Hakutulokset

1. Jasmina20

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Domi joo mulla on ollut nää lainassa pari kesää sitten, no yhdellä kädellä ei kasaan mutta auki sai muistaakseni, oli tosi helppo verrattuna esim meidän emmaljungan nxt missä piti 1738 eri nippeliä asentaa ja laittaa kohdalleen että pääsi liikkeelle :D ja kasaankin meni tuosta vain, onkohan...
  2. Jasmina20

Onnea @kirsillevauva ! <3 Meillä sanottiin esikoisen aikaan sairaalassa että tutteja ja pulloja ei tarvitse desinfioida jos pesee ne astianpesukoneen kuumimmalla ohjelmalla ja näin me tehtiin. Pääsi helpolla. Edes jossain asiassa. :D Vointi hyvä, vauvan potkut tuntuu kädelle! Huomenna olisi...
  3. Jasmina20

@Karhurouvanen itse synnytin 2016 lohjalla. Hirmu mukavat ihmiset siellä töissä osastolla että synnytyssalissa, ei voi kuin kehua heitä. Ja monta hoitajaa ja kätilöä tuli tavattua ma-to välisenä aikana. Itsellä tehtiin eppari siellä joka sitten vielä repesi peräaukkoon, johtui ihan siitä et omat...
  4. Jasmina20

@Silmu75 mulla oli ekassa sama, että en kyllä tiennyt tuleeko jotain harjoitus supistuksia vai ei. Kiinnostavaa tällä kertaa sitten huomaako vai ei kun tietää mille ne kivuliaat ainakin tuntuu. :D Ja täällä öisin alkanut selkä särky vaivata.. kaikki vinkit otan vastaan jos on! Tempur patjaan...
  5. Jasmina20

@Karhurouvanen täällä myös vaivaa levottomat jalat, tsiisus miten ärsyttävä vaiva! Mulla auttaa kunnon venyttelyt sängyssä kun se alkaa ja nukahdan kyllä kun tukki. :D Hankinnoista, itse päätin että ennen rakennenultraa 20.5 en osta mitään. Noh ostin muutaman bodyn,housuja,yökkärin ja pari...
  6. Jasmina20

Minä myös menen sektioon, olenkin siitä aiemmin täälä puhunut miksi. Mutta uudelleen synnyttäminen olisi riskimpää vanhojen arpien takia. Mulla on myös joku vuosi sitten leikattu umpilisäke ja sen jälkeen se suolisto kipu tai oliko siellä kaasuja jumissa, en muista, oli 100x pahempi kipu kuin...
  7. Jasmina20

@Silmu75 itsellä oli samat fiilikset varmaan rv 25 saakka, näytin vain hyvin syöneelle vaikka itse olen vielä aika hoikka. Sitten se yhtäkkiä viikossa parissa pullahti ihan tosissaan eikä varmaan kenellekkään jäänyt epäselväksi. :)
  8. Jasmina20

Hei tänne! Pitkästä aikaa. :) Onnea @jonxu plussasta! Alkanut mieliala nousta vihdoin kun päästiin toiselle kolmannekselle. Tosiaan aiemmin tuossa muutama viikko sitten kirjoitin että tuntuu että mikään ei huvita, edes raskaana olo, tai itselle mieluisat asiat. Ajattelin niiden johtuvan...
  9. Jasmina20

Onnea vauvan saaneille! @MyMa sinäkin jo noin pitkällä, aika menee nopeasti! Itseä ei ole huvittanut kauheasti kirjoitella mitään.. väsymys vaivaa, ajoittain vieläkin pahaolo ja luulen että tästä johtuen mielialani on aika alakuloinen joka ei ole tapaistani yhtään.. Olen myös menettänyt...
  10. Jasmina20

Oli pakko tulla kertomaan, kuulin dopplerilla sydän äänet ❤️ voi että miten ihana jumpsutus! Sitä voisi vaan kuunnella ja kuunnella kyllästymättä. Liikkuvainen kaveri kun sai mennä dopplerilla perässä :ROFLMAO:

Yhteistyössä