Hakutulokset

1. H

Kesäkuiset

Joo ei eihän se oo yrttiteetä, mut tästäki ku löytyy erilaisia sääntöjä ihan fiksuiltakin sivuilta. Kyllähän jo 5+ alkaa sydän lyödä. Mullakin näkynyt jo 6+2 sykkeet ym.
  2. H

Kesäkuiset

Hei muuten, miten se nyt on. Saako sitä vihreää teetä juoda vai ei. Musta tuntuu että jossain suositellaa vaihtaa kahvi pois ja tilalle vihreä tee. Ja jossain sit kielletään ehdottomasti raskauden aikana. Onko kellään tietoa? :cautious:
  3. H

Kesäkuiset

Ihanaa! Tervetuloa uudet :love: Mä oon tänään leiponut varmaan 10 pellillistä pipareita :ROFLMAO: ja eilen mietin, että koska sais jouluverhot ym laittaa.. ai kauhea. Nähtävästi ku ikää tulee, ni alkaa nää joulu ym jutut korostuu. Mut en taida vielä laittaa, tosikon synttärit on parin viikon...
  4. H

Kesäkuiset

Meil on jokaisella neuvolakäynnillä ultra :) harmittaa toisten puolestakun vaan äipääpolin uä on mitä saatte :notworthy:
  5. H

Kesäkuiset

Mulla on huippuneuvolatädit. Mutta punnitus on mun oma ongelma! Tämä kokeneempi on jopa parempi ultraamaan kuin lääkärit! Huippukiva ja ammattilainen, mutta tarpeeksi tiukka mulle.
  6. H

Kesäkuiset

Mä täytän täällä ruokapäiväkirjaa ja vs mittauksia. Kun taas naputtavat jotain, jos naputtavat niin läväytän tämän niiden eteen sit :giggle: eivätpähän pääse pätemään. Nyt mietin että kumman neuvolatädin otan, mut taidan ottaa sen kokeneemman. Koska se on jotenkin mun luonteelle tarpeeks...
  7. H

Kesäkuiset

Mä olen jo tulossa! :barefoot:
  8. H

Kesäkuiset

Mä itkin silloin yks päivä ku lanttulaatikko oli NIIN hyvää :cry::ROFLMAO:
  9. H

Kesäkuiset

Ööh no ihan aiheellista :LOL: kuka nyt voi muka kieltäytyä siitä b&j juustokakkumausta.. :ROFLMAO:
  10. H

Kesäkuiset

Koivis! Me kans odotetaan vähintään sinne rv12 että kerrotaan lapsille, esikko taitaa olla ainoa joka oikeasti ymmärtää, tosikko ehkä. Mut kukaan muu ei tiedä vielä kuin mies ja mun äiti. Oon miettiny jos pitäis lopuilta salassa ihan viimeseen asti :ROFLMAO: miehen vanhemmille viimeks kerroin...
  11. H

Kesäkuiset

Mä en oo mitenkään väsynyt. Onneksi ei tässä ehtisi nukkua missään välissä :ROFLMAO: Mut siivousinspiraatio lähti kävelemään toissapäivänä :ROFLMAO:
  12. H

Kesäkuiset

Nyt mun oli pakko laittaa piparitaikina tekeille(n):ROFLMAO: enkä saa edes ite syödä. Kauhea himo leipomiseen taas. Johtunee tästä kun en saa syödä mitään herkkuja ni sit leivotuttaa :LOL:
  13. H

Kesäkuiset

Mulla on tytön nimi ollu valmiina jo 11 vuotta :LOL::ROFLMAO: vaan saa nähä päästäänkö käyttämään nytkään sitä. Oon niin varma et neljäs poika tulee :ROFLMAO::ROFLMAO:
  14. H

Kesäkuiset

Saa painoa pudottaa raskausaikana jos se putoaa sillä että alkaa liikkumaan enemmän tai syömään terveellisemmin
  15. H

Kesäkuiset

Mun herkkä onestepin rtesti näytti nyt 1.5 plussan jälkeen vasta näin tummaa. Että älkää uskoko niihin testeihin liikaa. Ei ne viivojen väri mee just hormoonien mukaan. Mä oon testannu joka päivä, et nään tummeneeko missään vaiheessa enempää kuin haamuiksi ja 25ylimäärästä testiä oli,eli en ole...
  16. H

Kesäkuiset

Tuo on kyllä totta, että on hyvä olla avoin! Mä kyllä oon rehellinen ja tämäkkä :coffee: Mutta multa kans ne yritti tosikolla sitä sokerirasitusta useampaan kertaan ja kolmosella kans. Mutta mä sanoin että mulla on niin huonot suonet, ettei edes amestesialääkärit(maailman parhaat pistäjät)...
  17. H

Kesäkuiset

Joo ei me saatais tällästä stressiä vetää. Mulla on sama "historia' 28kg kevyempänä, sit tuli vähän iskuja elämässä, tosikkoa yritettiin 4.5v. Paino kun nousi ja lopetin stressamisen ni heti auttoi ja tärppäs :ROFLMAO: Mulla ei kolmosen kanssa paino noussu ku 3kg ja sit neivolatäti rv 35 tai 36...
  18. H

Kesäkuiset

nyt vaan alotat jo vhh jo suoriltaan ni ei varmasti hypi.
  19. H

Kesäkuiset

No just... ymmärrän kyllä että ne hyvyyttään vahtii, mut nykyään kun thl suosittelee tyylii leipää diabeetikoille... ruotsissa kuitenkin vhh on jo virallinen hoito diabeetikoille. Mä siis ihan jo siks vastustan sokerirasitustestejä ym. Ja en oo missää raskaudessa siinä testissä käynytkään...
  20. H

Kesäkuiset

Eihän neuvolassa käyntikään ole pakollista (y) mutta juu minä kieltäydyn. 2 edellisessa raskaudessa tuli molemmissa n. 4.3kg painoa. Kotivaaka näyttää 700g enemmän kuin neuvolan vaaka,joten kun itse käyn kotona niin se riittää. Ja vs mittaan 4x päivässä. Vaikkakin turhaan. Sokerit ei ole ollut...

Yhteistyössä