Hakutulokset

1. Purrri

Haaveena vauva 2020

@Daana ja @Lastunen onko teillä myös lasketut ajat kesäkuussa jos siirrän teidät plussanneisiin :love:
  2. Purrri

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa mukaan @Aikkeli ja @Unimaa @Aikkeli sun tiedoista etusivulta puuttuu monesko lapsi haaveissa ja milloin aloitettu yrittäminen (kk/v)? @Lennis onnittelut plussasta! Siirsin sinut plussanneisiin. Tiedoissasi luki ya loppukesä/19 niin voisin siihen tarkentaa kuukauden millon alkoi...
  3. Purrri

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa!
  4. Purrri

Haaveena vauva 2020

Lisään sut ykkössivun listaan. Onko eka lapsi toiveissa?
  5. Purrri

Haaveena vauva 2020

Lisäänkö tietosi ketjun 1. sivulle?
  6. Purrri

Haaveena vauva 2020

Pikkuse voisin tota etusivun listaa tsekkailla läpi et onko tiedot ajantasalla. @KirJoh89 , @Tiukuna , @Summer2 , @marrrsipaani , @Millimetrii : Teillä lukee ya syksy/loppukesä 2019. Joko on yritys alkanut ja milloin? Vois tarkentaa kuukauden tuohon näkyviin :)
  7. Purrri

Haaveena vauva 2020

Onnittelut :love: Toukokuinen?
  8. Purrri

Haaveena vauva 2020

Vau, oot jo pitkällä. Mulla rv 11 :love:
  9. Purrri

Haaveena vauva 2020

@tilliina sun tietoja ei löytyny ketjun etusivulta. Saanko lisätä sinut sinne? Ilmoita ikäsi, monesko haaveissa ja milloin yritys alkoi
  10. Purrri

Haaveena vauva 2020

Mulla oli nää! Tärppäs ekasta kierrosta. Ei tullut kuukautisia ollenkaan lopetuksen jälkeen :)
  11. Purrri

Haaveena vauva 2020

Mites @Apustaja , uskaltaako jo siirtää plussanneisiin :)
  12. Purrri

Haaveena vauva 2020

Uskaltaako teidät @Mimmmuliini , @poreilevalimu ja @minttuajabasilikaa siirtää plussanneisiin? Ja onko laskettu 5/20 vai 4/20 :):love:
  13. Purrri

Haaveena vauva 2020

Onnet! Meneekö laskettu aika toukokuulle
  14. Purrri

Haaveena vauva 2020

Mulla oli nenän tukkoisuus oireena plussakierroissa (y)(y)
  15. Purrri

Haaveena vauva 2020

Voisin lisätä sinut tuonne ketjun ykkössivulla olevaan listaan. Ootko minkä ikänen, monesko lapsi haaveissa ja alkoiko yritys milloin (kk/v)?
  16. Purrri

Haaveena vauva 2020

Hurjasti onnea!
  17. Purrri

Haaveena vauva 2020

Uskaltaako sinut @Mimmmuliini siirtää jo plussanneisiin? Meniskö la huhtikuun loppuun vai toukokuun alkuun? :love:
  18. Purrri

Alkuraskaus ja Pahoinvointi

Samasta olen kärsinyt.. Nyt 9. raskausviikko ja helpottamaan päin. Itselläni oli pahoinvoinnin lisäksi närästystä niin rennie auttoi pahimpaan oksetukseen. :)
  19. Purrri

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa mukaan. Lisäsin tietosi ketjun sivulle 1. Ymmärsinkö oikein että ensimmäisestä lapsesta haaveilette? :)
  20. Purrri

Haaveena vauva 2020

Ketjun sivulta 1 näkee jokaisen tiedot. Siellä lukee ikä, koska yritys alkanu (kk/vuosi) ja monesko haaveissa. :)

Yhteistyössä