Hakutulokset

1. T

Syyskuiset 2020

Heippa kaikille. En ole täällä juuri kirjoitellut mutta minut voi poistaa etusivun listalta. Meille ei syyskuista tule kun vauvalla todettiin meckelin syndrooma nt-ultrassa ja keskeytys oli 12+6. Pieni tyttö syntyi. Nyt on ensimmäiset menkat ollu keskeytyksen jälkeen ja katsotaan koska uudestaan...
  2. T

Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 hieman oli huono olo eilen ja menkat kun ei alkanu aamusta niin tein testin.
  3. T

Syyskuiset 2020

Heippa uusi ilmoittautuisi. Tänään tein testin kun menkat ei alkanutkaan ja jos kaikki menee hyvin niin meille olis tulossa syyskuinen. La 20.9, 6lapsi ja Khks. Meillä on myös miehen kanssa myös kolme enkelipoikaa joilla meckelin syndrooma ja olemme miehen kanssa molemmat kantajia ja...
  4. T

Haaveena vauva 2020

Kp 31/31 tehty testi https://aijaa.com/MERYdI Taitaa meille tulla kolmas syyskuinen jos kaikki menee hyvin. Laskujen mukaan ois 4+0 mutta voi heittää muutamalla päivällä
  5. T

Haaveena vauva 2020

Täällä tänää kp17/31 vaikka kierto voi olla pari päivää pitempikin ja kuulin että ovis ois jo menny mutta hetki sitten vessassa käydessä jäi paperiin todella paljon venyvää limaa ja mietin että voisko olla eilisen peittojen heiluttelujen jälkimainintaa vai oikeesti ovis limaa.
  6. T

Haaveena vauva 2020

Mulle rantauti kauhee flunssa ja talletukset ollu nyt aika harvakseen mutta toivotaan parasta. Meillä oli neljännen lapsen la 20.12 mutta syntyi jo 27.11. Muuten Meillä kaks syyskuun lasta, yks maaliskuinen, sit toi marraskuinen ja heinäkuinen. Itse olen kanssa syyskuussa syntynyt ja mies...
  7. T

Haaveena vauva 2020

Mulla listassa mennyt kierto päivät jossain vaiheessa sekaisin mutta nyt voi päivittää uudet. Eli huomiselle kp 3/31.
  8. T

Haaveena vauva 2020

Testasin sitten tänään apteekin herkän testin vaan sen takia kun oon ollu niin itkuherkkä ja aamuisin voinu vähän pahoin. Menkat pitäs alkaa 3-7 päivän päästä ja tässä purettu testi https://aijaa.com/l8OJGg
  9. T

Haaveena vauva 2020

Mä olin tehny ekan ovis testin aamupissasta kun unohdin ettei saa heti herättyä tehdä joten ei ole ovis vielä ollut. Flo näyttää että ois tiistaina mutta testit alkaa kivasta jo vahvistua niin oma epäily että huomenna tai maanantaina tulee ovis plussa. Talleteltu on nyt parin päivän välein ja...
  10. T

Haaveena vauva 2020

Mulla taitaa kierto olla nyt todella sekaisin. Nyt olis kp10 siitä kun tiputtelu vuoto alkoi ja jatkui kunnon kuukautis vuotona ja ovis testin tein hetki sitten ja näyttää tältä https://aijaa.com/gdZs5y
  11. T

Haaveena vauva 2020

Mulla jäi näköjään tää kiero tavanomaista lyhyemmäksi eli mut voi poistaa piina listalta ja laittaa huomiselle kp1/30. Nyt illalla jäi jo paperiin hieman punaista niin uskoisin että menkat alkaa kunnolla huomenna
  12. T

Haaveena vauva 2020

Torstai aamulla oli ovistestestissä plussa mutta ei päästy käyttämään tilaisuutta hyväkseen vaan vasta eilen illalla toivon niin ettei ovis menny hukkaan kun tää oli perjaatteessa ainut kierto jossa ois vuonu raskautua kun miehen mieli on ollut vielä aika on of. Eli perjaatteessa yk1 vasta...
  13. T

Haaveena vauva 2020

Ovis testi tänää positiivinen eli mulla voi laittaa huomiseksi dpo0. En saa jostain syystä väriä tekstiin
  14. T

Haaveena vauva 2020

Mulle voi päivittää huomenna kp1/31.pyyhkiessä jää jo hieman punertavaa paperiin niin luultavasti hanat aukee yöllä kunnolla.
  15. T

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/So4b5T En tiiä miks testasin jo näin aikasin mutta tällästä näyttää nyt kp23/28-32
  16. T

Haaveena vauva 2020

Kyllä se tais hiivan taas pukata. Apteekkiin tunnin päästä niin saa jotain apua. En nyt haluis että kierre taas tulis. 2008 kun odotin esikoista niin silloin oli hiiva kierre.
  17. T

Haaveena vauva 2020

Tilasin raskauskeijusta testi paketin kun en todellakaan usko että tässä kierrossa ois tärpännyt kun peittoja heiluteltiin vaan muutama päivä ennen ovulaatioita vaikka Flo näyttää että ovis ois tänään niin en usko siihen kun edellinen kiero oli normaalista poikkeava. Pystyn sit ehkä ens...
  18. T

Haaveena vauva 2020

Mulla nyt kp15/31-33 ja tänään tullu paljon limasta vuotoa. Mietin että olisiko ovis jo tänään. Muuta oireita ei ole eikä oo ollu kun muutama kierto kun on vähän munasarjat kipuillu. Mietin vaan dpo:tten laskemista niin missä vaiheessa niitä sitten laskeskella vai testaako vaan sitten muutama...
  19. T

Haaveena vauva 2020

Kp2 ja aivan tappo menkat menossa. Tiedän että mulla rautavarastot todella alhaalla ja sen takia vuotaa kuin seula. Täytyy ens viikolla taas hakea lisää rautaa jos vaikka menkat palautus normaaleiksi vaikka vois ne vaikka jäädä jo tähän ja raskautua tällä kierrolla.
  20. T

Haaveena vauva 2020

Tait pc testi antaa vaan viivan paikkaa. Huomiseksi voi päivittää kp1/31. Pientä verestävää limaa jää nyt paperiin niin en usko että vielä kunnolla alkaa vuotaa.

Yhteistyössä