Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

On unettomuutta enemmän loppukierrossa. Mulla on elämässä ollu paljon unettomuutta muutenkin. Erityisesti viime vuonna huomasin sen liittyvän loppukiertoon + Se hikoilukin ja kuuma olo liittyy enemmän loppukiertoon. Eikä niinkään lämpötilaan. Just lenkilläki tulee kamala hiki, vaikka ois...
  2. H

Haaveena vauva 2023

Ymmärrän, ettei oo kovin toiveikas jos viime kierrossakin oli. Itse aina tutkailen, että tuleeko muuta kuin vaaleeta tai keltaista vuotoa. Ainoassa plussassa nimittäin tuli yhtenä päivänä vähän vaaleanpunaista. Ihmettelin silloin sitä, enkä muista tajusinko sen mahd. kiinnittymisvuodoksi. Hyvin...
  3. H

Haaveena vauva 2023

Niin se mullakin tuli mieleen 😀
  4. H

Haaveena vauva 2023

Hei täältäkin! En oo jaksanut juuri kommentoida täällä. Lukenut kyllä oon aktiivisesti. Tosiaan en tiedä oliko mullakaan ovista. Liuskat ei ainakaan näyttänyt. Tissikipuja ei oo mulla ollut, kun nuorempana (nyt 41v). Oviskipujakaan ei juuri koskaan. Kun esikoinen sai alkunsa, huomasin aristusta...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Onnea😍
  6. H

Haaveena vauva 2023

Mullakin tuota yöhikoilua ollut jo vuosia. Tuntuu, että sitä on nyt useammin. Aiemmin mielestäni loppui, kun menkat alkoi. Nyt ollut myös menkkojen aikana. En saanut bongattua ovista tässä kierrossa, vaikka tein jonain päivänä kaksikin kertaa. Nyt oli rfsu liuskat ja aiemmin ollut pc...
  7. H

Haaveena vauva 2023

Nuo mullakin harvinaisemmat pitkät kierrot on kyllä tympeitä. Väkisin meinaa nousta toiveet. En oo mikään aikaisin testaaja. Katoin just, että ainokaisen raskausplussan oon testannut kp 32. Pystyin olla testaamatta siihen asti ja selvä plussa tulikin.
  8. H

Haaveena vauva 2023

Mullakin on yhdesti ollut. Pikkuisen toivoin silloin, että oisin raskautunut. Eipä niin kuitenkaan ollut.
  9. H

Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneille <3 Meinasin jättää jo ovistestaamisen. Kuitenkin ostin 14 liuskan paketin. Näkee, että tuleeko koko ovista. Nyt kp9. Huomenna aattelin jo aloittaa. Ehkä illasta vasta. Työaamuisin on yleensä niin kiire. Hoidoissa suosittelivat aamua. Yhdessä kuussa ainakin oon iltatestillä...
  10. H

Haaveena vauva 2023

Eli miten minut saa siihen listalle??🤔

Yhteistyössä