Hakutulokset

1. kiuski

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Kun turvotus on pahimmillaan.. :whistle: Toinen on pojasta viikolla 21 ja toinen pari päivää sitten 6+0. Mitä veikkaatte onko siellä neljä vai viis tulossa? :ROFLMAO: onko muut turvonneet toisesta huomattavasti enemmän ja nopeammin?
  2. kiuski

@Silmu75 Meillä kans laitettu tippoja silmään useamman kuurin ajan ja ymmärrän siskosi tuskan, on meinaa ihan hirveetä puuhaa juuri sen takia kun tippa ei ole oikeasti tippa vaan liisteriä. Meillä tippoja on laitettu 3kk iästä johonkin 10kk ikään asti kunnes kyynelkanavat aukesi ja alkoi...
  3. kiuski

@atvk87 No eipä ihme että kiristelee ja tuntuu epämukavalta kun olet noinkin lähellä 3.asteen tuomiota. Noi ylimääräiset lärpäkkeet kuullostaa pahalta, mutta hyvä että sekin voidaan leikata jos on tiellä :) ja hui mikä aamu teillä on ollut! Uskomatonta miten kauas se oksennus voikin lentää ja...
  4. kiuski

@Mandala Kiitos vinkistä! Rumahan tuo on kuin mikä, mutta pääasia että välttyis tulipalolta ja muulta tuholta :whistle: @Josia Hyvä että olet saanut nukuttua! Kuule lähtö voi olla hetkenä minä hyvänsä (y) Nyt sitten vaan SSS käyttöön, ehkä se niillä käynnistyy ;) @MyMa Joo luojan kiitos tällä...
  5. kiuski

Miten mullakin sellanen olo että @Josia ei kyllä enää yhtenä kappaleena ole:whistle: @MyMa Mulla kans tuli raskauden aikana jotakin pukamia muistaakseni, mutta ihme kyllä ei sitten vaivanut synnytyksen jälkeen kun pari kuukautta. Tai en tiedä oliko repeytymät vai mitkä. Yhdellä kaverilla ne...
  6. kiuski

@Josia Tsemppiä! Toivottavasti olet saanut vähän edes levättyä jos käynnistys on tänään. Mulla käynnistettiin synnytys 41+4 ja seuraavana aamuna poika jo syntyi, oli todella nopeeta eikä tarvinut kauan odotella vaikkei mitään merkkejä sitä ennen ollutkaan että aikoisi edes pihalle tulla. Kohta...
  7. kiuski

@-dino- On mulla jo joku 6kk ollut säänöllinen kierto (parin päivän heitoilla) , eli nyt ilmeisesti menossa 4+6. Mies kyllä epäilee että olisin pidemmällä kun on ihan älyttömästi turvotusta :ROFLMAO: Mutta joo, Todella alussa, mutta niin outoa että tässä sitä ollaan niin kuin tavalliset...
  8. kiuski

Heippa! Jotenkin päivät on mennyt juostessa pojan perässä ja sitten kun se on nukahtanut niin on tehnyt mieli vaan katsoa telkusta jotain aivotonta. Luin nyt toukokuusta asti kaikki tekstit, kauhea urakka :D Kiva kun on tullut tännekin uusia, kaikki nimimerkit on kyllä tuttuja kun lukenut...
  9. kiuski

HEP täällä ollaan! :p Mitäs tänne. Yöt menee miten menee. Joskus herätään kerran, joskus kolme kertaa. Yks päivä yritin laittaa herraa pinnikseen niin aivan jäätävä huuto! Tänään kokeilin uudestaan niin leikki ihan iloisesti 10min siellä. Voi kun olis vaan kuunnellut viisaampia ja samantien...
  10. kiuski

@marrasmai Voi että kun koetellaan :unsure: Olet kyllä mielettömän vahva! Olette joutuneet kestämään todella paljon. Miljoonat huolet ja unettomat yöt. Onneksi nämä on vaan hetkiä elämässä ja jossain kohtaa on pakko helpottaa, siihen ainakin uskon! @Roxanne Pahoittelut negasta :( @Mandala...
  11. kiuski

Tervetuloa @kettuperhe ja onnea pienestä!:love: Miten teillä on alku lähtenyt käyntiin? Voi että toinen on niiiiiiin pieni! Ihanaa :love: @Roxanne Jotenkin tosi kutkuttavaa ja ihanaa, siellä voi kasvaa jo hyvää tahtia joku pikkutyyppi :love: Vaikka jokaisella meillä nyt niitä negatestejä...
  12. kiuski

Onpas nyt liikkeellä ollut vaikka mitä tautia, toivottavasti olette jo terveitä! Minä olen hysteerisenä pessyt käsiä ettei vaan saada mitään pöpöä. Saannut varmaan hullun leiman jo otsaan kun menee niin yli tämä utelukin että kellä on ollut nuhaa ja kuka aivasti ja milloin viimeksi. No eipähän...
  13. kiuski

Heipparallaa! Täällä lähete tosiaan oli kiireellinen ja nyt ollaan käyty jo sairaalassa tarkemmissa tutkimuksissa joissa otettiin kuvat yms. Voi että miten noi isot sairaalat panostaa tuohon lasten hyvinvointiin! Oli niin ihana olla siellä. Aluksi jotenkin tuli mieleen se synnytys ja kaikki...
  14. kiuski

Kiitos myötätunnosta kaiken suhteen! En osaa jotenkin täällä mennä mihinkään vauvaryhmään vaikka täällä niitä on, en tiedä miksi, mutta ajattelen jotenkin niin että kaikki kuitenkin siellä tuntee toisensa ja kukaan ei halua edes tutustua tälläseen kaupunkilaistolloon. Nyt muutenkin tuntuu että...
  15. kiuski

@MyMa Ajattelin jo että mitkä megalollerot saa olla että pystyy imettää samalta kyljeltä molemmat tissit, mutta ihan totta kyllähän se onnistuu kun kokeilin :ROFLMAO: Koen kyllä helpommaksi siirtyä toiselle puolelle sänkyä ja luulen että jäi kokeiluasteelle. Ja jos jään itse seinänviereen ja...
  16. kiuski

@marrasmai Eiköhän meillä ole ihan sama oikeus valittaa sitä väsymystä kuin niillä äideillä jotka raskautuu saunanlauteilta ;) Kai sitä jokainen joskus väsyy, en usko että sellaista supermutsia edes onkaan joka piereskelee sateenkaaria ja viettää jotain sambacarnevaalia päivästä toiseen...
  17. kiuski

Kiitos @marrasmai ! Laitan sulle viestiä mikäli leikkaus varmistuu. Oli jotenkin ihan eri heti synnytyksestä olla siellä lastenosastolla kun itsekkin oli aivan toipilas. Eikä siellä tarvinut poikaa nukutella kuvia varten tms :( Pahin pelko ja järkytys on onneksi ohi kun olen päässyt lukemaan...
  18. kiuski

Heippa taas :) Olen käynyt lukemassa teidän juttuja mutta ei ole mukamas ollut aikaa kirjoitella. Meillä on menossa varmaan ne kuuluisat 4kkn hulinat. Aamut ja päivät on ihan ok mutta iltasin sitten kärttyillään ja yöunille ei niin vaan enää nukahdeta, pitää herätä miljoona kertaa ja aina...
  19. kiuski

Heeei mä en ole saanut mitään ilmoituksia taas täältä o_O Eli kommentoin vanhoja juttuja, yrittäkää kestää. @Siida Mulla sama että traumoja kyllä jäi synnytyksestä. Luulin että olin jo ihan ok, mutta kun kirjoitin palautetta siitä niin aloin kyllä itkemään kun muistelin että miltä musta tuntui...
  20. kiuski

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Siida Mä vedän edelleen suklaata lähes samaan tahtiin kun raskausaikana. Ihan hävettää ja syön edelleen mieheltä salaa :ROFLMAO:luojan kiitos toi poika ei reagoi mun syömisiin mitenkään. Tai ehkä olis hyvä niin en söis enää sitä :LOL: Jotenkin oikeutan muka itselleni sen kun ei ehdi aina...

Yhteistyössä