Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

Ai että, tulee hyvä mieli täällä lueskellessa kun plussaa ja plussaa! Onnea!
  2. A

Toiveissa vauva 2021

Ja onnea @Persikka123 , ainakin varovaisesti! Toivotaan parasta (y) Ja ihanaa @Kasikuus että pääset plussanneiden joukkoon, vielä onnea!
  3. A

Toiveissa vauva 2021

Mulla on pitkästä aikaa hyvä fiilis, että tässä vois vaikka tärpätä. Ovisoireet on olleet todella selkeät, varmaan the hetki tässä ihan näinä tunteina. Illalla jaksoin vielä kellistää miehen, eli ajoitukset on kyllä ollut kunnossa. Seksi ihan vaan tän asian takia alkaa jo puuduttaa, että...
  4. A

Toiveissa vauva 2021

Onnea! Nyt on kyllä selkeä :love:
  5. A

Toiveissa vauva 2021

Voisin lähtä piinailemaan, huomenna dpo0.
  6. A

Toiveissa vauva 2021

Täällä kans elellään normaalisti siihen plussaan asti. Mun normaaliin ei tosin kuulu alkoholi oikeastaan ollenkaan, joskus harvoin drinksu tai lasillinen viiniä. Ennen kului satunnaisesti enemmänkin, mutta nykyään en jaksa sitä päänsärkyä ja väsymystä mikä tulee pienestäkin määrästä. Ruokia en...
  7. A

Toiveissa vauva 2021

Ovulaatiotesti hymyili tänään varhain aamulla! Onneksi myöhään illalla oltiin aktiivisia Nyt vaan mietin että kannattaako jatkaa ovulaation testaamista vielä, että hymyiliskö vielä huomennakin. Ja tarviiko vielä koittaa ehtiä hommaileenkin :unsure:
  8. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus tosi lupaavalta kyllä vaikuttaa nyt! Malttia vaan, ja vaikka onkin tosi ärsyttävää sanoa näin, niin itse sille tilanteelle ei mitään mahda tuossa kohtaa, suuntaan tai toiseen. Nyt vaan yrität nauttia ainutlaatuisista hetkistä!
  9. A

Toiveissa vauva 2021

Voi kurja, toivottavasti on väärää hälytystä nuo epäilykset! Voin kuvitella ettei päähän juuri muuta mahdu just nyt!
  10. A

Toiveissa vauva 2021

Kiitos! Joo, ehdittiin vielä aloittaa ennen kesätaukoa. Letrozoleilla mennään, toistaiseksi ei niiden lisäksi muuta. Seuraavaksi jos jotain tarvii niin inssit siihen päälle, siitä eteenpäin en halua vielä edes miettiä. Letrot tuntuu ainakin toimivan, ovisplussaa odotellessa. Mites teillä...

Yhteistyössä