Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Persikka123 vielä! Ihanaa odotusta! Oon aivan mykistynyt mun itsekurista. Sorruin kyllä pakkaamaan yhden testin reissuun mukaan, mut en lopulta tehnyt sitä. Huomenna siis, kuten olin jo päättänyt! Dpo12 silloin, eli jos jotain on, niin luulis vähän näkyvän.
  2. A

Toiveissa vauva 2021

Ja mää kaipasin järjen ääntä että en turhaan testais :D no, en testannut silti, lapsikin oli jo hereillä eikä vessa- tai jännäysrauhaa. Maanantaina sitten!
  3. A

Toiveissa vauva 2021

Voi @Kasikuus onneksi pääsit lopulta tutkittavaksi! Toivottavasti jälkihoito on helppo. Mää tartteisin jotain järjen ääntä nyt. Tekis mieli kaivaa testi vessaan valmiiksi aamua varten... Mutta kun olin jo päättänyt että maanantaina vasta! Help!
  4. A

Toiveissa vauva 2021

Jaa että oireita kyseltiin, olikos se @Alinna86 vai kuka. Täällä ois! Hajut ottaa nenään (oon kyllä muutenkin herkkänenäinen, ja lämpöhän voimistaa monia hajuja...), aivastaessa ja nopeasti noustessa tai venyttäessä repii vatsalla. Mitäs muuta... Päätä on särkenyt, tuskin ainakaan kuumuuden...
  5. A

Toiveissa vauva 2021

Sykkeet kiinnostaa myös, jos niissä jotain tuollaista on. Älykellon kans niitä seuraan jatkuvasti, viime yönä oli aika korkeella.
  6. A

Toiveissa vauva 2021

Onneksi pääset lääkärille! Vaikka toki kurjaa että on tuollainen asia minkä takia joutuu menemään. Tsemppiä!
  7. A

Toiveissa vauva 2021

Meillä on ihan sama tilanne, tosin esikoinen on jo 4. Mutta tuo että kaikki on niin helppoa jo, on vapaus mennä itsekseenkin ja toisaalta lapsen kans voi tehdä kaikkea "ihan oikeeta" eikä elämä oo vaan sitä nukkumista, syömistä ja päiväunia. Onneksi sitä ihan pientä nyyttiä myös kaipaa aika...
  8. A

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Mirella92 ! Ymmärrän hyvin että fiilikset on nyt riehakkaat :) Taas yks dpo lisää, kyllä tää tästä. Ihmeen rauhallinen olo, mahtaisko oikeasti malttaa sinne maanantaille...
  9. A

Toiveissa vauva 2021

Hei hurjasti tsemppiä kaikille meille, jotka odotetaan jotakin: testipäivää, ovulaatiota, tuloksia, vastauksia, mitä vaan! Voisko googleen saada jonkun asetuksen jolla vois blokata tietyt hakusanat?
  10. A

Toiveissa vauva 2021

Voi kurja, hirveästi tsemppiä pohdintaan! Ei ole yhtään helppo tilanne, typerää ettei voi saada lähetettä. Tässä tapauksessa toki tuolla 58 eurolla vois ostaa joko mielenrauhaa, tai sit ratkaista koko ongelman. Yhdestä testistä ei tosiaan näe koko totuutta, eli useampi niitä tarvittaisiin. Ei...
  11. A

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli ensimmäisestä aivan selkeä ajatus koko ajan, ja se toteutui. Nyt jostain syystä ajattelen, että toinen ois samaa merkkiä, nimiä olen listannut molemmille puhelimen muistiin, eikä fiiliskään ole yhtä vahva.
  12. A

Toiveissa vauva 2021

Melko samoissa joo, mulla dpo5. Maanantaiksi lupaa menkkoja aikaisempaan perustuen, nyt tosin eka kierto letroilla niin ei voi ihan varmasti sanoa. Meilläkin reissu viikonloppuna, aattelin että jos ei ota testejä mukaan niin pysyy joku itsekuri
  13. A

Toiveissa vauva 2021

Arkeen palattu juhannuksen jälkeen, ja ai että aika menee taas hitaasti. Järkytyin ihan, kun tajusin ettei juhannus edistänyt piinapäiviä kuin muutaman hassun. Vielä viikko pitäis jaksaa testaamatta...
  14. A

Toiveissa vauva 2021

Kyllähän ne siittiöt saattaa viis päivää selvitä hengissä, et jos miehen tavara on "normaalia" niin ihan mahdollinen se raskaus ois tuollakin. Toivotaan parasta!
  15. A

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa, onnea!!
  16. A

Toiveissa vauva 2021

Jep, ja asiat yleensä aina lopulta järjestyy! Esikoista tehtiin vuosi, ja tärpin hetkellä oli elämässä paljon asioita vielä auki. Ihmeesti kuitenkin kaikki selkeni siinä alkuraskauden aikana. Lopulta töihin paluukin oli ihan huippuajoituksella. Tsemppiä
  17. A

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli paljon samoja ajatuksia kans kun alettiin tätä toista haaveileen. Noh, näin melkein 2 vuoden yrityksen aikana on kerennyt olla monta sellaista "just täydellistä" aikaa ja sellaisia joissa tärppi sekoittais tosi monta asiaa. Oishan se siistiä kuulua niihin, jotka voi suunnitella nää...
  18. A

Toiveissa vauva 2021

Phiii... Tänään koko päivän pyörineet ajatukset vauva-asioissa, vaikka päätin että nyt pidän pään kylmänä! Onneksi tulee edes juhannus, pakko keskittyä muuhunkin. Sit onkin enää 1,5 viikkoa kulutettavana.
  19. A

Toiveissa vauva 2021

Mää oon kyllä maininnut asiasta, nyt testejä tehdessä en kyllä oo kertonut ovisplussasta kuin vasta seksin jälkeen, ettei tuu suorituspaineita. Se hyvä tässä ovikseen painottuvassa seksissä sentään on, että ei oo hankala motivoitua kun halut on ihan kohdallaan, sekä on paljon nautinnollisempaa...
  20. A

Toiveissa vauva 2021

Voi kurja, pahoittelut! Toivotaan parasta seuraavaan kiertoon!

Yhteistyössä