Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2020

Mun pessimistisyys on kääntynyt nyt siihen, että olenkin yhtäkkiä mukamas tosi varma, että nyt oonkin raskaana :geek: Pari päivää on nippaillut aika paljon alavatsaa ja viime yönä heräsin kahdesti jalkakramppiin. Jalkakrampit oli esikoisen yksi raskausoire aikoinaan kolme vuotta sitten. Yritän...
  2. H

Haaveena vauva 2020

Ihana asenne! :)(y) Mulla on taas "pessimisti ei pety' -asenne :LOL: No oikeasti mä teen tätä ajatustyötä "suojellakseni" itseäni. Sitten jos joskus tulisi plussa, niin se olisi kyllä iso yllätys kaiken tämän pessimistisyyden jälkeen :ROFLMAO:
  3. H

Haaveena vauva 2020

Ärsyttää, oon tämän kierron kohdilla toitottanut itelleni, että sitten ei kyllä tarkkailla mitään "valeraskausoireita" itseltä ja piste! Niin enkös tänään oo tuntenu kamalasti jotain nippailua tuolla alavatsalla (viikko ovulaatiosta) ja hetken mieleen juolahtaa, että hetkinen mitä jos...
  4. H

Haaveena vauva 2020

Eikös nykyään suositella, että puolen vuoden yrityksen jälkeen hakeudutaan lääkärille jos on sen 35-vuotias tai yli? (n) Hyvä kysymys muuten, että mihin pitää hakeutua ekana jos julkisen kautta haluaa mennä tutkimuksiin. Onko se ihan perus tk-lääkärin kautta vai perhesuunnitteluneuvolan kautta...
  5. H

Haaveena vauva 2020

Mulla on mennyt ohi, että mitä täällä on vieraiija mennyt kirjoittamaan mutta joskus on parempi, että ei tiedä kaikkea :LOL: Mulle on tullut yhtäkkiä alkuviikon masiksen jälkeen "suvantovaihe". Oon kunnon jouluhullu ja oli ihana nyt kun vaihtui marraskuuhun, niin sai laittaa kynttelikön...
  6. H

Haaveena vauva 2020

Hitsi tosi tönkköä vastata tällä puhelimella. Täällä täytetään myös tänä vuonna 32, mies on 36 vuotias. Siksi itsekin miettii, että meilläkin alkaa olla sen verran ikää, että se voi jo hyvinkin vaikuttaa tähän raskautumiseen. Esikoisen kohdalla olin sen 28 vuotias raskauduttuani Ja kiitos...
  7. H

Haaveena vauva 2020

Yk 3 menossa. En oo hirveästi mitään kirjoitellut tänne mutta seurailen teidän kirjoituksia melkein päivittäin :) Eilen tein ovistestin jonka jo lasken positiiviseksi kun se oli alle 2 h rakossa olleesta virtsasta tehty testi. Oireet ja ovislimat oli kyllä sellaiset eilen, että uskoisin eilen...
  8. H

Haaveena vauva 2020

Liitynpäs minäkin tänne ketjuun Täällä kirjoittaa kohta32-vuotias kuumeilija. Reilu kaksivuotias poika vauhdittaa arkea töiden lisäksi. Joskus helmikuussa jätino hornonaalisen ehkäisyn pois ja siirryttiin muuhun ehkäisyyn. Nyt pari kk mentiin keskeytetyllä (tiedän, että ei ole mikään...
  9. H

Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

Täälläkin tuli tänään ru:ssa poikalupaus, ei ollut kyllä ultranäkymän perusteella epäilystäkään, etteikö olisi poika :D Laskettu aika pysyy samana kuin aiemmin, jos sen viitsisi vielä päivittää tuonne listaan? :) Eli se on 6.4. Hipppu + Tipi 20+4.
  10. H

Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

Pitkästä aikaa voisin minäkin päivitellä kuulumisia :) Seurannut oon kyllä tätä palstaa aina välillä, mutta kirjoittaminen on ollut laiskuuden takana :D Täällä menossa viikot 18+3, hui että mitä vauhtia tuo aika menee. Liikkeitä oon tuntenut nyt vajaan kahden viikon ajan, tällä viikolla jo...

Yhteistyössä