Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Heippa hei kaikille! Aika tulla kurkkimaan tätä uutta ketjua kun ei tuota vauvaa tälle vuodelle saatu :) Meillä ya 8-9/19 en muista enää kummin aloitettiin :D Esikoinen sai alkunsa aikoinaan yk 2:lla ja tänään taisi alkaa yk 9. Viime kierrossa oli letrozol testissä vaikka ovulaatio onkin tullut...
  2. H

Haaveena vauva 2020

Mä vastaan tähän, että mulla on välillä kipua munasarjoissa menkkojen aikaan. Just viimeksi eilen googlettelin kun tuli selkeää kipuilua munasarjaan. Sieltähän googlesta tuli vastaukseksi tietysti munasarjasyöpä, niin lopetin googlettelun siihen :D
  3. H

Haaveena vauva 2020

Kuulostaa niin tutulta, siis nuo tarinat toisten raskautumisesta. Tsemppiä sinne tosi tosi paljon! ♥ Hei täällä kun on varmasti ovulaation testaamisguruja, niin kertokaa, mihin aikaan se pitää nyt testata ja kauanko on virtsan pitänyt olla rakossa? Pistin nyt tilaukseen noita clearbluen...
  4. H

Haaveena vauva 2020

Ai kauhee miksi tämä palsta näyttää nykyään tältä! Oon pitänyt pientä taukoa täältä, tänään alkoi yk 8 ja ihme ja kumma ei ole ees pettynyt kun en oo jaksanut uskoa enää koko raskautumiseen ollenkaan. Tässä kierrossa saadaan kyllä letrot ekaa kertaa testiin niin voi sekin vaikuttaa, että saa...
  5. H

Haaveena vauva 2020

Minut voi ottaa pois listoilta :ninja: Menkat pitäisi alkaa tiistaina mutta eilisestä asti on ollut hirveetä menkkajomottelua tiputtelun kera, niin kyllä ne menkat sieltä taas tulee :( :poop: Ajattelin ensi kierron aikana soitella yksityiselle, että saataisiinko hormonit aiemmin kokeiluun...
  6. H

Haaveena vauva 2020

Haha oli pakko tehdä meme tämän hetkiselle fiiliksille. Kamalaa kamppailua käyn pään sisällä, että ei tuu taas pettymään. Nyt on dpo 8 ja ekaa kertaa tän yrityksen aikana nippailee kovasti tuonne alavatsaan (kohtuun??). Menkkafinniäkään ei oo tulli vaikka yleensä se ilmaantuu viikko ennen...
  7. H

Haaveena vauva 2020

Ääk, onnea ja tsemppiä, että lähtee siitä vaan vahvistumaan :love: Noista vitamiineista. Onko kukaan testannu b-vitamiinia? Mulla on ollu ihan jäätävät henkiset pms-oireet joka kierrossa ja luin terveyskirjaston sivuilta, että b6-vitamiinia voisi kokeilla niihin. Nyt ne on toista kiertoa...
  8. H

Haaveena vauva 2020

Ihanaa, onnea plussanneille! :love::love: Mä en oo aiemmin uskaltanut tulla mihkään listoille mutta nyt ajattelin tulla ekaa kertaa. Eli voisin tulla piinailijoihin tänään kp 21/28-29 ja ovulaatio oli tasan viikko sitten eli onko tänään dpo 7? Apua en vieläkään osaa näitä termejä vaikka oon...
  9. H

Haaveena vauva 2020

Minäkin plussan tai haamun näen :love: Toivottavasti lähtee vahvistumaan (y):love:
  10. H

Haaveena vauva 2020

Meillä siis toka haaveissa :) Eka tuli toisella yk:lla 3.5 vuotta sitten, niin nyt on jo varma, että ei sitä toista tule. Alkuunhan olin ihan varma että tottakai tää toka tulee yhtä helposti mutta nyt on jalat tiukasti maassa ja varmaan jo vähän maan allakin, nöyränä ollaan! Vaikka siis vasta...
  11. H

Haaveena vauva 2020

Ääh mulla on kunnon masispäivä. Tänään sain tietää, että yksi työkaveri on raskaana. Joulukuussa hän mietti ääneen, että pitäiskö jossain vaiheessa kolmatta yrittää ja niin on sitten on näköjään heti ekasta kierrosta tullut raskaaksi. Ite on tässä puoli vuotta yrittänyt takoa enkä oo saanu...
  12. H

Haaveena vauva 2020

Onko täällä ketään joka kärsii kovista oviskivuista? Itellä on nyt kolmannen kerran peräkkäin (nyt yk 6) noin tunnin kestävät kivut ovulaatiopäivänä. Aluksi tuntuu pientä tärinäkipua toisen munasarjan kohdalta, sitten kipu ja paineen tunne kasvaa siinä kohdalla ja lopulta pitää maata...
  13. H

Haaveena vauva 2020

Joo en ottanut siis missään nimessä pahalla vaan just hyvällä ja ymmärrän mitä tarkoitat! :) Jotenkin mulla on samanlainen ajattelutapa kuin Pampula3:lla, että mitä enemmän yrityskiertoja on takana, alkaa toivo vaan enemmän hiipumaan (n) Mutta en minä vielä oo luovuttanut (vaikka varmaan vähän...
  14. H

Haaveena vauva 2020

Juu tämä onkin tiedossa, Google koluttu kunnolla läpi tässä pitkin syksyä. Se on yllättävän pieni prosentti kun tuntuu, että monella tutulla on mennyt se 1-3 kiertoa kun ovat tulleet raskaaksi. Toki monella ollut sitä ongelmaakin.
  15. H

Haaveena vauva 2020

Heippa pitkästä aikaa! :) Oon pitänyt pitkää taukoa kirjoittamisesta mutta välillä seuraillut ketjua. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille :love::love: Täällä alkoi tänään yk 6. Kohta kolmevuotias lapsi löytyy entuudestaan joka sai alkunsa toisesta kierrosta. Olin yhtä...
  16. H

Haaveena vauva 2020

Tiiätkö täällä tulee ihan samoja uutisia joka tuutista. Just näitä, että kävi vahinko ja hups sitä ollaan raskaana. Tai että oli tyyliin triplaehkäisy käytössä ja silti ne supersiittiöt pääsi superhedelmälliseen kohtuun kaikista mahdollisista ehkäisystä huolimatta. Sitten ite juot greippimehua...
  17. H

Haaveena vauva 2020

Täälläkin yksi masentelija :D Ovulaatio pitäisi olla ensi viikolla ja oon jo valmiiksi sitä mieltä, että ei tästäkään kierrosta tule mitään kun viime kierrossakin meni talletukset nappiin mutta ei kun ei vaan tullut mitään tulosta. Tästä kierrosta jätän kyllä greippimehun ja ovulaatiotestit...
  18. H

Haaveena vauva 2020

Nouuuu! Siis tuolle plussalle ja sille, että mies on nyt muissa maisemissa. Uskon,että harmittaa. Toivotaan, että sunnuntain tallettelut riittää tässä kierrossa :love:
  19. H

Haaveena vauva 2020

Kuulin aamulla taas tutulta raskausuutisia kun itsellä alakerta vuotaa kuin Niagaran putous. Sitten yritin tulla lukemaan tätä palstaa, niin alkuun en päässyt ollenkaan kun jostain syystä mulla luki pitkään, että "ip-osoitteesi on bannattu". Ajattelin, että voiko tää olla tottakaan :ROFLMAO...
  20. H

Haaveena vauva 2020

Täällä alkoi menkat ja aika tyhjä olo kun ovulaatio ja talletukset meni enemmän kuin kohdilleen tässä kierrossa. Tuli fiilis, että yrityksestä taitaa tulla pidempi projekti (n) Nyt alkaa toki vasta yk 4 mutta silti (n) Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille! :love::love:

Yhteistyössä