Hakutulokset

1. N

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Meillä ei periaatteessa pitäisi olla estettä siirtää luomukiertoon, mutta lääkkeelliseen päädyttiin. Voiko kysyä miksi et jatkossa halua PAS lääkkeelliseen kiertoon? Lista sivuvaikutuksista oli toki vaikuttava, mutta eihän se tarkoita, että ne kaikki pamahtaa päälle...?
  2. N

@millionnea stimulaatiosta ja pistoksista ei välttämättä tule mitään ihmeempiä oireita. Mulla myöskin ollu alavatsassa turpea olo loppuvaiheessa, tosin mulla jostain syystä tuppaa maha vetämään jumiin kun Orgalutrania on ruvettu pistelemään, että sekin on varmaan edesauttanu "pönäkkää" oloa...
  3. N

@Nipsu_78 Onko sun tilanteeseen tullu vahvistusta (sorry jos olen missannut jonkin viestin, niitä on tullu tosi paljon viimepäivinä)? Tervetuloa uudet kirjoittelijat. Paljon voimia ja jaksamista kaikille. Ilmoitelkaa uudet jos laitetaan nimiä/tietoja listalle ja ilmeisesti jonku piinailijakin...
  4. N

@-dino- Hienoa. Päivitin just listaa, voisin muokkailla jos laittelet tietoja. Täällä aloitettiin kuuri PAS varten, joten eipä jääny aikaa surra edellisen epäonnistumista.
  5. N

Nimi# yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF atvk87 #7/17 #1. #siittiöt # 1.ICSI/2.PAS BabyMaybe #4/17 #1. #ei varsinaista vikaa, mun ikä(39)# 1. IVF Carinem #10/16 #1. #endo # 1.IVF/2.PAS daim1 #7/16 #1. #selittämätön...
  6. N

@Mannari positiivista teillä on se, että teillä on alkaneita raskauksia, monilla ongelma on jo sen alkuunpääsemisen kanssa. Väheksymättä sitä että keskenmenot on varmasti todella raskaita kokemuksia. Myös ikä on teillä vielä "puolella" asioiden kanssa, me 40+ tyypit ollaan teoriassa takamatkalla...
  7. N

Nonni. Sorry nyt tulee vaan omaanapaa. Testitulokset löytyi ja negahan sieltä pamahti. Mielenrauha lensi ulos ikkunasta ja turhautuminen on maksimissaan. Yritän ajatella, että on vielä yksi pieni mahdollisuus (meillä on yksi 6-päiväinen blasto pakkasessa), mutta olo on kuin roikkuisi löysässä...
  8. N

Pikainen tilannepäivitys. Labra on ilmeisesti hukannu mun testitulokset ja mua jännittää niin paljon etten uskalla tehdä kotitestiä, tai itseasiassa tein sen aamusta, mutten uskaltanut katsoa tulosta. Ei uskaltanut mieskään. Olen jotenkin ollut niin onnellinen ja rauhallisin mielin koko...
  9. N

@Domi ja @Rusakkonen Mä olen myös hankkinu mm. puisen heppakeinun, ihanan pupu-vetosoittimen ja perässävedettävän puukoiran. Vaikka aluksi uskoin, että se tuottaa "huonoa onnea" jos tavaroita tai vaatteita hankkii ennakkoon... mutta niin se mieli muuttuu, suuntaan ja toiseen. Oon saanu...
  10. N

@Katti75 Otan osaa, sulla on ollu tosi rankka loppuviikko kaikkine odotteluineen ja jossitteluineen. Ja pahoittelut lopputuloksesta! @Rusakkonen Wau, nyt on jännää! Paljon voimia piinailuun ja koeta pysyä rauhallisena ja hyvillä mielin! Hienoa, että saitte alkioita pakkaseen. @Wintersun...
  11. N

@-dino- vastailen nopeasti sulle tohon Gonapeptyl asiaan. Meillä aina pistetty yksi 0,1 gonis punktiosta laskien kuudennen päivän aamuna silloin kun siirretty 3-päiväinen.
  12. N

@justhope Mä olen pistelly kaiken tavaran ilmoista välittämättä, eli en poistele ilmoja. Tämä sekä kynäruiskuilla että kertapistettävillä. Enemmän ainakin noissa kertapistettävissä haittaa jos itse ainetta hukkuu. Ihon alle pistäessä ilmalla ei ole mitään merkitystä.
  13. N

@justhope Mulla tehty kaikki neljä punktiota samalla lääkityksellä. Kolme ekaa oli helppoja, mutta jostain syystä neljäs oli vaikeampi ja kivuliaampi (puudutettiinkin kahdesti) kuin muut ja verenvuotoa oli reippaasti enemmän kuin aikaisemmin. Operaatiota on ollu tekemässä pari eri lääkäriä, että...
  14. N

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF atvk87 #7/17 #1. #siittiöt # 1.ICSI/2.PAS BabyMaybe #4/17 #1. #ei varsinaista vikaa, mun ikä(39)# 1. IVF Carinem #10/16 #1. #endo # 1.IVF/2.PAS daim1 #7/16 #1. #selittämätön...
  15. N

@atvk87 On tuttu tunne tuo ärsytys. Alkuun sitä tuli kerrottua lähimmille hoitojaksoista, mutta nyt olen niin kyllästynyt siihen iänikuiseen "no kyllä se nyt tällä kertaa tärppää"-kommentointiin, että en halua ja jaksa edes kertoa hoidon olevan käynnissä. Pessimismiä on siis liikenteessä...
  16. N

@Katti75 lisäilläänkö sinut piinailijoihin? (Katti75 18.8. (5pvä/4.8.) Onko oikein?) Paljon voimia ja rauhallista mieltä piinailuun. Toivotaan, että saitte jotain pakkaseen! @lullaby kiitos, tuli hyvää infoa limakalvoasioista! @Nipsu_78 joko sulla alkaa punktio olenaan lähellä? Omaanapaa...
  17. N

@Summerblues tietosi päivitetty edellisen sivun (589) listaan. En viitsi kopioida koko listaa uudeksi viestiksi joka kerta (joka toinen viesti olisi päivitetty lista ), joten niitä päivityksiä on laitettu viimeisimpään listaan muokkauksina. Vai kuinka useasti porukka täällä haluaa listaa...
  18. N

@Katti75 onnittelut hienosta solusaaliista (ikä huomioiden) ja voimia odotteluun, mulle ainakin on ollu melkein rankinta aina odotella, kuinka monta alkiota saadaan ja päästäänkö tuoresiirtoon vai ei ja selviääkö tyyppejä pakkaseen.
  19. N

@Rusakkonen muokkasin aiempaa listapäivitystä osaltasi. Mukavaa, että päätit vielä pysyä täällä mukana. Kirjoittele ihmeessä myös noista lahjasolujutuista, minua ainakin kiinnostaa, kun noita hoitoja jo jokunen takana ja lahjasoluhoito alkaa meilläkin näyttämään entistä todennäköisemmälle...
  20. N

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF atvk87 #7/17 #1. #siittiöt # 1.ICSI/2.PAS BabyMaybe #4/17 #1. #ei varsinaista vikaa, mun ikä(39)# 1. IVF Carinem #10/16 #1. #endo # 1.IVF/2.PAS daim1 #7/16 #1. #selittämätön...

Yhteistyössä