Hakutulokset

1. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ihanaa ONNEA kohta pääsette jännittämään❤️
  2. P

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Pahoittelut jos nyt käy niin että ei viivoja tule mutta malta vielä hetki. Mulla 5päiväinen blasto ja virallinen testi päivä pp11 eli alkio 16vrk sama oli viimeksi nelipäiväinen moulur testipäivä pp12 eli 16 vrk alkio...
  3. P

Kyllä tämä plussa on virallinen ja nyt vaan toivotaan että pikkunen pysyy kyydissä❤️ Tämä meidän toinen luovuttaja on ollut meille kuin taivaanlahja ensimäinen tuoresiito tärppäsi josta tyttö 5/19 ja eka pas josta la 11.3.2021 jos kaikki menee hyvin... Toivottavasti tämä antaa uskoa ja toivoa...
  4. P

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

No konkari ja konkari mutta joo... 24...18...16...15....13....9 ja 1v1kk
  5. P

@Tupsuli kyllä ajoissa testeijen kanssa vai oliko niin että katsot pregnylin tai sen toisen (en muista nimeä) poistumista? @Lumitalvi oikeesti sun oireet kuulostaa ihan lupaavilta. Vaikka et itse uskalla uskoa siihen❤️ Täällä tänään virallinen testipäivä pp11 ja kunnon leffaviivat tuli ja...
  6. P

Tässä pp 10 testit ihanaa kesälomaa❤️ Ja niin tutunkuuloset fiilikset ja "luovuttajaolo" joten en osaa oikeen mitään sanoa muut kun että mulla aivan järkyttävät hikoilut yöllä siis niin että oikeesti esm tyyny märkä ja ne kivut ja nippailuja jotka mulla siis tarkotti plussaa joten jännä nähdä...
  7. P

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Moikka kaikki ihanaiset❤️ Minäkin varovasti kurkistan tällepuolelle plussa on vahvistunut ja tänään soitin klinikalle.. Hyvin hyvin alussa siis ollaan vielä,näköjään vielä edellinen raskaus/synnytys on tuolla listalla❤️ Tyttöhän syntyi 5/19 ja nyt sisarusta "odotellaan" nämä siis lahja solu...
  8. P

Mitens @Lumitalvi ja @Tupsuli mitkä fiilikset?
  9. P

No juu on lugestroni voi ärsyttää limakalvoja sekä mulla on kaksi veren ohennus lääkettä asa ja kleksane tosin nyt oon ottanut vaan jommankumman en molempia toivottavasti auttaa?
  10. P

Toivottavasti nämä kaksi jotka saitte on ne the solut❤️ Ainakin kun moulura vaiheeseen ovat kehittyneen niin vaikuttaa hyvälle tsemppiä kovasti elokuun siirtoon❤️ Olen varmaan jo tullut viiva sokeaksi koska en osaa sanoa onko tarpeeksi vahvistuneet testaan liikaa ja eri merkeillä ja onnen...
  11. P

Joo liputan kevät/alkukesä vauvaa jotenkin mielestäni ollu rennompaa kevät/kesä vauvojen kanssa minulla on 1toukokuu 2kesäkuu ja 1elokuu vauvoja ja kaikki tyttöjä ❤️ Sitten on yksi marraskuu ja yksi joulukuu ja tammikuu vaavi... Jos tämä raskaus pääsee maaliin asti niin helmi/maaliskuussa ois...
  12. P

ONNEA HURJASTI ja oireista että kun viimeksi odotin niin vasta 7+ tuli oireita ja niitä sitten riittikin rv32 saakka "raju pahoinvointi"
  13. P

Tyhmä kysymys mutta kysytään nyt.. Eli onko mulla nyt 3+6 kun viisipäiväinen siirrettiin viime tiistaina ja nyt pp8 eli oma matikka sanoo että tänään alkio on 13vrk ikäinen?
  14. P

Mahtavaa nyt on kyytiläinen kohdunlämmössä ❤️Ja vielä pakkaseenkin sait,nyt vaan niitä nk.lehmänhermoja joita minä en omista.joo plussa tuli kesäkuun puolella mutta sitä ei vissiin lasketa kun virallinen testipäivä on 4.7 ja verikokeeseen meen maanantaina.viivat vahvistuu ja ihan niukkaa vuotoa...
  15. P

kyllä sinä pääset kohta mukaan laskemaan pp:eitä ja isot peukut myös sinulle❤️
  16. P

No aika samoissa mennään,joo ihan mahdoton sanoo mikä on lääkkeistä johtuvaa oloa ja mikä ei.. Varsinkin sillon kun tehtiin 4IVF niin oli kroppa täynnä kokoajan jotain "mömmöjä" nyt vaan toivotaan että raskaus alkaa ja jatkuu tsemppiä kovasti
  17. P

Onkos täällä muitakin piinailioita kun minä? Mitä tuntemuksia onko kukaan uskaltanut testiä tehdä jo ennen virallista päivää? Täällä pp7 testi edelleen plussa ja vuoto yön aikana pysynyt poissa mutta en uskokkaan että siihen jää.jotenkin hassua vaikka testi on + niin mieli ei anna olla iloinen...
  18. P

Kiitos @Tupsuli kommentista tein äskön vielä testin Ip lirusta ja viiva on kyllä vahvistunut jo aamusta vaikka sama testi kyseessä ja vasta pp6... Mutta samalla kivut ja verenmäärä lisääntynyt.. No katsotaan kuin ämmäm käy.. Sinulla hyvän kuuloinen saalis tsemppiä siirtoon ja piinailuun ja...
  19. P

Kiitos vastauksesta ja joo kuulut oon juurikin tuosta "kiinnitymis vuodosta" no aika vaan tässäkin tapauksessa näyttää mikä onhomman nimi...
  20. P

Moikka kaikki! Nyt kaipaisin kokemuksia aiheesta pas ja vuoto. Eli mulla on nyt pp6 menossa ja viisipäiväinen blasto kyydissä tänään sain jo haalean viivan raskaustestin joten yritystä on ainakin mutta mutta nyt tulee limasta verta pyyhkiessä "ei joka kerta eikä siteeseen asti vielä" lääkkeet on...

Yhteistyössä