Hakutulokset

1. Jasmina20

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@odotuksenodotus täällä kolmipäiväinen on nyt nelivuotias pian. :) Ja nyt masussa 5päiväinen blasto rv 30+4.
  2. Jasmina20

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Heippa! Ihanaa @Silmu75 että olette päässeet kotiin. :) Itse olen ollut viikon reissussa mökillä ja tänään karu paluu arkeen ja töihin. Olin myös tänään tyksin sunnytyspelkopolilla juttelemassa kätilön kanssa. En tiedä oliko käynnistä ns hyötyä. Käytiin läpi aiempi synnytys ja miksi haluaisin...
  3. Jasmina20

@Silmu75 laitetaanko siinä muuten puudute selkään? En ole koskaan tullut ajatelleeksi että mistä se puudute tulee. :D ja oliko sulla sektion jälkeen kipupumppu? Tämä kuulemma käytössä tyksissä johon itse menen. Luin oikein ajatuksella ja kuvittelin itseni ja mieheni tuohon tilanteeseen jo, niin...
  4. Jasmina20

Onnea kovasti @Silmu75 <3 kun jaksat niin tule ihmeessä kertomaan sektiosta ja miten edettiin, sekä kivuista! Olen utelijas koska se on vielä edessä :D
  5. Jasmina20

Tervetuloa tälle puolen @Pimpula76 :) @Wintersun täällä myös, aiemmin oli niin hyvä olo kuin olla ja voi. Kaikkea jaksoi tehdä ja touhuta. Se valoi toivoa että tällä kertaa ei selkä räjähtäisi. No se toivo meni ja mies hekotteli kaupassa kun mammat menee ohi, että tulenko kärryyn istumaan. :D...
  6. Jasmina20

@Puhalluskukka hei ihan sama, oma äitini jaksaa kommentoida kuinka minulla on nyt jo niin iso vatsa, miten pystyt vielä syyskuuhun asti kasvattamaan ja samaa pohtii hyvä ystäväni.. huoh. Painoa on tullut maltillisesti 8kg ja eilen neuvolassa terveydenhoitaja sanoi että laitetaan piikki pakaraan...
  7. Jasmina20

Onnea @Pupuna112 ! En ole ikinä sanonut näin mutta ihanaa että helteet loppui. :D yöt sekä päivät tuskaisia, joka paikka hikoili.. sama mulla öisin että tyynyillä saa taas taiteilla vatsan alle ja asetella niitä uudelleen kun kääntää kylkeä. Selällään ei voi enää olla kun baby painaa keuhkoja...
  8. Jasmina20

@pcosilainen onnea ja tervetuloa tälle puolen! Vihdoin alkaa taas tulemaan plussia. :) Mulla tuli myös pyyhkiessä ihan alussa vähän rusehtavaa vuotoa. Siitä kysyin ultraavalta lääkäriltä joka sanoi että voi johtua niin monesta asiasta, esim ihan vain herkistyneistä limakalvoista. Minunkaan mini...
  9. Jasmina20

Kiitos tsempeistä @MyMa ja @Silmu75 ! Kivut laantuivat yötä kohden ja nyt aamulla ei mitään. Erikoista :o toivottavasti selvittiin säikähdyksellä. Tänään on ehkä lääkärineuvola, perjantaina sieltä soiteltiin ristiin niin voi olla että nyt aamulla tulee puhelu että aikaa siirretty, olisi kyllä...
  10. Jasmina20

@Silmu75 mielenkiinnosta kysyn kun itse toivon sektiota tällä kertaa, että miksi jo rv 37? Onko tapana vai eivätkö halua jonkin muun syyn takia pidemmälle? :) Täällä ollut piinallinen ilta, yhtäkkiä tunsin kipua vatsalla ja nimenomaan alavatsalla joka säteili jokapaikkaan masua, tuntui myös...
  11. Jasmina20

Heippa tänne! Viikot ne vaan vierii kovaa vauhtia. Tuntuu että syyskuu lähenee hirvittävän kovaa vauhtia. :) Eilen olin neuvolassa, vältin onnekseni sokerirasituksen vaikka olen 27. Huh! :D painoa kertynyt 6kg.. ja hb oli laskenut niin että sain rautatabletit, maha ei toimi muutenkaan joten en...
  12. Jasmina20

Täällä rakenneultra ohi, ei jäänyt epäselvää ja meille tulee toinen tyttö <3 olen niin onnellinen, meidän esikoinen toivonut kovasti siskoa ja tänään pääsen kertomaan että hän sen saa! :) Kaikki oli oikein hyvin. Napanuora lähti istukasta ei keskeltä vaan sivusta, mikä voi aiheuttaa pienempää...
  13. Jasmina20

Onnea @Karhurouvanen pienestä tytöstä. <3 Tänneppä ei oikeastaan mitään ihmeellistä kuulu. Öisin heräilen, varmaan jotain valmistautumista tulevaa. Nenä tukossa ja selkä kipuilee välillä. Mutta muuten hyvä olla ja jaksaa liikkua sekä touhuta. Keskiviikkona rakenneultra, miten sitä jaksaakaan...
  14. Jasmina20

@MyMa onko niitten ero sitten se että toiset on kivuttomia ja toisessa tulee tuntemuksia?! En ole kanssa kokenut kuin synnytys supistukset niin vaikea sanoa. :D Mieli tekisi myös mennä 4d ultraan.. jos tyyppi ei paljasta jalkoväliään ensi keskiviikkona niin sitten ainakin haluan. :D Miten...
  15. Jasmina20

Voiko olla kiinnittyminen?

Hei, Ei varmasti ole mahdoton, uutta testiä vaan! Tai sitten kun ovulaatio on myöhässä niin silloin kuukautisetkin alkavat myöhässä. N. 14vrk ovulaatiosta. Eli voi olla että tuhru kertoo todennäköisemmin alkavista menkoista :(
  16. Jasmina20

@-dino- täällä myös suunniteltu sektio tulossa. Hyvä tietää että sen jälkeenkin hyvä jatkaa luumulinjalla jos vielä maistuvat silloin. :D Tämä keskiraskaus on kyllä mukavaa aikaa, jaksaa liikkua,lenkkeillä,jumpata,tehdä töitä ja puuhastella perheen kanssa. Nautin tästä, koska jos vanhat merkit...
  17. Jasmina20

Kiitos vatsantoiminta vinkeistä, jatkan luumujen syöntiä ja vedenjuontia. :) Onko muilla jo puolessavälissä noin ilmaantunut nestettä kehossa? Huomasin eilen nilkkojen olevan turvoksissa ja paino noussut kilon yhtäkkiä, hmm.. Eilen myös huimasi koko päivän, tänään vähän vähemmän mutta tuli...
  18. Jasmina20

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@odotuksenodotus meille siirrettiin kolmipäiväinen ja on nyt kolmevuotias :) Onnea @Blu raskaudesta!
  19. Jasmina20

Voihan selkä! Olin töissä ja kyykistelin ja kantelin tavaroita ja taas kyykistelin. En tuntenut selässä silloin mitään mutta hetken päästä töiden lopettamisesta selkä niin kipeä alhaalta että jalat ei meinaa liikkua. Mitä tämä nyt on?? Ikinä ei selkä prakaa joten taitaa liittyä raskauteen. :)...
  20. Jasmina20

Joo minäkin ehdottomasti liputan turvakaukalolle, juuri tämä että vauva hyvin usein nukahti autoon ja sittenhän se pitäisi aina herättää kun ottaa pois, ja toinen se että jos on vähänkin muuta kannettavaa esim autolta sisään niin hiukan hankalaa jos on vauva sylissä kun kaukalo. Esim vaikka...

Yhteistyössä