Onnea Mikä dpo plussasit, oliko tänään eka testi? Mitä oireita oviksen jälkeen vai oliko mitään?Digitestistä tuli tänään raskaana 2-3 viikkoa! Siirryn hiljalleen odottajien puolelle..
Kiitos!Onnea Mikä dpo plussasit, oliko tänään eka testi? Mitä oireita oviksen jälkeen vai oliko mitään?
Apua mä tein testin ja tuli kaks viivaa En voi uskoo tätä
Katsoin kans et päästään samaan aikaan jännäämään!Mom_89 meillä samat dpot menossa, milloin aiot testata? Onko mitään tuntemuksia?
Nippailuja, testasin negan dpo8. Luteaalivaihe mulla oli 11päivää ja nyt siis dpo12 ja menkat myöhässä päivän. Eilen eli menkkojen alkamis aamuna tuli vaaleenpunasta vuotoo kerran ja sit ei enää. Ja vähän etova olo kyllä ollut. :-D en kyllä uskonut olevani raskaana.
Paljon onnea Vitsi mikä itsekuri et maltoit näin pitkälle testin kanssa! Torstain jos oli jo noin lupaavia oireita ja kp yliajalla! Ihan mieletöntä! Voi Kumpa voisin liittyä teidän mukaan heinäkuisiin.
Minulla myös 5 raskautta, kolme lasta (12v,10v ja 2v9kk) siinä väleissä keskenmenot. Että tuttua touhua sinänsä Aina se vaan on samaa jännäämistä! En jaksa mitenkään uskoa, että nyt tärppäis heti ekasta yrityksestä! Tarkkailen varmaan itseäni liikaa kun muka niin paljon oireita ollut oviksesta asti. Mahatuntemuksia enimäkseen, ja kummallista liman tuloa, vaikka sekin nyt loppunut ja ehkä oli vaan jotain ovulaation jämiä. Lämpöjäkin oon seuraillut ja nyt tänään tosiaan tuo asteen putousKatsoin kans et päästään samaan aikaan jännäämään!
Tänään siis dpo 7 ja eilen olin tuntevinani menkkamaista kipua, aamulla kurkku kipee ja flunssainen olo. Tietenkin ajattelen että kyse ois kiinnittymisestä. Tänään kova turvotus alavatsassa, tuntuu että siellä ”jotain ylimääräistä”.
Oon ollut raskaana useita kertoja eikä ikinä oo näkynyt tikuissa mitään ku vasta dpo 11. Eli aikaisintaan keskiviikkona testaan mut toivon et malttaisin myöhemmäksi. Tiedän et en malta...
Mitenkäs siellä?