Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

Ja kiitos!😊
  2. H

Haaveena vauva 2023

Niin, näinhän se juuri meni👍
  3. H

Haaveena vauva 2023

En osaa sitä kuvaa laittaa. Nyt ei jättänyt enää arvailujen varaan. Apteekin omalla testillä kaksi selvää viivaa😍 Saa laittaa plussanneisiin. Aion iloita niin kauan, kun voi😊
  4. H

Haaveena vauva 2023

Aion tehä vasta aamulla seuraavan testin. En jotenkin jaksa uskoa plussaan, vaikka ei mulla nyt mikään menkkaolokaan ole. Miten sulla @minttuni menee? Entä olikos vielä muita jäljellä joilla kierto lopuillaan?❤
  5. H

Haaveena vauva 2023

Mulla menee nyt kyllä jännäksi tää homma🤔 Tänään tuli taas joku haamuviiva, ehkä jopa vähän vaaleanpunainen. Tiistaina viimeksi siis testasin sen selvän negan. Menkat kyllä loistaa poissaolollaan. Viime yönä ei hikoiluakaan. Tosin melko huonosti nukuin. Taidan lähteä apteekkiin ostaan testin ja...
  6. H

Haaveena vauva 2023

Samaa mieltä, että negatestin näkeminen on niin tylyä😔 Minä just näin sen tiistaina. Se on kumma, kun menkat ei vielä oo alkanu.. Heti se nostaa pientä toivoa kuitenkin. Vaikka esim. tuttua yöhikoilua ollut ainakin viime ja toissa yönä😓 Tässä kävin just yksin pitkällä metsälenkillä. Haaveilin...
  7. H

Haaveena vauva 2023

Nyt vasta huomasin peanutcuppercup, että olit testannut jo😒
  8. H

Haaveena vauva 2023

Olin eilen niin masentunut, ettei tännekään huvittanut kirjoittaa😔 Eilinen testi oli selvä nega, jota kyllä osasin odottaakin. Tokihan ne toiveet väkisin tuosta haaluraisesta nousi. Tänään parempi mieli jo😀 Menkkoja odotellessa. Oletko vielä testannut? Voimia sulle vauvakuume, todella...
  9. H

Haaveena vauva 2023

Tosi vaalea se on, ettei juuri väriksi voi sanoa.
  10. H

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut @Xelda 😔 (En osaa edes väriä laittaa) Minä sorruin testaamaan. Tuossa iltapäivällä. Nipin napin testiajan sisällä tuli viivanpaikka ja myöhemmin viiva hieman selveni. Mieskin erottaa sen. Oliko niin, että rfsu:n testeissä helposti tulee viivanpaikat?? Oon käyttänyt näitä aiemminkin...
  11. H

Haaveena vauva 2023

Mulla lyhyin kierto koskaan oli 22 päivää. Sitä edellisessä oli käytössä terolut, kun oli tehty alkionsiirto, josta ei raskaus alkanut. Epäilen ettei tuossa lyhyessä kierrossa tullut ovista. Tosin en testannut.
  12. H

Haaveena vauva 2023

En myöskään testaa aikaisin. Mietin kyllä, kun ois yks testi, että varmistelisiko sillä negan🤔 Ihan on taas semmonen olo, että lähipäivinä menkat alkaa.
  13. H

Haaveena vauva 2023

Täälläkin koitan ottaa rauhallisesti piinailut, dpo9. Oireet :tai välillä ei oireita, samoja mitä yleensä ennen menkkoja. Minä oon kyllä alkanut jo toivon heittää koko raskautumisen suhteen😔Kyllä se kuitenkin pikkuriikkisenä on. Toisaalta tuntuu siltäkin, että ei enää niin pahalta tunnu jos...
  14. H

Haaveena vauva 2023

Eli minut sais huomenna lisätä piinailijoihin. Onko se siis DPO1
  15. H

Haaveena vauva 2023

Niin ei pitäis tosiaan liian myöhäistä olla😊 Mullakin eilen ovis+. Tänään nimenomaan tarkoitus puuhailla. Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille😐
  16. H

Haaveena vauva 2023

En osaa kuvaa laittaa. Luulisin, että ovis+ tuli just. Ei kovin tummat viivat, mutta tasavahvuiset😀
  17. H

Haaveena vauva 2023

Kiitos, että kerroit kokemuksesi❤ Minullakin oli 38-vuotiaana amh 0.63. Yhden inseminaation ja alkionsiirron jälkeen alkoi luomuraskaus. Silloin täytin juuri 39. Nyt 41-vuotiaana toivotaan vielä toista ihmettä. Mies on vähän nuorempi, mutta hänelläkään ei simpat ihan priimaa olleet. Oon...
  18. H

Haaveena vauva 2023

😔 Tsemppiä❣ Mietinkin sua, että miten menee. Kun oli samat kierron päivät. Eli lähdin uuteen kiertoon vähän ennen nyt. Itsellä toiveena, että sais edes oviksen bongattua..
  19. H

Haaveena vauva 2023

Mulle sais laittaa huomiselle sitten kp2😐
  20. H

Haaveena vauva 2023

Näen minäki haamun🤗

Yhteistyössä