Hakutulokset

1. kiuski

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Pakko kommentoida tota teidän painokeskustelua :whistle: itsehän laihduin ensin sen jonkun 5kiloa järkyttävän pahoinvoinnin takia. Sitten kun vko 12 tuli ja oksennukset lähti niin alkoi ruoka maistumaan taas ihan normaalisti ja loppua kohden oikein yltyi. Yhteensä sainkin loppujenlopuksi kiloja...
  2. kiuski

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Voi että kun mä tunnen taas itseni ihan hömelöksi kun en osaa kommentoida mitään teidän isojen juttuihin. Toisaalta kiva tulla vähän perässä niin olen sitten ihan pro-mutsi kun opin teiltä tässä lukiessa niin paljon :LOL: Meillä tää on vaan vielä tälläistä pikkuvauva arkea. Tuntuu kyllä että...
  3. kiuski

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi että miten tätä ketjua on ihana lukea kun plussia ropisee! :love: Käyn täällä kyllä aina lukemassa vaikka tästä ketjusta poistuinkin jo ikuisuus sitten. Mielenkiintoista lukea myös @CherryPie85 n kirjotuksia oman ammatin kannalta (y) Kirjottelette niin kamalan paljon että nyt voi mennä...
  4. kiuski

Onnea @lullaby pienestä tylleröstä :love: Ja ihana @marrasmai kuulla että olette päässeet jo kotiin! Kotona kyllä nukkuu kaikkein parhaiten vaikka unet määrällisesti olisikin lyhkäsempiä. Kuullostat ihanan positiiviselta vaikka teillä kaikkea extraa nyt onkin ❤️ @Ihanapa pahoittelut :unsure: :cry:
  5. kiuski

@-dino- Mulla oli alavatsa myös ihan tossa alussa todella kipeä. Ja siis itseasiassa se alkoi heti siirron jälkeen sellaisina vihlaisuna kun nousi sängystä, kyykistyi yms. Ja sitten kun menkkojen olisi pitänyt alkaa niin alko myös menkkajomotus ilman vuotoa vaan. Ja sitä kyllä varmaan kesti ihan...
  6. kiuski

Täällä tuntuu odottajilla menevän ihan hyvin ja hyvä niin :love: Mitens @lullaby ? Joko siellä on pieni maailmassa? :love: @-dino- ihana kun pääsit tänne puolelle:love: Ollaan kyllä sun kanssa niin monta eri ketjua käyty läpi et huh huh :LOL: Toivottavasti raskausaika menee hyvin. Noi...
  7. kiuski

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Josia Tsemppiä! Noi raivoomiset on kyllä niin tuttua mutta onneksi miehet on vahvaa tekoa ja ne kyllä kestää pahimmatkin tuulenpuuskat :ROFLMAO: ja kyllähän ne sen myös tietää että toi on tyyntä myrskyn edellä. Vaikka omasta mielestä olin oikein herran enkeli raskausaikana niin voi kuule sinne...
  8. kiuski

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@-dino- Voi mä olen niin onnellinen teidän puolesta! Tarrasukkia pikkuiselle :love:
  9. kiuski

No voi kyllä!!! Viiva on!!! :love::love::love::love: Miljoona halirutistusta sinne!! :love:
  10. kiuski

@Josia Onhan tää aika ihmeellistä jotenkin että nyt se nyytti on tossa! :love: Kun nyt ajattelee tota aikaa taakse päin niin on kyllä mennyt jotenkin ihan hurjaa vauhtia vaikka hoitovaihteessa tuntuikin että kaikkeen on ikuisuus. Raskausaika meni todella hyvin, mitä nyt jäätävä pahoinvointi...

Yhteistyössä