Hakutulokset

1. M

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Niin, ja osaisiko joku vielä kertoa, milloin sokerirasituskokeen tulokset saa - heti kokeessa vai joskus myöhemmin?
  2. M

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Miten meni äitiyspolilla? Mulla myös ollut tuota varhaista kypsymistä jo ekasta raskaudesta lähtien. Kaikki on silti menneet viikolle 38-39.
  3. M

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Moi! Kuinka moni on ollut jo sokerirasituksessa? Itselläni se on huomenna aamulla. En ole ollut koskaan ennen, jännittää tosi paljon. Siis ei se koe, vaan tulokset... Yritä tässä nyt sitten tänään "syödä normaalisti", mitähän sekin on. Neuvolassa olin aamulla. Luulin, että oli rv 24, mutta...
  4. M

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Tsemppiä koronan kanssa @Kahdeksi! Täällä vatsatauti on saanut valtaansa ainakin kaksi uutta perheenjäsentä, kolmaskin vähän oireilee... Hänellä sen verran moninaiset oireet, että teki koronatestinkin tänään, mutta se oli negatiivinen. Saa nähdä, iskeekö tuo vatsatauti vielä itseenkin...
  5. M

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Heippa! Onpas täällä hiljaista. Kaikilla kaikki hyvin? Täällä on nyt rv 22+1 ja liikkeitä tuntuu jo päivittäin. Yleensä eniten iltaisin, kun käyn nukkumaan. Olimme perheen kanssa viikon reissussa ja vähän haastavaa oli löytää turvallisen tuntuista syömistä. Aika usein hotellin aamupala jäi...
  6. M

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Oho, kappas vain, tämä viesti tuli vasta näkyviin, kun olin lähettänyt omani. Hienoa, että teilläkin kaikki hyvin! Meilläkin mentiin keskikäyrillä paitsi kuulemma reisiluu oli vähän pitkä, mutta normaali kuitenkin. (En tiedä, miksi se piti sanoa, ehkä mieluummin olisin ollut kuulematta, jos...
  7. M

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Moi, mitä tänne kuuluu paitsi hiljaisuutta? Onko kaikki lähteneet facebookiin? Meillä oli tänään rakenneultra. Kaikki näytti onneksi hyvältä. Sen jälkeen käytiin miehen kanssa syömässä ja hänen lähdettyä asioilleen eksyin taas sinne Le Bunuelliin, mutta viime kerrasta viisastuneena osasin...
  8. M

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Täällä tuntuivat tänään 18+1 ekaa kertaa liikkeet ihan jo vatsan päältä! Ainakin vauva on siis kasvanut.
  9. M

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Totta, aika menee hirveää kyytiä! Kun vielä miettii, että meillä kolme syntynyt rv 38 ja myöhäisinkin 39+0, niin puoliväli voi todella olla lähempänä kuin ajattelisikaan. Aamulla taas tuskailin äitiysvaatteiden kanssa, että hommatako jotain loppuunsa tulleiden tilalle vai sinnitelläkö niillä...
  10. M

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Hmm joo, no mä en taas tuota siemenjuttua oikein edes ymmärrä, käsittääkseni muissa maissa niitä ei ole kielletty. Joo, niissä on / voi olla raskasmetalleja, mutta myös hurjan paljon ravintoaineita ja hyviä rasvoja, seesaminsiemenissä myös paljon kalsiumia. Kahdessa ekassa raskaudessa vain...

Yhteistyössä