Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Aivan loistavaa, että tutkitte materiaalin! Mielenkiinnolla kuulen tuloksen sitten kun saatte sen. Sullahan oli hyvät keltarauhaslääkityksetkin, eli siitä ei varmasti ollut kiinni. Multa katsottiin myös ennen näitä Dextran hoitoja hyytymistekijät, kaikki oli normaalia. Kiitos, täällä kyllä...
  2. K

Varaa suoraan puhelinaika esim Eero Varilalle, se on Dextran propellipää lääkäri ja todella pätevä jätkä. Ei ne kaikki hoitajatkaan tajua puhelimessa, missä mennään!
  3. K

Moro @Netty79 , mitä kuuluu? Teittekö te keskenmenomateriaalille kromosomitutkimusta tai mikä oli lääkärin selitys, miksi näin kävi näin myöhäisillä viikoilla?
  4. K

Täytyy sanoa, että kyllä yksityiselläkin osataan sama sekoilu Suomessa, esimerkiksi Mehiläinen Felicitaksessa ei kertaakaan mitattu mun keltarauhasarvoja, tuupattiin vaan alkiota toisen perään.
  5. K

Hyvä kun oot käynyt mittaamassa tasoa. Ainakin sinulla on nyt todisteet että se on tosiaan SELVÄSTI liian matala ja saattaa itsessään aiheuttaa keskenmenoja (jos se nyt oli sitten keskenmeno). Syytä on tosin varmaan mahdotonta tietää, kun julkipuolella ei tutkita keskenmenomateriaalia. En ole...
  6. K

Hyvä, että suunnitelma on jo valmiina! Pitääkö sun taas ootella yksi kierto siis ennen seuraavaa siirtoa? Jos jotain hyvää pitää etsiä tilanteesta, sanoisin että kemiallinen eli todella varhainen keskenmeno on erittäin paljon parempi vaihtoehto kuin pidemmälle ehtinyt raskaus, joka menee kesken...
  7. K

Puuh. Voi että. Täysi empatia täältä. Varmasti vaikeaa ellei mahdotonta tässä kohtaa ajatella, mutta edelleen kemialliset raskaudet on erittäin hyvä ennusmerkki tulevaisuudessa onnistuvasta raskaudesta. Niiden psykologinen vaikutus on vaan todella rankka, kun ensin pääsee onnellisuuden...
  8. K

Hihii, "ällö olo" :D :D :D :D :D ENJOY THE RIDE, HONEY :D
  9. K

Mulla ei ole tullut tuollaisia kommentteja, enemmän on tullut onnea ja kannustusta. Moni vähemmänkin läheinen ihminen on saanut kyyneleet silmiin kun olen kertonut että vihdoinkin onnistuimme. Olen siis somessa jakanut kokemustamme lapsettomuudesta ja lapsettomuusmatkaamme. Mutta jos tuollaisia...
  10. K

Hei @Florie raportoihan miten raskaus etenee - meillä niin samanlainen tausta, ikä ja muutenkin vaikutat kivalta ihmiseltä, olisi kiva pitää yhteyttä yllä! Oon hengannut täällä palstalla osittain siksi, että voin tsempata sut raskauteen :D Onko sulla LA nyt siis joskus maalis/huhtikuussa vai...
  11. K

Onnea!
  12. K

Aivan! Siis lukemani perusteella aina kannattaa pakastaa alkio, ei munasolua! Joo, blastot on yleensä 5 tai 6 päiväisiä, joskus harvoin 7-päiväisiä. Mutta pidän teille peukkua!
  13. K

Kuulostaa tutulta! Meille annettiin 6 pakkasmunasolua, niistä neljä hedelmöittyi ja kehittyi kolmipäiväisiksi, ja kolme siirrettiin kolmipäiväisinä, yksikään ei kiinnittynyt. Sitä neljättä en enää edes halunnut, kun se oli kehittynyt hitaammin kuin muut. Olen lukenut että pakkasmunasoluissa on...
  14. K

Hyvä! Mä luotan tähän <3
  15. K

Onnea! Upeaa!!!!
  16. K

Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

Onnea plussasta! En ole jaksanut laskea matikkaa, mutta katsoin nettilaskurilla antamillasi tiedoilla eli 9.6. 5-pv alkionsiirto - sen mukaan sulla on nyt rv 4+4. Tätä laskuria käytin: https://www.whattoexpect.com/due-date-calculator/ siihen syötetään IVF, siirtopäivä ja oliko alkio 3 vai 5 pv.
  17. K

Tän hoidon ensimmäinen plussahavainto oli niin huvittava, kun se oli hädin tuskin nähtävä, mutta kuitenkin terävä haamuviiva predictor earlyssa. Tiesin kuitenkin että jotain siinä on, koska olin jo edellisenä päivänä tehnyt ekan predictorin ja nähnyt taas vaihteeksi, miltä nega näyttää :D Se oli...
  18. K

Vanhana himotestaajana kirjoitin tänne joskus kieli poskessa suuren raskaustestivertailun, sen lopputulos oli yksiselitteisesti että halpisliuskatestejä ei kannata käyttää testaamiseen, ELLEI välttämättä halua saada tietää totuutta tilanteestaan myöhemmin kuin normitesteillä saisi...
  19. K

Ehkä teit jollain epäherkällä testillä...? Toivo ei ole vielä mennyttä!
  20. K

Toivotaan parasta sekä @Chiarina46 että @Pompelis

Yhteistyössä