppiä sinulle tähän odotteluun, onko mitään tarkempaa...
  7. K

Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

Ymmärrän tuon menettämisen pelon. Luulen, että siinä on jotain samaa kuin mun yrittämisen aikaisessa kauhussa "en koskaan saa lasta, en koskaan tule äidiksi". Jokainen epäonnistunut hoitokierto ruokki sitä pelkoa. Mutta kun tulin raskaaksi, en ole enää pelännyt! Tottakai jos tulee joku syy...
  8. K

Tänään saimme laajan nipt-testin vastauksen, ja se oli negatiivinen, eli kaikki yleisimmät ja useimmat vähän harvinaisemmatkin kromosomiviat on poissuljettu. Siltä osin terve lapsi tulossa! Saimme myös tietää sukupuolen: esikoisemme on tyttö <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Onnenkyyneliä valutin.
  9. K

Heippa, olen varmaan lukenut juttujasi jossain vaiheessa, koska oon lukenut about kaikki viestit tässä ja vol1:ssä :) Täällä ei ole ollut plussalistaa, se olisi toki kiva, jos joku jaksaisi tehdä :) Me olimme Dextrassa hoidossa, tänään raskaana 12+2. Olen jumahtanut tänne palstalle tukemaan ja...
  10. K

Onnea matkaan @Florie ja alkio :)

Yhteistyössä