Kirjottelin jonkun verran tuossa kesäkuussa kkm jälkeen, mutta uusi kierto antoi odotuttaa itseään ihan tänne syyskulle saakka, nyt siis menossa kp10.
Mulla oli lääkäri aika varattuna syyskuulle, että jos kk ei ala tiettyyn mennessä.
No silloin oli sit just kp2 onneksi silti voitiin ultrata ja kaikki näytti niiltä olis olevan kunnossa.
Terolut reseptin sain 3kk, alotettavaksi kp20 jos en ole siihen mennessä tikuttanut ovista.
Ja sitten toivotaan, että pikkuhiljaa oma kroppa alkaisi taas toimia.
Voihan toki olla, että tässä kierrossa ovis tulee, mutta vähän itse sitä jostain syystä epäilen.
Tikuttelun aloitin pc:n testeillä jo kp5 ihan mielenkiinnosta.
Nyt kiinnostaisikin, että missä vaiheessa ootte alkanu tikuttaan muilla testeillä "halpis" testien rinnalla, jos ootte?
Mulla on siis ostettuna myös se cb:n hymynaama testi.
Sekä missä vaiheessa useampia kertoja päivässä?
Mulla siis viiva oli tänään sellanen ehkä puolet siitä kontrolliviivan vahvuudesta.
Oon ennenkin tikuttanut ovista, mutta vähän satunnaisesti, yleensä vain pc:llä ja kerran päivässä. Joskus oon saanut ovisplussan ja joskus en.
Mulla normaalisti kierto aika tarkka 27pv +2-3pvä. Niin en oo sit jatkuvasti jaksanut tikutella, tän kierron nyt ajattelin kun lääkäri niin pyysi..
Anteeksi omanapainen tilitys mutta aattelin, että täällä vois olla asiantuntijoita paikalla