Hakutulokset

1. H

Kesäkuiset

Jep.en mä muuten mun painoani häpeä,olen todella lihaksikas myös, kun olen timmeimmilläni ja treenatuimmillani,oon silti terveydehuollon näkökulmasta merkittävästi ylipainoinen ;) Mutta raskausaikana jotenkin se korostuu että ei nähdä kuin vain mun paino. Ja tottakai vaa'alla käynnistä voi...
  2. H

Kesäkuiset

Ääntäkohti vaan! Siirrä se nälkä :p:p:p:pja kysyvä ei tieltä eksy :love:
  3. H

Kesäkuiset

Mua nii stressaa tää paino, aijon kyllä kieltäytyä neuvolapunnituksista, koska siitä tulee mulle niin järkky stressi käydä nlan vaa'alla. Seuraan painoa kuitenki ite enkä anna nousta yli 5kg kokonaisuudessaan mulla on vs mittarit kotona ja mittaan kuitenkin joka pöivä, jotta pysyn kärryillä...
  4. H

Kesäkuiset

Suomalaiset kaikki maitotuotteet on pasturoituja. Joten nauti vain.
  5. H

Kesäkuiset

Mä ymmärrän kaikkien huolen, mutta tää on aika masentavaa lukea jatkuvasti vaan keskenmenoista(tarkoitan siis että menneet km on tottakai ihan ok puhua) :sick::sick: vaikka en todellakaan vähättele kenenkään pelkoa tai km mahdollisuutta, mutta harmittaa kun puheenaihe pyörii koko ajan sen...
  6. H

Kesäkuiset

Mua ahistaa ku en saa painoa alas. 3kg pitää ennen neuvolaa tiputtaa :X3::censored::sick::barefoot: Mulla on siis niin et se mil painolla meen synnyttää, ni se paino ei siitä tipu vaikka vauva ym syntyy. Ja se paino ei tipu nii kauan ku imetän. Kiitos hormoonit. Onneks neukkutädillä on sama...
  7. H

Kesäkuiset

Vaalenpunainen vuoto, jopa verinen vuoto on melkoisen normaalia alkuraskauksissa. Koittakaa naiset ihanaiset lakata murehtimasta. Näihin asioihin ei kuitenkaan voi vaikutta, ja stressi on jopa vaarallista sikiölle. Joten koittakaa unohtaa hetkeksi. Untuva etköhän sä vielä pysy täällä:love...
  8. H

Kesäkuiset

2kg lantulaatikko syöty yksin.. ja se valmistui eilen 21.30:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
  9. H

Kesäkuiset

Korvasienet ainoat mitä ei saa syödä. Muita saa vapaasti. Mulla uni loppuu nykyään aina aamuyöllä kans:LOL:

Yhteistyössä