Hakutulokset

1. A

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Mä en ole kirjoitellut muualla kuin tässä ketjussa, eli vinkkaa jos löydät jonkun sopivan ryhmän! 😘 @Pompelis (ja muutkin!)
  2. A

Jonon pituuteen vaikuttaa sekin, miten nopeasti sopiva luovuttaja löytyy, eli se on vähän tuuristakin kiinni. Me aloitettiin jonotus huhtikuussa 2021 ja loppukesästä (heinä-elokuussa 2021) soitettiin, että nyt olis just meille sopiva luovuttaja tiedossa. Asia eteni sitten sekä luovuttajan että...
  3. A

En tajua miten en huomannut tätä aiemmin… mutta siis aivan IIIHANAA, niin happy for you @Pompelis 💗 🥰
  4. A

Mäkin mietin tuota hintaeroa tuntematon vs. tuttu luovuttaja, eli tiedätkö @Rania-M tarkemmin paljonko se olisi? Toivottavasti teillä ei nyt kaatuisi tähän suunnitelmat, vaan löytyisi joku ratkaisu (jos ei Suomesta, niin sitten muualta). 💖
  5. A

Luulen myös että kaikki on ok, hcg ei varmaankaan olis noin korkea, jos raskaus olis mennyt viime viikolla kesken. 🙂 Jännitän täällä sun puolesta perjantaina. 🥰 @Pompelis Jos kiinnostaa, mun progesteroni oli viime viikon mittauksessa alempi kuin sulla (46), joten terolut annos tuplattiin. Nyt...
  6. A

Hengessä mukana! 💖 @Riikah Mun tausta lyhyesti: Ensimmäinen alkionsiirto tehtiin marraskuussa ja se oli ihan ensimmäinen kokemukseni lapsettomuushoidoista ylipäätään. Mulla on 1 (”luomu”) lapsi edellisestä parisuhteesta, joten en ollut kokenut lapsettomuutta sillä tavoin, kuin esim. pari...
  7. A

Voi @Riikah olen niin pahoillani…💔 Iso halaus sinulle! 💞 Toivottavasti pääset pian uuteen siirtoon! 💫 Täällä kaikki oikein hyvin, sikiö oli tänään 7,5mm ja sydän sykki vahvasti. Toivottavasti antaa osaltaan toivoa kaikille lahjasoluvauvaa toivoville (vaikka enhän minäkään tiedä miten tässä...
  8. A

Hyvä pointti @Silmu75 tuo mitä sanoit limakalvosta ja siihen nähden tuntuu ihan loogiselta, ettei esim. mulla eka siirto onnistunut, vaan vasta toinen (tyhjennysvuodon jälkeen ”tuoreempaan” limakalvoon tehty). Joko ootte päässeet ultraan @Pompelis ja @Riikah ? Mietin teitä kun kävin tänään ns...
  9. A

Ei kai omien menkkojen puuttuminen pitäisi vaikuttaa lahjasoluilla tehtäviin hoitoihin mitenkään. 🙂 Mulla on koko aikuisikäni ollut se, että aina kun paino laskee alle 48kg, menkat jää pois (olen luonnostani pienikokoinen, joten paino laskee helposti jos en käy salilla ja syö tarpeeksi). Mulla...
  10. A

Voisko vaalea huntu tulla ihan cyclogestistä? Mulla ainakin tulee siitä koko ajan jotain kamalaa vaaleaa töhnää. 😕 Soita ihmeessä äläkä nyt vielä toivoa heitä, varsinkaan jos vuoto on jo lakannut, eikä muita oireita ole. Tsemppiä 💕

Yhteistyössä