Hakutulokset

1. H

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Siida, mulla on myös ollut tuota palelua lähes koko 10 viikkoa, nyt alkaa vähän helpottaa sekä se, että pahoinvointi ainakin hetkittäin. Oon nukkunut kahden peiton alla ja saunassa ja kuumassa suihkussakin palellut :LOL: ihan siis sellainen kuumeinen olo kuten kuvailit, ja väsynyt. Ja kurjaa kun...
  2. H

Siida, mä en yhtään tiennyt mitä neuvolalta odottaa, kun elämäni eks kerta oli. Sydänäänet näkyi jo sillon viikolla 6+jotain, ei toki kuuluneet. Mutta mä "joudun" tai pääsen tän diabeteksen puolesta äitiyspolille ja sisätautilääkärille myös heti ja joka kk tästä eteenpäin, että vaikka kovasti...
  3. H

@MyMa hyvä tietää että toi vatsan kasvaminen rauhottuu jossain kohtaa, mietin et jos nyt jo on noin iso niin eihän se mahdu kasvaan enempää :LOL: @Bridge niinpä! Kaikki päivät on aina lähempänä tavoitetta ❤ kohta säkin täällä 9 viikolla! @Xienna Joo muakin jotenkin huvitti kun kaikki kaverit...
  4. H

Onpa täällä paljon uusia kun muutaman päivän on lukematta! Mahtava plussa-aalto, paljon onnea kaikille ❤ Siida, mulla sama ongelma turvotuksen kanssa, ei ole hoitojen jälkeen menneet mitkään housut kiinni. Leggareissa oon kulkenut, onneks ei oo vielä pakkasta Eikä varmaan enää (toivottavasti)...
  5. H

Bridge, uskaltaisinkohan minäkin tänne.. 7+4 ja perjantaina vahva sydänääni näkyi Nyt sitten saa jännittää seuraavaa etappia. Ihanaa että tässä ketjussakin on paljon porukkaa, antaa toivoa ❤ Ensimmäisen IVF:n tuoreistutus on tämä 7vk ihme, vähän vieläkin epäuskoinen olen, jotta voisko tää...
  6. H

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ihanaa että oon saanut plussakavereita tälle kuulle, paljon onnea kaikille! ❤
  7. H

2 päiväinen siirrettiin. Ei mullakaan oikeastaan mitään hoidettu, ainoastaan diabeteksen tasapainoa parantantelin, mutta ymmärtääkseni se on vain siksi että jos raskaus alkaa niin tasapainon pitää olla hyvä. Kilppariarvot on olleet hyvät jo useamman vuoden. Meillä taisi vain käydä tuuri, tai...
  8. H

Iso kiitos onnitteluista, jännittää kovasti miten tää etenee mutta nyt aion kyllä olla onnellinen tästä vaikka se olisikin lyhytaikaista. :love: Ei ole kyllä ikinä ollut näin onnellinen ja pelokas olo samaan aikaan. Vähän huolettaa kun vatsa edelleen tosi turvoksissa ja nopeat liikkeet sattuu...
  9. H

Hei vaan! Niinpä siinä sitten kävi, että plussaa näytti testi, ekan kerran elämässäni! :love::p kolmen testin jälkeen varmaan pakko uskoa todeksi, viivat oli aika haaleat niin passitin miehen vielä apteekkiin ja nyt tuijottelen haltioissani tota raskaana tekstiä :LOL: voi kun pysyisi kyydissä...
  10. H

Toiveikas, tosi kurja kuulla :cry: niin me kaikki tiedetään tuo tunne. Paljon jaksamista seuraavaan kierrokseen <3 Tsemppiä uusille piinailijoille, tää on kyllä rankkaa aikaa. Onneks mun piina päättyy pe, päättyy sit miten vaan.. Salama, voi ku olisikin!
  11. H

Siida, onhan se :love: ja heh, onhan se positiivisuus välillä superraivostuttavaa, mutta onhan se rauhoittavaa kun toinen jaksaa tsempata ja uskoa! Jannaj, perjantaina olisi kai se virallinen, mutta taidan kyllä sortua jo huomenna :D tosin aika varma negasta oon kun selvästi menkkakipuja ollut...
  12. H

Siida, luin kans tänään omakannasta että 7stä 2 oli saatu pakkaseen. Itketti ja harmitti, mutta tuo yltiöpositiivinen mies sanoo että "yksihän me vaan tarvitaan" :love: niinhän se on. Toiveikas, niin samat fiilikset. Tsemppiä paljon sinne ❤ Pp11 menossa ja edelleen on aika kovat kivut ja...
  13. H

Toiveikas, täällä myös piinaillaan. Pp7 ja on kyllä olleet elämäni pisimmät 7 päivää :alien: pp4-pp6 oli hirvee turvotus ja pelkäsin hyperiä, mutta onneksi eilen illalla alkoi helpottaa. Meinasin että testaisin vasta oikeena päivänä mutta tuntuu että en kestä sinne asti. Mieliala vaihtelee...
  14. H

Hei! Lueskelin eilen muutaman tunnin teidän kirjoituksia ja itkeä tirauttelinkin vähän. Tänään ajattelin, että kirjoittelisinkin jotain, jos vielä joukkoon mahtuu yksi piinailija? Ollaan miehen kanssa vähän reilu kolmekymppisiä ja luomuyritystä takana nyt n. 3,5 vuotta. Mulla on 1 tyypin...

Yhteistyössä