Hakutulokset

1. love-

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@BlackCat se on ihana fiilis nähdä toinen möyrimässä siinä näytöllä :love: toivotaan et luvutkin ovat maltilliset! Edelleen puksutetaan etiäpäin - kokonaisena :unsure: eilen illalla oli suht säännölliset mut täysin kivuttomat supistukset. 5-20min välein tuli parin tunnin ajan illasta, sit kävin...
  2. love-

Voi @Domi sua! Ja toki saa höyryjä täällä päästellä! :D ihan suotavaakin nii pysyy kuuppa kasassa. Se raskaustodistus tosiaan riittää. Mulla oli silloin joskus kans se neuvolalääkäri, kyseli mikä olo, onko turvotuksia/suonikohjuja ja teki sisätutkimuksen et onks paikat kiinni. Tuntu vähän...
  3. love-

@shelterme uu, miten meni haastattelu?? @millionnea ikävää et noin turpeessa :unsure: toivotaan että laskis nopsaan!
  4. love-

@Domi siinä saatto käydä niin et kerkesit nähä ja reagoida siihen ennenku kerkesin (jälkikäteen siis) lisäämään sen kuvan :D meni vähän säätäessä ku en aiemmin oo puhelimella lisäilly ku aijaan kautta ja se oli jumissa o_O ja ei näkyy pääse mua siirtää maaliin päässeisiin... Turhauttavaaaa...
  5. love-

@shelterme oon kans samaa mieltä et jos vaikee saada aikoja nii varailisin kyl pikku hiljaa. Itse varailin vasta sen varhaisultran jälkeen, mut meidän pikkukylällä pääseekin melkein tunnin varoajalla jos on tarvis.. Toivottavasti (ja eiköhän) teillä kaikki menee yhtä hyvin tälläkin kertaa! (y)...
  6. love-

@Domi jos se itestä on kiinni niin todellakin :ROFLMAO: @atvk87 ja arvaa vaan et miun tuurilla mennään vielä pitkälle yli (n) ei vaan millään haluis :D juu, tänään neuvola iltapäivällä :) Eilen oli muutamia supistuksia ja painaa enempi ja enempi tonne alas, mut edelleen ei mitään suurempaa...
  7. love-

Mulle tehty luonnonkiertoon siirrot. Tukena lugesteron (terolut ei toiminut mulla) ja gonapeptyl. Eroa muihin siirtoihin kohdallani oli pellavansiemen öljyn lisäys ruokavalioon sekä gonapeptylin piikitys illalla. En kyllä tiedä oliko noilla mitään vaikutusta sit.. Meillä kanssa alkiot priimaa...
  8. love-

@Ramiina piti ihan tarkistaa omasta neuvolakortista, et ite olin noissa mitoissa rv26. Mut sen jälkeen mentiinki käyrien yllä koko tää loppu aika. Nyt edellinen mittaus oli sama kuin sitä edellinen. Mutta silloin hoitaja sano et vähän vaikeuttaa ja hämää mittaa kun on jo vähän laskeutunut maha...
  9. love-

@millionnea onnea ihanista uutisista! :love: @Domi mulla kans oli suonenvetoja, mut onneks ne rauhottui viikkojen myötä :) ja tosiaan, löytyy ihan raskausajankin hierontaan erikoistuneita hierojia. :) @Ramiina kuulostaa kyllä aika korkealta sf-mitalta. Sekin voi johtua radista tai sitten ei...
  10. love-

@kirsillevauva eiii! :cry::cry: niin väärin tämmönen. Todella paljon voimia toipumiseen! ❤

Yhteistyössä