@atvk87 mä alotin zumenonit kp2 ja mitä koitin nopeasti muistella niin eka siirto oli kp16. Tokan siirtoyrityksen suhteen alotin kans kp2 ja siirto oli tarkoitus olla kp15, jos alkio olisi selvinnyt sulatuksesta.
Katoin vanhoja tietojani niin ilmeisesti seurantaultrassa kp11 on ollut jo ekassa 8 ja tokassa 9mm limakalvot, Korvauskierron alussa ekalla kerralla 6mm, tokalla kertaa alotin lääkkeet suoraan ilman ultrassa käväisyä.
Jännä muuten miten niin paljon lääkkeet vaihtelee. Mulla siis alusta asti ollut siirtokierroissa lääkityksenä zumenonia kaksi kpl aamuin ja illoin eli ilmeisesti enemmän ku monella täällä, ei ees kokeiltu pienempää annosta. Tiiä sitten mikä siinä on syynä, mulla toki on tää kohtuni rakennevika niin ehkä se voi vähän vaikuttaa. En ole kysynyt
Mua kiinnostas miten helpolla muut täällä pääsee tuoresiirtoon? Kuinka varovaisia lääkärinne ovat tuon hyperstimulaatioriskin suhteen?
Jotenkin harmittaa kun lääkäri taas puhui että aika varmasti kaikki alkiot pakastetaan
Otettiin joku progesteronitesti, jonka tulos kuulemma määrää suoraan jos on pakko pakastaa kaikki, jos sen testin tulos on ok (en muista millainen sen tarttisi olla) niin tuoresiirtoa voi harkita tilanteen mukaan.
Tuntuu vaan että täällä moni jo ennen punktiota on niin varma että tuoresiirtoon päästään. Toki mulla on hyperin riski suurempi kun on pcos, mutta viimeksi ei ollut mitään ongelmaa voinnissa punktion jälkeen. Silloin oli kuitenkin jo sovittu että pakastetaan kaikki niin en sitä ees kyseenalaistanut, nyt koitin kysellä voisiko tuoresiirtoon päästä niin harkitaan, tilanteen mukaan.... äh.
Jotenkin vaan harmittaa niin paljon jos taas on kaikki pakastettava, kun viimeksi kolme alkiota neljästä ei selvinnyt sulatuksesta. Kyllä taas hoitaja selitti miten hirmuisen hyvät heillä on selviämisrosentit ja muut, mutta vaikea sitä on ajatella tämän oman kokemuksen myötä. Vaikka ehkä nyt olisi onnekkaampi tilanne...
Täällä nyt huomenna punktio, jännittää ihan kamalasti kuinka kipeetä tule tekemään. Lupailivat että saan enenemmä kipulääkettä kun viimeksi. Pakko varmaan muistuttaa siitä sitten huomenna...
//muoks mitä mä sekoilen, siis vaan zumenon oli kp2 alkaen ja luget tietenkin vasta se muutama päiväkö se oli ennen siirtoa... menee jo ihan sekasin tässä, muokkasinpa siis tekstiäni vähän.