Hakutulokset

1. H

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@marrasmai voi kun niin toivon hyviä uutisia sinne ❤ Mä en vieläkään kuule dopplerilla ääniä vaikka jo viikolla 18+2. Mulla on kyllä tosi vanha missä ei oo edes näyttöä, mutta myös neuvolalääkärillä oli vaikeuksia löytää sykettä kun tyyppi viuhotti niin paljon. Hetken ehti kuunnella ja sinne...
  2. H

@gemmy ja @marrasmai paljon jaksamista ja toivoa teille ❤ Täällä on taas hirveesti tullut kaikkea tekstiä! :) @MyMa, tähystyksessä ei näkynyt mitään, koealat otettiin mutta lääkäri ei uskonut niissäkään olevan mitään. Oli myös sitä mieltä että hb näille viikoille tosi vähän mutta ei tuntunut...
  3. H

Nopeesti kirjottelen, kiitos kommenteista kaikille! Ihmettelen kans että miksi eivät ultranneet jos epäilee vuotoa ja miksi ei ole mitään kipuja.. Aika outoa on. Epäilen että on turha tuo tähystys ma ja vähän harmittaa mennä turhaan, oon aika kova panikoimaan ylipäätään mitään toimenpiteitä...
  4. H

@marrasmai ymmärrän hyvin fiilikset, itselläkin välillä samanlaisia ❤ Samalla kiva ollut lukea kasvatusasioita, ja toivoskella että meilläkin joskus tuo tilanne :) ekaa siis täälläkin odotellaan. @Kesäheinä-78 paljon onnea pienestä!! ❤ Täällä ei paljon seesteistä aikaa ole näkynyt :ROFLMAO...
  5. H

@Roxanne, hurjan kuuloinen synnytys, mutta onneksi kaikki hyvin ja nyytti kotona ❤ ihanaa vauva-arkea sinne! @Helios... Mekin meinataan kysyä sukupuoli, jotenkin tuntuu että tässä monen vuoden odotuksessa ja jo yleensä raskaudessa on jännitystä tarpeeksi :LOL: ON: Täällä alkaa vihdoin...
  6. H

@Iiqu, onnea plussasta! :love: Mulla oli Tayssissa viikon 6 lopulla vahaissultra :)
  7. H

Paljon onnea @Roxanne ! ❤ @MyMa on ne kyllä erilaisia! Ehkä on jo liikkeitä ❤ Nyt ei oo taas tuntunut pariin päivään. Aa se oli varmaan tämä uutinen mistä aattelin sitä äitiyspakkausta ulkomaille: https://www.is.fi/perhe/art-2000000798649.html @Caro87, kurja etä sait radi diagnoosin, mutta jos...
  8. H

Täällä on kyllä niin aktiivista että ihana lukee kaikkia kommentteja eri vaiheista. Siida, alan kallistua dopplerin suuntaan myös, saisin ystävältä lainaan..o_O Kiuski, kiitos :love: tsemppiä sinne oloihin, toi oksentaminen on varmasti tosi rankkaa! Itse luulin jo hetken että olis alkanut...
  9. H

Roxanne, kiitos onnitteluista! :love: Alkaa pikkuhiljaa uskomaan et oikeesti tässä ollaan raskaana :ROFLMAO: Mulla on korkea verenpaine ja lääkitys siihen, eli matalasta ei johdu. Mutta jos se olis sit tuota sisuskalujen liikkumista tms, Toivon ettei oo ihan näin rapakuntoon mennyt nyt jo (n)...
  10. H

Huh, olipa täällä paljon ihania uutisia! Siidalle iiisot tuplaonnittelut, ihanaa ❤ Ja pahoittelut tuosta olosta :notworthy: Itselläkin on ollut kovasti kurja, etova olo mutta ei kyllä mitään tuohon verrattuna. Sama juttu on täällä että kaikki lämpimät ruuat etoo, oon elänyt lähinnä...

Yhteistyössä